Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Du påstod först att silikon inte kan målas över alltså är det du som ska bevisa att ditt påstående stämmer.
UTOMHUS SA JAG !!!!
Han sätter förmodligen det där inomhus.
inomhus målar du med latexfärg, latex glider av silikon som vatten på olja. jag jobbar vanligtvis inom bygg med 25 års erfarenhet. genomgått otalig slutbesiktningar, tvåårsbesiktingar med mera där det visat sig att polacker gått runt... hellvetes !
Det finns vissa primers som man kan måla med på silicon men den blir hård och fläkar upp /Blir flagor när man målar sedan med vanlig latexfärg och då har man ett hellvete tro mig. tar ett par månader sen släpper färgen från siliconet.
Men vist skit i en erfaren yrkesman då och återgå till ert och hahahaha !!! lycka till det lär ni behöva med tummen mitt i handen !
ja jösses amatörer och polacker
Det blir inte mitt problem i vilket fall... är ju inte första och lär inte vara sista gången man snackar med amatörer som tror dom vet bäst åt en som vet av erfarenhet.
Silicon = Fixa en läcka på plastbåten, husvagnen. utomhus... håll silikon där det hör hemma. utomhus eller möjligtvis i ett badrum...
Det finns bara en kategori som dyker upp med silicon inomhus och det är ovetande polacker eller hemmafixare.
Det är en jävla tur det inte är el vi snackar om inge lär avlida liksom
lycka till