TS stller en enkel frga, ingen direkt problemfrklaring s diskussionsunderlaget r riktigt tunt. Har inte mrkt ngon speciell mngd invandrare. Det som dk upp fr ngra r sedan var en anstormning av vnsterstollar. Innan var nstan alla rrande verens om invandringens problem. Nr vnstern dk upp hr ndrades det s kanske r det som TS menar?
Problemet med FB r den lga nivn. Ska man dma Sverige och svenskarna efter nivn p argumentationen hr s sjunker IQ i landet med en enhet om ret sen starten. Men ven det kan ju bero p andelen vnstervridna, inte ndvndigtvis invandrare.
Ja, det r bara du och ett ftal till som lyckas knna sig trngda t.o.m. flashback.
Har knappt mrkt ngon trd dr flera uttalat beskriver sig som fdda i annat land n sverige.
Ny trend: Flashback invaderat av blattar och invandrare
Bara jag som mrkt av det sista tiden?
Det r nog bara s att fler vljer att skriva p Flashback med mobilen och stavning och sprk blir drefter. Frgar ni mig borde det vara frbjudet att skriva p Flashback frn mobilen.
Jag tror inte att invandrare har invaderat forumet utan det r 00 talisterna och deras minimala kunskap om det svenska sprket samt antiintellektualitet som tillkommer mer och mer.
Jag tror inte att invandrare har invaderat forumet utan det r 00 talisterna och deras minimala kunskap om det svenska sprket samt antiintellektualitet som tillkommer mer och mer.
Hller med! Min son r precis lika vit och svensk som jag, lter nd som en blatte nr han skriver.
Han r bra p att uttrycka sig verbalt och skriver bra nr han skriver till skolan. Men i sms lter han som en blatte. Det hr r inget nytt, folk har frfasats ver den yngre generationen sedan Platons tid.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!