Flashback bygger pepparkakshus!
2006-03-26, 18:06
Medlem
r det bara jag som tycker detta spel r klockrent?

Trots att grafiken skulle kunna vara bttre, har det ju sn jvla knsla och spelgldje.
Frgan lyder: r det ngon som ger detta spel? Dvs. fler banor n de tv man fr med i Shareware-versionen.
Citera
2006-03-26, 18:18
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le_saboteur
r det bara jag som tycker detta spel r klockrent?

Trots att grafiken skulle kunna vara bttre, har det ju sn jvla knsla och spelgldje.
Frgan lyder: r det ngon som ger detta spel? Dvs. fler banor n de tv man fr med i Shareware-versionen.
Det spelet kommer jag ihg. Ljudet fick man frn PC-speakern om jag inte minns fel. Att det finns en shareware-version visste jag dock inte.
Citera
2006-03-26, 18:37
Medlem
Hade inte testat det, psst, du menar det som finns hr eller ?

Om det nu r det s mste jag bara nmna min gamla favorit Slicks n Slide. Jag kpte det frn killen som gjort det fr en massa r sen, p diskett

Testa det om du inte gjort nnu, kul som #/("&! Jag krde ver 500 varv en dag p ovaalis tror jag banan hette, bara fr att kncka polarns uberrekord. Lite bilder och download.
Citera
2006-03-26, 23:53
Medlem
Det str nt om att man ska kpa det i vissa version iaf. Jag vill ju ha fler banor!

Citat:
Ursprungligen postat av cheetah
Hade inte testat det, psst, du menar det som finns hr eller ?

Om det nu r det s mste jag bara nmna min gamla favorit Slicks n Slide. Jag kpte det frn killen som gjort det fr en massa r sen, p diskett

Testa det om du inte gjort nnu, kul som #/("&! Jag krde ver 500 varv en dag p ovaalis tror jag banan hette, bara fr att kncka polarns uberrekord. Lite bilder och download.

Haha, Slicks n Slide var ju skitsvrt fattar inte att du palla 500 varv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in