• 6
  • 7
2020-04-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Hej,

en vän och jag har diskuterat om att lämna allt och dra till Thailand, detta med så mycket lånade pengar det bara går att ta. Ingen utav oss har anmärkningar och vi har heltidsjobb. Hur mycket kan vi få ihop tror ni?

Vi är klara med livet här och vill leva som om det inte fanns någon morgondag och leva så mycket det bara går på kort tid.

När pengarna är slut då? Vi känner folk där så vi kan jobba för att få mat och sovplats.

tycker du och din kompis ska råna en knarkhandlare. det finns många fler föedelar med det. en är att de aldrig kommer att keta efter dig och om du har ihjäl muslimen, zigenaren, albanen eller negern. se bara till att din telefon inte är påslagen i det område där du gör stöten. om poliser gör tillslag efter tips av etablerade knarkhandler hos nya knarkhandlare för att begränsa konkurransen så borde det vara grönt.
Citera
2020-04-11, 02:55
Medlem
Knarklangarna lurar snart av dig dina pengar, och nerknarkad utan pengar i Thailand gör att du slängs ut ur landet.
Citera
2020-04-11, 06:20
Medlem
Citat:
Vi tänker få ihop så mycket pengar det bara går och leva så fort det bara går därnere. Om det blir problem med visumet har vi levt färdigt vårt liv och begår självmord.

Med lite tur, så kanske du kan få ett turistvisum (gäller i 2 månader) vad gör du sedan?
Citera
2020-04-11, 07:19
Medlem
Undrar jag också... Prova med Kambodja
Citera
2020-04-11, 07:59
Medlem
grodafets avatar
Ta ut så mycket som möjligt i lån. Sälj huset, bilen, ja rubbet. Växla allt till Thailändska kontanter och lev livets goda, så kommer politikerförrädarna aldrig att se röken av dessa pengar igen.

Önskar er god lycka.
Citera
2020-04-11, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avrile
Dålig idé....ni får ihop för lite pengar för att klara ett ett helt liv.
Jag rekomenderar i stället att ni jobbar ihop och sparar så mycket ni kan under ett par år därefter säljer ni allt ni har,,, och nu kommer det roliga...ni drar till Las Vegas sätter allt på en snurr den ene på svart och den andre på rött.
En av er vinner minst det dubbla, sen kan ni dela på det...då är ni i varje fall inte skyldiga till nått brott eller skyldig någon annan.
Lycka till,

Minst det dubbla. Vad pratar du om? Du verkar inte förstå hur spel fungerar. Chansen i detta fall är 100% att vinsten blir noll
Citera
2020-04-11, 10:09
Medlem
Avriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Minst det dubbla. Vad pratar du om? Du verkar inte förstå hur spel fungerar. Chansen i detta fall är 100% att vinsten blir noll
Läs min rättelse i de övriga inläggen i detta ämne... om du inte orkar det så skall det vara max... 'felet' berodde på att,,, jag skrev med svepskrivning på gboard ...!
Citera
2020-04-12, 14:37
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avrile
Ja nu väntar jag med spänning att få läsa DITT förslag till den ursprungliga ts:aren...och har du inget så tycker jag du kan hålla käften.... ! (don't only jump on others posts)
Förövrigt har du en jävligt dålig musik smak....rappakalja som hör till snorungar!

Hahaha okej du behöver inte bli så jävla sur bara för att du inte har koll på roulette? Lugna ner dig nu och tänk innan du skriver i framtiden bara. Och så behöver du inte ta det så personligt.
Citera
2020-04-12, 21:01
Medlem
Citat:
Hej,

en vän och jag har diskuterat om att lämna allt och dra till Thailand, detta med så mycket lånade pengar det bara går att ta. Ingen utav oss har anmärkningar och vi har heltidsjobb. Hur mycket kan vi få ihop tror ni?

Vi är klara med livet här och vill leva som om det inte fanns någon morgondag och leva så mycket det bara går på kort tid.

När pengarna är slut då? Vi känner folk där så vi kan jobba för att få mat och sovplats.

Hur har ni tänkt er ta er till Thailand? Simma?
Citera
2020-06-24, 23:59
Medlem
.a6thmfsins avatar
visum lär ni inte behöva fundera på om ni tänkte ta lån och pysa köp ett förfalskat id eller ha inte nåt alls tänkte ni knarka som alldrig för är id ert sista bekymmer där nere och pengarna hamnar ni tvätta om ni inte vill komma tillbaka om några år med nån mil i ränta och böter på era 100k var
Citera
2020-06-25, 00:01
Medlem
.a6thmfsins avatar
gör istället som i reindeer spotting escape from santaland reida en butik och pys kan några subtorskar få ihop tillräckligt för att dra till frankrike kan säkert ni också!
Citera
2020-06-25, 00:17
Medlem
Jag hade nog rest till sihanoukville i Kambodja om jag vore som er.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in