Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2022-09-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Page99
R … måste tyvärr göra dig besviken att det är inte R .. 🤣🤣🤣🤣 men vill gärna försvara R mot alla ”Annanytta” .. nedvärdera människor på detta sättet , skärp dig 😅😅😅 toppkandidater utmäts av kronofogden är väl viktigare frågor än vilka kläder personen bär. Men måste tyvärr säga att han ser stilig ut ..😂😂😂😂 hoppas Sigrid Vingren Olin börjar betala snart sina skulder , väntar fortfarande på mina tusenlappar.. men det är klart det ser väldigt bra ut på bild 🤦‍♀️ Kampanja för Liberalerna .. fy skäms ni kvinnor.. börjar bli tröttsamt.. och du borde skämmas själv , ps man behöver inte vara en man för att kunna nedvärdera kvinnor . En del kvinnor är vidriga, lögnaktiga, löjliga varelse..

Lycka till R…🤓 fy skäms, du är inte värdig att kallas man. Så bitter och elak.
Citera
2022-09-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annannyttan
Lycka till R…🤓 fy skäms, du är inte värdig att kallas man. Så bitter och elak.
Är inte en man R .. fattar du inte ………
Citera
2022-09-08, 11:30
Medlem
Citat:
Är inte en man R .. fattar du inte ………

Okej, R eller K då 😅
Citera
2022-09-12, 13:08
Medlem
Citat:
Okej, R eller K då 😅
Hahahahhah … nu mumlar du bara . Annannyttan synd att du inte gjorde någon nytta någon annan stans till exempel hjälpte liberala toppkandidater istället… dra ner bra parti till botten . Skäms !!!!
Citera
2022-09-13, 20:05
Medlem
Citat:
Hahahahhah … nu mumlar du bara . Annannyttan synd att du inte gjorde någon nytta någon annan stans till exempel hjälpte liberala toppkandidater istället… dra ner bra parti till botten . Skäms !!!!

Ursäkta mig, men jag har inget politiskt samröre what so ever och definitivt har jag aldrig krälat i den blåbruna sörjan.

Jag stödjer demokratin och de svaga och sjuka i samhället, värnar om a-kassan, arbetsrätten och vill inte ha vinster i välfärden. Så fortsätt fundera du/ni, R och K.
Citera
2022-09-13, 20:12
Medlem
Vad är det för fel i Trollhättan och sexualitet?
Var en metallkvinna som blev utsatt för ett gäng år sen.
Dessutom blev jag som man utsatt när jag bodde där, kunde med mindre besvär hantera det som fysiskt mycket starkare. Men en grov kränkning blev jag utsatt för men jag sket i det och fick en ursäkt några månader senare.
Men nåt skumt är det i kommunen?
Citera
2022-09-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Vad är det för fel i Trollhättan och sexualitet?
Var en metallkvinna som blev utsatt för ett gäng år sen.
Dessutom blev jag som man utsatt när jag bodde där, kunde med mindre besvär hantera det som fysiskt mycket starkare. Men en grov kränkning blev jag utsatt för men jag sket i det och fick en ursäkt några månader senare.
Men nåt skumt är det i kommunen?

Sexualitet och sexuella trakasserier är två skilda saker. Det är aldrig okej med sexuella trakasserier oavsett vem som drabbas. Skönt att du fick en ursäkt.

Vad är det som är skumt i kommunen?
Citera
2022-09-13, 21:28
Medlem
Citat:
Sexualitet och sexuella trakasserier är två skilda saker. Det är aldrig okej med sexuella trakasserier oavsett vem som drabbas. Skönt att du fick en ursäkt.

Vad är det som är skumt i kommunen?
Har ingen aning om varför, men nåt skumt är det med insikten om sin sexualitet.
Är inte första gången kommunen sticker ut.
Personligen är det första och enda gången jag blivit sexuellt trakasserad av en kollega.
Men nåt skevar dår, vet flera personer av bägge könen som kännt obehag.
Citera
2022-09-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursäkta mig, men jag har inget politiskt samröre what so ever och definitivt har jag aldrig krälat i den blåbruna sörjan.

Jag stödjer demokratin och de svaga och sjuka i samhället, värnar om a-kassan, arbetsrätten och vill inte ha vinster i välfärden. Så fortsätt fundera du/ni, R och K.
Har ingen lust att fundera över vem du är … tyvärr 😴😴😴 om du stödjer demokrati vad gör du här . Smutskastar , ljuger och lägger sig i saker som du inget vet om . För lite att göra.. kanske lite välgörenhet arbete . Där gör du nytta … 🙏🙏
Citera
2022-09-13, 23:05
Medlem
Citat:
Har ingen lust att fundera över vem du är … tyvärr 😴😴😴 om du stödjer demokrati vad gör du här . Smutskastar , ljuger och lägger sig i saker som du inget vet om . För lite att göra.. kanske lite välgörenhet arbete . Där gör du nytta … 🙏🙏

Välgörenhet - nej, vad gör ni här? Jag arbetar heltid, gör ni? Ljuger - nej. Smutskastar då rakt inte. Får jag inte vara här när jag stödjer demokrati? Herregud vad patetiskt. Vem är det som smutskastar?
Citera
2024-11-13, 08:23
Medlem
[quote=annannyttan|71509807]Framförallt hoppas jag att partiet utesluter honom för att markera att sexuella trakasserier inte är okej någonstans! Detta beteende är inget som bara försvinner hos en sådan person..

Synd att (M) har accepterat honom
Citera
2024-12-02, 09:28
Medlem
Synd att (M) har accepterat honom

Han gör snart bort sig igen. Han lär heller inte få någon tung post där i framtiden. Det hoppas jag (M) ser till...
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in