Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-01, 00:55
  #985
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
är det andra flickor som attackerar henne? verkar som det (kanske en kille? verkar inte som att han är lika hård i båda fallen gör det inte rätt). hur som helst det är vad hon får för att hänga runt invandrare (om hon är genetiskt svensk). hon var förmodligen tillsammans med en invandrare och otrogen eller något...förresten kommer detta från en invandrare
..

Hon som slog ska vara svensk och vi som inte är därifrån vet tyvärr inte hela bakgrunden. Men ja som du säger finns det ju en risk att ha med fel folk att göra.
Citera
2021-06-01, 15:22
  #986
Medlem
Xilalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Hon som slog ska vara svensk och vi som inte är därifrån vet tyvärr inte hela bakgrunden. Men ja som du säger finns det ju en risk att ha med fel folk att göra.
Sent svar, men hon som slog (Kinga) är polsk. Går på Söderbymamsskolan och har pratat med henne ett par gånger, hon fick veta att jag också är polsk och ville hänga, men ångrade sig direkt efter att hon märkt att jag inte hänger med folk/är "orten".
Citera
2021-06-01, 15:26
  #987
Medlem
Xilalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emos20
Ja det är ju araber, det är ju därför de gapar om "wallah" som betyder "svär på gud" på arabiska.
Hon Kinga är polsk och jag har hört henne säga "wallah" i korridorerna hundratals gånger, hon är kristen btw
Citera
2023-11-02, 20:49
  #988
Medlem
Daves avatar
Reslultatet av att importera sandnegrer med ett iq som knappt är mätbart. Grattis Sverige, nytt och spännande 😂
Citera
2023-11-02, 21:05
  #989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dave
Reslultatet av att importera sandnegrer med ett iq som knappt är mätbart. Grattis Sverige, nytt och spännande 😂

Ja o media lyfter fram de som coola
Jassin fick vara med i radio o få pris
Fifty fick värsta löpsedlar och gratis reklam i Aftonbladet

On t: dessa tjejers föräldrar är nog väldigt ansvariga till deras beteende i allra högsta grad
Citera
2023-11-02, 21:19
  #990
Medlem
RollonHomies avatar
Det är såna här videos som gör att man känner sig lyckligt lottad som inte föddes till neger. Shit vilken jävla mardröm att ha en neger till förälder och en dag vara så pass gammal att man plötsligt blir medveten om att man själv är neger och har allt vad mänsklig utveckling betyder emot sig.

Jag skulle ta alla slag och sparkar som kom emot mig, bring it on... bara jag slapp vara neger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback