Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Eftersom bostadsrätten är skriven på det personnummer som enligt statens arkiv är Ditt, så är allt i sin ordning.
Det hjälps inte. Urmänniskor är inte skyddade emot att behöva betala sina skulder.
Eftersom skulderna inte verkar ha varit speciellt höga utifrån vad jag hört från dig det senaste, så kommer dock mellanskillnaden att gå till Dig. Räkna med en rejäl insättning på ditt konto inom kort.
Bara för att man är en urmänniska så ger det en inte rätt att leva rövare, bruka knark, skita i att betala skatt på intäkter samt skita i att betala sina skulder. Folk slängs ut på gatan för betydligt mindre idag.
Andra länder har betydligt hårdare lagstiftning mot lösdriveri än vad Sverige har. Du får nog ta dig nånstans utanför Europa för att ha chansen att fortsätta leva som dagdrivare.
Min gissning är att du hinner bli LPT'ad innan du ens kommit halvvägs in i den processen.
Hur höga är skulderna egentligen?
Är det bara studieskulder eller har du en massa skatteskulder också?
Alla indrivningsärenden föregås av en ganska lång tid där man har chansen att göra just sådant för att betala av sina skulder, men jag gissar att istället för att hitta en köpare till bostadsrätten, så använde du all den tiden åt att försöka bestrida skulderna istället. Am I right?
Jo urfolk är skyddade mot skulder som illegala banker skapar med sin ränta för att skulderna ska vara obetalbara. Det är personnummer som ska jobba av den obetalbara skulden eftersom dom går med på att göra det.
Men såklart kan man aldrig tvinga urfolken till att bli slavar som jobbar av en obetalbar skuld genom att bära ett organisationsnummer som identitet.
Det var när jag valde att vara "olagom" i Landet Lagom.. det var då jag blev utpressad direkt av personnummer som sa att jag inte fick betala av skulder med bostadsrättens värde.. och att jag istället skulle bli utslängd på gatan med en firma som är skuldsatt och inte får hyra något nytt ställe att "bo på".
Jag får ingenting från bostadsrätten som jag investerat i med min firma för cirka 20 år sedan.. för den steg i värde med nästan en hel miljon.. och så mycket fejkpengar kan man ju inte ge till en urmänniskas skuldsatta företag för att göra urmänniskan befriad från att ha en firma som aldrig användts men har studieskulder och massa fejkskulder som Kronfoogden tycker är helt okej att driva in genom stöld.
Född på fel sida av monopolet.. ett monopol som gör att bankerna äger allt på slutet eftersom dom hade ju ränta som skapade en obetalbar skuld som gjorde att folk fick ge upp sina bostäder och liv för att staten ingick i samarbete med kriminella bankföretag.. med folket som pant för att bankerna ska vara säkra på att den obetalabara skulden skapar slavar som jobbar i en evighet.
Är man urmänniska så har man rätten till självbestämmande och självidentifiering.. förutom om man bor i landet Lagom där Kronofogden och polisen tillsamans med Skatteverket, bestämmer vad urfolk ska heta.. och det ska helst vara något lagomt som ett personnummer.
Hyresvärden skickar inga räkningar, och det har pågått under flera års tid nu.
Skulden är studieskuld på cirka 100 000 kronor.. pluss obetalda hyror, och cykeldäck för 800 kronor.
Jag har sagt att min trust ska betala alla skulder, men Kronofogden lyssnar inte på sånnt, dom säljer trustens adress istället och ger pengarna till bankerna så att den obetalabara skulden "blir mindre".
Jag får inte sälja bostadsrätten som jag har beslutat om att köpa med firma för cirka 20 år sedan.. det är nämligen två andra delägare som bestämde att Kronofogden skulle sälja min bostadsrätt åt dom, och slänga ut mig på gatan med ett skuldsatt företag som inte får hyra bostad eller ha internet.. vilket det dock är en mänsklig rättighet att ha, enligt FN och socialen och alla som lyssnar på FN.. vilket inte är Kronofogden då såklart eller polisen eller nån av rötäggen inom myndighetsbranschen.. som kämpar mot mänskliga rättigheter på svensk mark, där ingen ska ha rättigheter.
I Sverige här springer poliser och vakter runt och ser till så att folket är Lagom.. och när dom ser nån som är "olagom" så fixar dom till det genom att bestraffa den som är annorlunda genom att fysiskt bestraffa den som är olagom, med hjälp av fysiskt våld och handbojjor som tortyrredskap.
Skrev till Köpcentrumet idag att jag ska stämma nån för att min hand är så skadad att det troligen aldrig läker.. och när det är min högra hand som nån orsakat en sån skada på.. så blir det ett extremt högt skadestånd.. eftersom hela mitt liv är förändrat för all framtid nu, på grund av fyra vakters hämdbegär, och ett köpcentrums ovilja att skydda just mig som kund i deras äckliga köpcentrum.
Det är köpcentrumet som ska se till att jag kan känna mig säker utanför deras lokaler.. och kan dom inte det för att dom anställer psykopater som är så galna att dom slår på en människas hand och plånbok för att orsaka bestående skador.. då ska såklart köpcentrumet betala för deras misslyckande att säkerställa min säkerhet som kund.
Jag ska åka dit senare och kolla om vakterna jobbar kvar, för isf känns det som att Köpcentrumet bär lite ansvar för att samma skurkar jobbar kvar efter att bevisbara våldsbrott har begått på IKEAs parkering.
Jag får nog inget svar från köpcentrumet, trots att min skadade hand borde få dom att vilja ersätta mig för att deras skurkar till vakter har orsakat bestående skador i en högerhand.
Det finns nog inget värre ställe att bli skadad på än i högra handen så att den inte går att stänga utan att det känns som att hela handen ska sprängas.
Fortfarande svullen och har ej besökt våldscentral.
Jag stämmer de andra delägarna av bostadsrätten, för deras utpressning, och så stämmer jag polismyndigheten för alla brott som hänt nu tack vare deras ovilja att ge mig ett pass och acceptera min nya identitet.. och för att dom har skadat mig med beståemnde skador vid fler än ett tillfälle nu.
En halv miljon i skadestånd känns inte längre för mycket att begära.. när min högerhand aldrig mer kan användas normalt.
Ska bli intressant att se övervakningsvideon.
Enligt skadorna så verkar det som att nån av vakterna var så extremt arg att han både slog på handen och sen slog han sönder korthållaren genom två slag med något vasst.
Jag har bilder på korthållaren också.
Videon visar troligen en vakt som skriker att jag ska sluta spänna mig, för att sen veva loss på min högra hand, och sen tog han korthållaren och vevade på den också för att vandalisera en IKEA kunds prylar.
Så kan det gå när man är olagom i Landet Lagom, när vakterna frågar varför du inte är lagom som alla andra.. och du inte vill prata med vakten om varför.