Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-23, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Mrker nstan aldrig av invandrare p forumet. Kan inte tnka mig att mnga invandrare hnger hr.
De skriver perfekt svenska hur ska du mrka?? 😀
Citera
2022-02-23, 22:30
Medlem
Fimbulramns avatar
TS stller en enkel frga, ingen direkt problemfrklaring s diskussionsunderlaget r riktigt tunt. Har inte mrkt ngon speciell mngd invandrare. Det som dk upp fr ngra r sedan var en anstormning av vnsterstollar. Innan var nstan alla rrande verens om invandringens problem. Nr vnstern dk upp hr ndrades det s kanske r det som TS menar?

Problemet med FB r den lga nivn. Ska man dma Sverige och svenskarna efter nivn p argumentationen hr s sjunker IQ i landet med en enhet om ret sen starten. Men ven det kan ju bero p andelen vnstervridna, inte ndvndigtvis invandrare.
Citera
2022-02-24, 01:02
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Ja, det r bara du och ett ftal till som lyckas knna sig trngda t.o.m. flashback.
Har knappt mrkt ngon trd dr flera uttalat beskriver sig som fdda i annat land n sverige.

Funderar p vilken diagnos du br f nu.
Citera
2022-02-24, 01:07
Medlem
Du har fel.

Det finns ngra blattar som hade kunnat klara av det, men inte mnga.

Intresset finns inte heller, mera paras p andra stllen.
Citera
2022-02-24, 01:58
Medlem
GylleneUttern2s avatar
Dom invaderar ju precis alla andra stllen s varfr skulle detta vara undantag?
Citera
2022-03-04, 10:42
Medlem
Nej det r en rysk pverkanskampanj.
Citera
2022-03-04, 12:27
Medlem
Kmpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auxen32
Ny trend: Flashback invaderat av blattar och invandrare

Bara jag som mrkt av det sista tiden?
Det r nog bara s att fler vljer att skriva p Flashback med mobilen och stavning och sprk blir drefter. Frgar ni mig borde det vara frbjudet att skriva p Flashback frn mobilen.
Citera
2022-03-10, 08:39
Jag tror inte att invandrare har invaderat forumet utan det r 00 talisterna och deras minimala kunskap om det svenska sprket samt antiintellektualitet som tillkommer mer och mer.
Citera
2022-03-10, 12:25
Medlem
John-Roccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jag tror inte att invandrare har invaderat forumet utan det r 00 talisterna och deras minimala kunskap om det svenska sprket samt antiintellektualitet som tillkommer mer och mer.

Hller med! Min son r precis lika vit och svensk som jag, lter nd som en blatte nr han skriver.
Han r bra p att uttrycka sig verbalt och skriver bra nr han skriver till skolan. Men i sms lter han som en blatte. Det hr r inget nytt, folk har frfasats ver den yngre generationen sedan Platons tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in