Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-05-02, 07:04
  #37
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Det må så vara, men du går rätt långt med ditt påstående att västerländska män som inte lyckas få sex blir terrorister.
Vänsterfeminism är en direkt orsak till att vi är mest ensamma i hela västvärlden, förlåt HELA världen.
Det har jag statistik på, om du vill se.
68-rörelsens feminazi har skapat det värsta könskriget mänskligheten känner till och du kanske borde fundera på om det inte finns länder där det skulle vara mer befogat, som i säg Saudiarabien, Jemen, Somalia, Bangladesh, Afghanistan osv...
Det är också vänsterfeministerna som uppfostrar våra pojkar och könsstympar dem redan från treårsåldern genom att ta ifrån dem bilar, traktorer och pistoler som de leker cowboys och indianer med.

Vi har världens mest bortskämda kvinnor i Sverige. Ingen grupp kvinnor i hela världshistorien har nånsin haft det bättre än ni, men självklart är den svenska vänsterfeministen "mest drabbad".

"Ni"?!?

Suck, jag är en fader med två barn.
Försvinn, bara försvinn ensamma nazist.
Skaffa en familj och älska dina barn och medmänniskor.

Just de, du är en incel...
__________________
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2020-05-02 kl. 07:07.
Citera
2020-05-02, 09:08
  #38
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
"Ni"?!?

Suck, jag är en fader med två barn.
Försvinn, bara försvinn ensamma nazist.
Skaffa en familj och älska dina barn och medmänniskor.

Just de, du är en incel...
Du är en whiteknight och betacuck som kommer snart nog bli en pappa utan några som helst rättigheter att se dina barn.
Du är en nyttig idiot, drillad att sätta fittan på piedestal och offra dig, men du kanske också börjat tvivla lite på varför, när du vet att absolut noll och ingen skulle göra samma sak för dig.

Du har internaliserat ditt manshat. Du tror på könsmaktsordningen, annars får du ingen punani. Dina barn ser det och blir också fucked up.
Mina barn lärde sig värdera människor individuellt. Vi är alla olika. Ingen av oss är en grupp egentligen och den som säger det har själv skapat sitt lutande plan.
Den som kallar andra nazist-fascist-rasister är ofta de med de största problemen med sånt hör.
De första att utnyttjas av vänsterblivna nyttiga idioter.
Perpetuella sossar.

Och du, jag har varit ihop med min fru längre än du, så F off.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in