Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nene
Hej ! Fr mig gr det bra ang oxyn. P nyrsafton firar jag ett rs total avhllsamhet av oxyn . Tnker knappt ens p dem lngre . Nu har jag brjat trappa ner ven Imovane och tar ven den nedtrappningen extremt lngsamt . Gjort CT med dem innan och totalt misslyckats . S nu kr jag lngsammaste, mjligaste 🙄 Kan ibland sakna energin som oxyn gav, men de positiva effekterna av att ha slutat, vervger starkt...Det bsta r ocks att slippa att hela tiden tnka p att tabletterna ska rcka och om den genersa lkaren skulle sluta .... Oro fr det hela tiden ... S livet rullar p 🤗

Ja jag knner igen mig starkt i det du skriver. Hela tiden en verhngande rdsla fr att st utan recept och ett evigt rknande 😬. Heja dig med Imovanen nu ocks! Du kommer fixa detta, du r s grym 👍😘
Citera
2024-11-20, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaLiv50
Ja jag knner igen mig starkt i det du skriver. Hela tiden en verhngande rdsla fr att st utan recept och ett evigt rknande 😬. Heja dig med Imovanen nu ocks! Du kommer fixa detta, du r s grym 👍😘
Hoppas du fixar detta ocks och fr ditt nya liv 🤗 Kmpa p 🥰
Citera
2024-11-20, 19:53
Medlem
Citat:
Hoppas du fixar detta ocks och fr ditt nya liv 🤗 Kmpa p 🥰

Tack fina du 🥰! Jag kmpar p! Dag 10 helt utan nu och det knns bara bra 👍👍
Citera
2024-11-21, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaLiv50
Tack fina du 🥰! Jag kmpar p! Dag 10 helt utan nu och det knns bara bra 👍👍
Underbart 😁
Citera
2024-12-06, 20:48
Medlem
Citat:
Underbart 😁

Nen ! Hur gr det med smnen ?
Citera
2024-12-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppfullt
Nen ! Hur gr det med smnen ?
Det gr sdr att trappa ner just nu d jag har ftt magsr . Hela 5 st magsr ! S har rtt ont nu, ven p natten . S jag str och stampar p samma dos nu . Min plan var att kunna vara fri fr Imovanen till rsskiftet, men fr nog skjuta det framt ett tag . Bli frisk frst frn magsren 😵‍💫
Citera
2024-12-23, 20:08
Medlem
God Jul till er alla kmpar 🎄 P nyrsafton firar jag 1 r, fri frn oxy 😁🤗 Mitt jobbigaste men ocks mitt hrligaste r p lnge 🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in