Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-30, 10:57
  #1
Medlem
Kollar du för mycket porr blir du porrskadad, kanske inte kan få upp kuken med haggan du har hemma, det fattar vi ju men funkar det på samma sätt omvänt, om du endast knullat 10 poängare i flera år riktiga porrstjärnor med silisar tight kropp ren rakad tight fitta som stönar som i porrisarna när du tar henne bakifrån, ja då lär du väl också få problem att få upp den med haggan du har hemma.

Stämmer inte det ?

Hur tacklar vi detta problem, vi som vill knulla av oss med hetsnygga brudar innan man roffar åt sig nå halvduglig kärring (som trots allt är mycket bättre än vi själva! jag själv är värdelös!) skaffar villa volvo vovve o nå par ungjävlar. Går ju inte skaffa ungar om inte kuken vill stå i givakt!

Jag ser 3 alternativ
1) knulla hetsnygga brudar livet ut, aldrig skaffa kärring
2) aldrig knulla hetsnygga brudar, skaffa kärring så fort som möjligt
3) knulla hetsnygga brudar, skaffa kärring senare, runka och få kärringen inseminerad när man ska skapa familjen

vad säger ni?
__________________
Senast redigerad av skvallrare 2020-04-30 kl. 10:59.
Citera
2020-04-30, 11:09
  #2
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Kollar du för mycket porr blir du porrskadad, kanske inte kan få upp kuken med haggan du har hemma, det fattar vi ju men funkar det på samma sätt omvänt, om du endast knullat 10 poängare i flera år riktiga porrstjärnor med silisar tight kropp ren rakad tight fitta som stönar som i porrisarna när du tar henne bakifrån, ja då lär du väl också få problem att få upp den med haggan du har hemma.

Stämmer inte det ?

Hur tacklar vi detta problem, vi som vill knulla av oss med hetsnygga brudar innan man roffar åt sig nå halvduglig kärring (som trots allt är mycket bättre än vi själva! jag själv är värdelös!) skaffar villa volvo vovve o nå par ungjävlar. Går ju inte skaffa ungar om inte kuken vill stå i givakt!

Jag ser 3 alternativ
1) knulla hetsnygga brudar livet ut, aldrig skaffa kärring
2) aldrig knulla hetsnygga brudar, skaffa kärring så fort som möjligt
3) knulla hetsnygga brudar, skaffa kärring senare, runka och få kärringen inseminerad när man ska skapa familjen

vad säger ni?

Din definition av "hetsnygg", tror du den går att applicera på resten av befolkningen?

Skulle själv aldrig tända på en dam med sillisar.

Jag säger att din tes inte stämmer.
Citera
2020-04-30, 11:09
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Din definition av "hetsnygg", tror du den går att applicera på resten av befolkningen?

Skulle själv aldrig tända på en dam med sillisar.

Jag säger att din tes inte stämmer.

Har du aldrig kollat porr med porrstjärna som har silisar? Du skämtar, alla ni som säger att ni inte tänder på ett par runda fasta bröst fejk eller ej ni är antingen queer eller ljuger!

nej hetsnygg går INTE att applicera på hela befolkninge, just där är problemet! då måste man sen lära sig att uppskatta en vanlig halvful dam när man väl ska bilda familj.
Citera
2020-04-30, 11:11
  #4
Medlem
Neroxxs avatar
Varför inte bli tillsammans med en person du anser vara attraktiv istället så är problemet för dig löst. Merparten kommer inte att kunna ha ett förhållande med någon som de ej anser vara sexuellt attraherad av, det är trots allt en byggsten i de flesta förhållanden.
Citera
2020-04-30, 11:15
  #5
Medlem
Jag tittar på massor av porr - har knullat sexiga brudar och tycker att min fru är det oxå fast vi r gamla nu. Har inga som helst problem att tända på jämnåriga kvinnor - vilket jag alltid gjort. Jag är 60+ så nu kan man väl tänka sig något yngre kvinnor oxå - jämnåriga börjar bli svårflirtade.
Citera
2020-04-30, 11:19
  #6
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Har du aldrig kollat porr med porrstjärna som har silisar? Du skämtar, alla ni som säger att ni inte tänder på ett par runda fasta bröst fejk eller ej ni är antingen queer eller ljuger!

nej hetsnygg går INTE att applicera på hela befolkninge, just där är problemet! då måste man sen lära sig att uppskatta en vanlig halvful dam när man väl ska bilda familj.


Självklart har jag tittat på porr där skådisarna har silikonbröst, säkert dragit i snabel till det också, har även legat med damer med silkonbröst. Problemet med dessa damer är att de oftast lider av dåligt självförtroende och som oftast är pantade innanför pannbenet.
Skulle aldrig vilja bilda familj med en sådan dam.
Jag gissar att du är porrskadad, och dessutom ytlig. När du växer upp så inser du förhoppningsvis att utseendet inte är allt.

Fråga : vad väljer du helst att bilda familj med?
1. En snygg bimbo 10/10, men urbota korkad.
2. Semisnygg normal dam 6/10, men har något innanför pannbenet.
Citera
2020-04-30, 11:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Självklart har jag tittat på porr där skådisarna har silikonbröst, säkert dragit i snabel till det också, har även legat med damer med silkonbröst. Problemet med dessa damer är att de oftast lider av dåligt självförtroende och som oftast är pantade innanför pannbenet.
Skulle aldrig vilja bilda familj med en sådan dam.
Jag gissar att du är porrskadad, och dessutom ytlig. När du växer upp så inser du förhoppningsvis att utseendet inte är allt.

Fråga : vad väljer du helst att bilda familj med?
1. En snygg bimbo 10/10, men urbota korkad.
2. Semisnygg normal dam 6/10, men har något innanför pannbenet.

Nej inte porrskdad däremot inte lekt av mig! Känner ett behov att ligga med snygga brudar innan jag settle down, men vill såklart kunna tända på en semisnygg 6/10 sen också! Gör jag ett stort misstag, ska jag leta reda på en 6/10 nu direkt istället?!

Jag vill ju inte behöva hantera detta behov att knulla fräscha tjejer när jag väl har familj vovve volvo fruga ungar då är jag otrogen! Skamligt!
Citera
2020-04-30, 11:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Självklart har jag tittat på porr där skådisarna har silikonbröst, säkert dragit i snabel till det också, har även legat med damer med silkonbröst. Problemet med dessa damer är att de oftast lider av dåligt självförtroende och som oftast är pantade innanför pannbenet.
Skulle aldrig vilja bilda familj med en sådan dam.
Jag gissar att du är porrskadad, och dessutom ytlig. När du växer upp så inser du förhoppningsvis att utseendet inte är allt.

Fråga : vad väljer du helst att bilda familj med?
1. En snygg bimbo 10/10, men urbota korkad.
2. Semisnygg normal dam 6/10, men har något innanför pannbenet.

Chansen är att 10/10an är smartare, rent genetiskt. Så skulle absolut valt henne.

Dessutom är det ju trevligt med vackra barn.
Citera
2020-04-30, 12:28
  #9
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Chansen är att 10/10an är smartare, rent genetiskt. Så skulle absolut valt henne.

Dessutom är det ju trevligt med vackra barn.

Källa på det? Snygga tjejer är smartare påstår du?
Citera
2020-04-30, 21:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Källa på det? Snygga tjejer är smartare påstår du?

Inte snygga tjejer. Utan vackra människor överlag.

https://www.psychologytoday.com/us/b...re-intelligent

Finns massa att läsa om det. Knappast långsökt med tanke på att bra gener både ger avtryck på utsida som insida.

Tänk på att jag skriver smart också, inte lärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in