• 2
  • 3
2022-02-06, 19:39
Medlem
Kämpendahls avatar
890000 följare!! Hur får man det? Jag såg bara bilder, men skriver hon annars något vettigt och tänkvärt som får människor att uppskatta henne?
Citera
2022-02-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Det jag vet är att den fjärde bilden till höger så har hon photoshoppat sin röv. Den är abnorm för hennes kroppsproportioner och ser väldigt fake ut.

Jag tror hon har gjort bbl för proportionerna stämmer inte alls annars.

Suck på dessa tjejer…
Citera
2022-02-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
890000 följare!! Hur får man det? Jag såg bara bilder, men skriver hon annars något vettigt och tänkvärt som får människor att uppskatta henne?

Hon har troligtvis köpt en massa följare och likes.
Citera
2022-03-24, 19:47
Medlem
Commandas avatar
Någon hackade hennes icloud och läckte en kort nakenvideo, finns på thefappening.
Citera
2022-05-31, 21:55
Medlem
Läckt nude video

https://www.elktube.com/filippa-fran...ude-video-mp4/

Sjukt go!
Citera
2023-01-02, 16:15
Medlem
Om hon nu har gjort en operation för rumpan och inte fått den genom träning. Är de helt sjukt att hon och sin syrra försöker bygga upp en image att de har tränat till sina rumpor och ger råd till andra tjejer som vill bygga rumpa. Tex att marknadsföra en bok, som folk lägger pengar på och blir helt förda bakom ljuset.

https://fitnessbyfransson.com/produc...ek-glute-guide

Undrar vilka som på allvar följer henne? Om de faktiskt är folk som vill få råd kring träning.

Personligen tror jag att träningen bara är en ursäkt för att lägga ut bilder på sin röv och få följare genom de.

Hon borde vända sig till att göra porr istället och tjäna på det.
Citera
2023-01-02, 20:44
Moderator
Dr Kings avatar
Hennes BBL-röv har nu snart gett henne 1 miljon följare. Det visade sig vara en bra investering när hon nu kan sälja på följarna diverse träningstips o.s.v.
Citera
2023-01-03, 11:13
Medlem
Jag lägger ingen egen värdering om rumpan är fejk eller inte. Visst att de möjligen lutar åt att den är fejk, men men.

Frågan i ett senare skede blir ju vad hon ska göra sedan när trenden blåst förbi och det blir inne med småstjärtar igen?
Citera
2023-03-16, 07:16
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centerklovern03
Jag lägger ingen egen värdering om rumpan är fejk eller inte. Visst att de möjligen lutar åt att den är fejk, men men.

Frågan i ett senare skede blir ju vad hon ska göra sedan när trenden blåst förbi och det blir inne med småstjärtar igen?

Manlig biologi är ingen trend. Har gillat stora rumpor i 40 år!

Filippa går säker ska du se 😉

Hon är 11/10 på min skala
Citera
2023-03-16, 07:29
Medlem
Carrocks avatar
Ingen snygg BBL. Tycker det ser helt sjukt ut.. Det enda jag kommer att tänka på är hur det lär låta när hon släpper väder, måste bli ett bra jävla tryck när fisen till slut kommer fram mellan skinkorna. Eller hur hon ser ut när hon sitter på holken, toaringen måste la va gjord av stål, annars lär ju plasten spricka.

1 miljon följare på insta, wow imponerande, not. 2/3 är inaktiva, spökkonton och köpta följare.
Citera
2023-03-27, 18:16
Medlem
Läste nyligen att hon har tagit bort sina bröst implantat. Så brösten var fejk, men ej rumpan.

För min del har hon världens snyggaste rumpa och jag tror inte heller att den är fejk. Hon är en 10/10 tjej.
Citera
2025-02-14, 07:59
Medlem
Ni som tror deras rövar är från träningen är efterblivna och kan ingenting..

Man kan INTE ha så stora glutes med så underutvecklad hamstringsmuskulatur. Det är en omöjlig symmetri som man enbart kan uppnå genom operation.

Kan man så lite om träning och anatomi så förtjänar man att blir lurad på deras träningsprogram som som säljer..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in