Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-08-29, 17:02
  #61
Medlem
Jag söker en kanal som jag tidigare fått upp i mitt flöde men inte kan hitta igen. Det är två personer, en man och en kvinna (gissningsvis 20-30 år) som förklarar fysik, matematik och annan naturvetenskap så att barn förstår. Jag skulle gissa på att deras klipp var menade till barn i alla åldrar men mellan 8 till 12 skulle jag tro var deras huvudsakliga publik. De gick pedagogiskt igenom allting.
Någon som har en aning på vilken kanal jag söker?
__________________
Senast redigerad av hoohye 2023-08-29 kl. 17:22.
Citera
2023-12-09, 21:20
  #62
Medlem
borrasss avatar
Vart tog "skrota Ford" videos vägen?

Är det någon som kommer ihåg dessa videos?
Tror dom spelades in i början på 2000 nångång och skulle gärna vilja se dom igen.
Tror faktist att dom hade blivit stora på utube idag med sånt content typ som dübois blivit 🙂
Om någon har dom eller kan lägga upp hade det varit skitbra!

Är det fel forum får mod sköta sitt..
Citera
2023-12-10, 21:09
  #63
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Är det någon som kommer ihåg dessa videos?
Tror dom spelades in i början på 2000 nångång och skulle gärna vilja se dom igen.
Tror faktist att dom hade blivit stora på utube idag med sånt content typ som dübois blivit 🙂
Om någon har dom eller kan lägga upp hade det varit skitbra!

Är det fel forum får mod sköta sitt..

Jobbigt att skriva in skrotaford eller gemigdinbil på youtube?
Citera
2023-12-21, 01:21
  #64
Medlem
Kommit många uthägningskanaler på YT.
Citera
2024-01-12, 09:34
  #65
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
Kommit många uthägningskanaler på YT.


Det är en skrämmande utveckling som sker helt klart. Dessutom bryter det egentligen emot YT-guidlines men det verkar inte stoppa dessa individer.
Citera
2024-01-23, 10:34
  #66
Avstängd
Ryssmans avatar
Förlåt. Jag kände inte till den här tråden. Jag söker namnet på två personer.

Den ena går i skogen och börjar varje klipp med att sträcka på sig och ta ett djupt andetag. Vem är det?

Den andra är malmöit, en man i övre medelåldern, sitter i ett trångt kontorsutrymme, ser nästan ut som en städskrubb. Han är halvt långhårig, skäggig och bär glasögon.

Vilka kan dessa två vara? Är de avstängda från youtube?
Citera
2024-02-05, 21:13
  #67
Medlem
Moottorijumalas avatar
Efterlyser video av Clueless swede

Tja, letar efter en gammal guldklimp av clueless swede.

I videon säger han såhär: Ni tjejer är inte lika hårda som oss killar, vet ni varför? Som min balle mannen!

Oerhört rått statement som jag länge haft på minnet, är säker på att någon vet vilket klipp jag syftar på!
Citera
2024-03-01, 18:09
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Det är en skrämmande utveckling som sker helt klart. Dessutom bryter det egentligen emot YT-guidlines men det verkar inte stoppa dessa individer.


De blåser nya vindar nu .TikTok lajva alias d*niel g gr*h .
Fler kanal kommer tas bort...

Halleluja
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback