Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-20, 22:20
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Pedofili... är det en svensk är det till 90% en högerbliven eller SD-sympatisör

Knepigt det där med att högerblivna har väldigt mycket gemensamt med våra berikare... tyvärr så kan vi inte utvisa svenska SD-sympatisörer som begår liknande brott utan de kommer bara att belasta vårt vackra land.

Men i detta fallet verkar det inte vara en högerbliven, men troligtvis en högerbliven regering som tagit hit honom och fallerat katastrofalt med integrationen.
Ansvar, ekonomi och bygga upp ett land är inget som högerblivna politiker klarar av, tyvärr, snarare tvärtom

Eftersom du inte är höger så är du med andra ord vänster eller mitt emellan. I vilket fall är du starkt bidragande till ett samhälle i förfall. Uppenbarligen kan inte nuvarande styrande politiker styra ett land heller. Inget kan bli sämre, allting kan bara bli bättre. Så tesen att högerpolitiker inte kan styra ett land är inte mer sant än det motsatta. För är det något vi lärt oss så är det att vänsterpolitik inte fungerar. Verkligheten ljuger inte.

Och så tillbaka till pedofilen som skändat en 9årig flicka. Vilket jävla äckel. Alla ni som röstat för att ta emot såna människor till Sverige är medskyldiga varenda gång en sån här sak sker.
Citera
2020-07-20, 22:21
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:

Knepigt det där med att högerblivna har väldigt mycket gemensamt med våra berikare... tyvärr så kan vi inte utvisa svenska SD-sympatisörer som begår liknande brott utan de kommer bara att belasta vårt vackra land.

Men i detta fallet verkar det inte vara en högerbliven, men troligtvis en högerbliven regering som tagit hit honom och fallerat katastrofalt med integrationen.
Ansvar, ekonomi och bygga upp ett land är inget som högerblivna politiker klarar av, tyvärr, snarare tvärtom

Ur domen: sid 8
"Varför skulle han begå ett så fruktansvärt brott och lämna så mycket spår efter sig? Det enda han kan tänka är att någon vill sätta dit honom och sparat saker och lagt ut på brottsplatsen och även fryst ner hans sperma och placerat på målsäganden."

När man läser detta så förstår man också att han kommer få ett väldigt varmt välkomnande när han lämnar fängelset och kommer ut i friheten igen. Det finns ingen ursäkt för det han gjort, någon kommer garanterat att "ta hand om problemet" - skulle jag gissa.
Jag är övertygad om att denne man behöver vakta sin rygg åtskilliga gånger när han blir frigiven
Citera
2020-07-20, 22:32
Medlem
Disbeliefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaffanculo
Vänsterpartiets rättspolitiska talesperson Linda Snecker uttalar sig efter våldtäkten.

Från NT.se bakom betalvägg

https://nt.se/artikel/efter-valdtakt...straff/9ly5dy9

Efter våldtäkten: Hon tror inte på hårdare straff

– Det är fruktansvärt att utsätta barn för sexualbrott, det är något utöver den vanliga brottsligheten och något vi behöver ta på allvar. Men när det handlar om upprepad brottslighet visar det vilken liten effekt långa fängelsestraff har, säger Linda Snecker (V).

– Jag föredrar ett system med en testperiod där den som släpps ut ur fängelset har kontakt med frivården. Om man inte sköter sig åker man in igen. Man får öva sig i att komma in i samhället igen, säger Linda Snecker"

Man undrar ju lite hur flickans föräldrar känner för att den somaliska pedofilen är ute och "övar" sig i samhället?

Istället tror Snecker på hårdare straff för vita heterosexuella män som köper prostituerade, där båda parterna är med på det..

Hoppas någon klipper den där jäveln när han kommer ut igen, ett avskräde av den värsta sorten som Sverige verkar gilla att bjuda in.
Citera
2020-07-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Nja dels har han väl del ifrån det tidigare straffet som kommer läggas på detta och sedan är det ju så att man gör 7 år och 4 månader på 11 års strafftid. Men som sagt det är troligt att hela hans villkorliga frigivning förverkas från den tidigare domen och det är väl några månader till där. Nära 8 år är han nog borta.

Tidigare dom var 1 år och 9 månader så om det är så att han begick detta innan VF gick ut så har han ju 7 månader extra där med som läggs på.

Edit från denna dom: Det är vidare fråga om återfall i likartad, men ännu allvarligare, brottslighet, endast
drygt sju månader efter att Ahmed Mahamoud blev villkorligt frigiven. Den
villkorligt medgivna friheten ska därför förverkas i sin helhet

Då är han 47 nästa gång han är ute och våldtar ett barn. Eller han kanske mördar och våldtar nästa unge, vem vet. Heja sverige och våran mångkultur som berikar oss alla. Fråga till alla godhetsknarkare - känns det bra nu?
Citera
2020-07-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Håller med! Mina planer i framtiden är att göra samma sak sen vill jag aldrig se detta land mer. Regeringen tar inte ens på allvar att Sverige har nästan mest våldtäkter och kriminalitet i Europa? Sjukt.

Fina trygga Sverige är borta för alltid... Finns ingen återvändo

Vem ska vara kvar i sverige om folk med vett lämnar. Massa extremvänster typer och orcher? Låter som en härlig mix.

Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Tror nog även att det kommer finnas de som väntar på utsidan också...

Sluta drömma. När läste man senast om en sådan händelse, händer bara på film.

Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Bara ta tillbaks det svenska passet och sparka ut fanskapet i havet

Synd bara att folkviljan inte finns, svenskarna tycker mer om att godhetsknarka än fatta logiska beslut.
Senast redigerad av leera 2020-07-20 kl. 23:14.
Citera
2020-07-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Nja dels har han väl del ifrån det tidigare straffet som kommer läggas på detta och sedan är det ju så att man gör 7 år och 4 månader på 11 års strafftid. Men som sagt det är troligt att hela hans villkorliga frigivning förverkas från den tidigare domen och det är väl några månader till där. Nära 8 år är han nog borta.

Tidigare dom var 1 år och 9 månader så om det är så att han begick detta innan VF gick ut så har han ju 7 månader extra där med som läggs på.

Edit från denna dom: Det är vidare fråga om återfall i likartad, men ännu allvarligare, brottslighet, endast
drygt sju månader efter att Ahmed Mahamoud blev villkorligt frigiven. Den
villkorligt medgivna friheten ska därför förverkas i sin helhet

Bra att de markerar att den villkorliga frigivningen förverkas.
MEN vad jag inte förstår, hur kunde han få bara knappa två år för ett så allvarligt brott mot ett barn?

Våldtäkt och motsvarande, ger ju per automat minst 2 år, om det inte finns synnerliga förmildrande omständigheter.
Det gäller alltid, alltså även helt frivilliga samlag med en 14-åring om GM är vuxen...
Och han är ju inget skäggabarn som kunnat få ungdomsrabatt, så vad är det som pågår??

Inte nog med att han fick en synnerligen mild dom, men dessutom villkorlig frigivning??
Citera
2020-07-20, 23:24
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
I Norrköpings tingsrätt så förekommer A*hmed i tre olika fall.
https://docdro.id/NY7Wzh2
B 1231-20 grov våldtäkt mot barn, misstänkt (Detta fall)
B 1667-18 Olaga hot, målsägande
B 1262-17 Grovt sexuellt övergrepp av barn, tilltalad

Ännu en vidrig import, får väl hoppas han hänger sig själv.
Citera
2020-07-20, 23:35
Medlem
Citat:

Det spelar ingen roll. Skillnaden är att oavsett om du är höger eller vänster men är född i Sverige så är man svenskt ansvar. Men de flesta dömda är utomlandsfödda och varför ska man gulligulla med dom? Låta dom sitta ett år sen fortsätter man med sina brott. Jag om jag åker utomlands begår inte brott i ett annat land och om jag gör de är de självklart att dom inte vill ha mig där?? Deras lands invånare är deras ansvar inte svenskar som begår brott i deras land. Men i Sverige ska vi hjälpa dom som kommer HIT och begår brott. Ne fyfan kasta ut dom som kommer hit o våldtar, mördar osv. Sen svenska medborgare kommer också begå brott men får man bort mer än hälften som begår brott (utomlandsfödda) då minskar man risken iaf för människor som utsätts för brott här vilket kan förstöra en människas liv för evigt som tex våldtäkt på ett barn. Sverige ska inte vara ett paradis för våltäksman och pedofiler!!
Senast redigerad av Jen1n1 2020-07-20 kl. 23:47.
Citera
2020-07-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Fast flickan skäms ju bevisligen.

Har hon verkligen berättat sanningen för polisen?
Tryckkokaren - är du helt jävla dum i huvudet? Vakna! Det är 2020 och människor ska få gå klädda hur fan dom vill!
Lägg skulden där den hör hemma - hos GM
Du kan fan inte klandra föräldrarna eller en nioårig flicka!
Gaaahh, idiot!!!!
Citera
2020-07-20, 23:58
Medlem
Är stackars bo (även den han våldtåg förra gången) en etnisk svensk? Ja, jag bryr mig mer om det är en svensk liten tulta, hemskt oavsett naturligtvis. Våra stackars barn kan inte välja eller välja bort mångkulturen, det borde alla pk-idioter till föräldrar och övriga vuxna förstå som offrar dem på godhetsaltaret!
Citera
2020-07-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AthenaArtemis
Tryckkokaren - är du helt jävla dum i huvudet? Vakna! Det är 2020 och människor ska få gå klädda hur fan dom vill!
Lägg skulden där den hör hemma - hos GM
Du kan fan inte klandra föräldrarna eller en nioårig flicka!
Gaaahh, idiot!!!!
Precis!! Ett barn ska kunna gå hur dom vill... Barn är barn, och dom ska få vara barn. Jag som liten älskade dockor m.m. Och gillade ha tjejiga kjolar och kände mig trygg. Ska jag behöva tänka på att min dotter inte ska gå i kjol/klänning när hon tycker hon ser ut som en prinsessa i en vilket hon är?? Ne fyfan att man ska behöva fråga hur ett barn klär sig. RÖR INTE BARN och låt barn få vara barn... Blir så jävla upprörd av sånt här....
Senast redigerad av Jen1n1 2020-07-21 kl. 00:06.
Citera
2020-07-21, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leera
Då är han 47 nästa gång han är ute och våldtar ett barn. Eller han kanske mördar och våldtar nästa unge, vem vet. Heja sverige och våran mångkultur som berikar oss alla. Fråga till alla godhetsknarkare - känns det bra nu?

Ja att han fortsätter är nog 100% sannolikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in