Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-24, 01:44
  #181
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denkommerseer
Kan du bevisa att det finns något nytt som gör folk sjuka eller inte? Är testerna opålitliga eller inte?
Jag har ingenting att bevisa. Forskare och läkare får stå för den biten. Förnekar du att pandemin pågår? Är covid 19 en bluffdiagnos? Är bilder och filmer från Covidvården på NKS-intensiven bluff?
Citera
2020-05-24, 01:46
  #182
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morozz
Videon är borttagen. Undrar varför


Vi har en pandemi men är också lurade.
På vilket sätt är vi lurade? Bevisbördan ligger hos dig. Jag vårdar Covidpatienter. Vad gör dig till en person med bättre koll än läkarna jag jobbar med?
Citera
2020-05-24, 03:02
  #183
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag har ingenting att bevisa. Forskare och läkare får stå för den biten. Förnekar du att pandemin pågår? Är covid 19 en bluffdiagnos? Är bilder och filmer från Covidvården på NKS-intensiven bluff?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
På vilket sätt är vi lurade? Bevisbördan ligger hos dig. Jag vårdar Covidpatienter. Vad gör dig till en person med bättre koll än läkarna jag jobbar med?
Du är en jubel idiot som vägrar ta in informationen du får, du är ett troll och vi borde sluta mata dig.

Om du påstår att nått finns och vi inte kan se det så är det du som ska bevisa att det finns, så funkar bevisbörda, men det har du redan fått förklarat för dig men fortsäter trolla i det oändliga.

Dessutom ber du oss bevisa att flickorna i videona är sjuksköterskor när dem säger att dem är det, men tydligen ska vi bara tro på dig när du påstår vad du jobbar med. Bevisa vad du jobbar med och vilka du känner eller sluta komma med löjliga påståenden.


Det finns inget som tyder på att en ny sjukdom finns i världen. Bara ett dåligt test som ger positivt resultat lite här och var.

Vi vill inte tro på ditt hjärnspöke, det vet du redan, så kom med substans istället för hysteri, eller gå och diskutera med några andra hysteriska. Det är uppenbart att du är i fel forumdel, sluta försöka övertyga oss om spöken och bigfoot om du inte har nått som ger oss anledning att tro att det finns.
Citera
2020-05-24, 03:21
  #184
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denkommerseer
Du är en jubel idiot som vägrar ta in informationen du får, du är ett troll och vi borde sluta mata dig.

Om du påstår att nått finns och vi inte kan se det så är det du som ska bevisa att det finns, så funkar bevisbörda, men det har du redan fått förklarat för dig men fortsäter trolla i det oändliga.

Dessutom ber du oss bevisa att flickorna i videona är sjuksköterskor när dem säger att dem är det, men tydligen ska vi bara tro på dig när du påstår vad du jobbar med. Bevisa vad du jobbar med och vilka du känner eller sluta komma med löjliga påståenden.


Det finns inget som tyder på att en ny sjukdom finns i världen. Bara ett dåligt test som ger positivt resultat lite här och var.

Vi vill inte tro på ditt hjärnspöke, det vet du redan, så kom med substans istället för hysteri, eller gå och diskutera med några andra hysteriska. Det är uppenbart att du är i fel forumdel, sluta försöka övertyga oss om spöken och bigfoot om du inte har nått som ger oss anledning att tro att det finns.
Vilken information har jag fått av dig?

Jag litar mer på läkare och forskare än på nån anonym tjomme på FB. Jag jobbar ju bla med Covid-patienter och det räcker för mig.

Vem kan inte se att pandemin pågår? Har du sett insiderreportaget från intensiven på NKS som jag nämnt flera gånger? Ljög läkarna och personalen i reportaget? Var det crisisactors utklädda till patienter och personal?

Flera av läkarna jag nämnt vid namn i diverse inlägg är personer jag har arbetat med.

Huruvida du tror på mig eller inte är tämligen irrelevant. Du är en oviktig tjomme och nyreggad användare med få inlägg och du skriver ingenting av värde. Skriv inte till mig igen.
Citera
2020-05-24, 03:41
  #185
Avstängd
Du litar på läkare men i andra tråden pratar du skit om en.


Läkare och sjuksköterskor behandlar patienter, dem har ingen aning om hur testet funkar eller vad som testas.


Vi bryr oss inte om dina påståenden om vad du jobbar med, bevis eller sluta komma med onödiga påståenden.


Du är ett äckligt träsktroll med 100tals inlägg. Sluta nu påstå ditt yrke om du vägrar bevisa det.
Citera
2020-05-24, 06:55
  #186
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denkommerseer
Du litar på läkare men i andra tråden pratar du skit om en.


Läkare och sjuksköterskor behandlar patienter, dem har ingen aning om hur testet funkar eller vad som testas.


Vi bryr oss inte om dina påståenden om vad du jobbar med, bevis eller sluta komma med onödiga påståenden.


Du är ett äckligt träsktroll med 100tals inlägg. Sluta nu påstå ditt yrke om du vägrar bevisa det.
Imponerande inlägg. Varför bemöter du inte vad jag sagt? Kolla upp namnen på läkarna jag nämnt. Två av dem är infektionsläkare, en är professor. De har avsevärt mycket bättre koll på vad som testas och hur testet går till.

På oss vårdpersonal tas blodprov och på patienter tas blodprov och nasopharynxprov. Det är ingenting jag hittar på. Infon kan kollas upp hur lätt som helst.

Tror du att jag tänker lämna ut min identitet?

Om du inte har något annat än personangrepp att bidra med tycker jag du ska sluta skriva. Du har fortfarande inte bemött något jag skrivit. Det enda du har att komma med är träsktroll och andra dumheter.

Men det är som alltid. Foliehattar är fanatiker precis som religiösa tokskallar. Islamist, kristen fundamentalist eller verklighetsfrånvänd konspirationstok är same same.

Hejdå och dra åt helvete. Skriv inte mer till mig för du åker på en block.
Citera
2020-07-26, 20:47
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Exakt. Knalla in på Danderydsakuten eller SöS-akutens Covid-avdelning tex, och säg till personal och patienter att allt är en bluff. De blir säkert lättade....




Ingen har ifrågasatt att folk dör av detta. Det vi ifrågasätter är nyckelordet VIRUS.

Detta är inget virus. Det tror ingen läkare, med lite erfarenhet, heller. Sen vad dom säger, är en annan femma.

Om du vill komma in i andra tankebanor, så föreslår jag att du gör detta simpla test:
Knappa in ett valfritt tresiffrigt tal i Googles sökruta, följt av "new cases". Repetera.

Nu kan du släppa dina gamla tankar och börja fundera på vad detta egentligen handlar om. Men du måste såklart läsa lite böcker, och annat, för att begripa. Börja med Jacob Nordangårds utmärkta "Rockefeller - en klimatsmart historia" från förra året. Helt nödvändig att läsa, för att kunna förstå vad det är, och varför, vi blir utsatta för detta.
Citera
2020-07-26, 20:54
  #188
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Ingen har ifrågasatt att folk dör av detta. Det vi ifrågasätter är nyckelordet VIRUS.

Detta är inget virus. Det tror ingen läkare, med lite erfarenhet, heller. Sen vad dom säger, är en annan femma.

Om du vill komma in i andra tankebanor, så föreslår jag att du gör detta simpla test:
Knappa in ett valfritt tresiffrigt tal i Googles sökruta, följt av "new cases". Repetera.

Nu kan du släppa dina gamla tankar och börja fundera på vad detta egentligen handlar om. Men du måste såklart läsa lite böcker, och annat, för att begripa. Börja med Jacob Nordangårds utmärkta "Rockefeller - en klimatsmart historia" från förra året. Helt nödvändig att läsa, för att kunna förstå vad det är, och varför, vi blir utsatta för detta.
Vad vet du om vad läkarna tror? Tror du det råder konsensus bland världens miljontals läkare?

Folk har visst ifrågasatt dödstalen. En del dårar påstår att allting kring Covid 19 är bluff. "Sjukhusen står tomma" etc. Märkligt att patienter och personal kan vittna om motsatsen.
__________________
Senast redigerad av Cineasten 2020-07-26 kl. 20:57.
Citera
2020-07-26, 21:22
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vad vet du om vad läkarna tror? Tror du det råder konsensus bland världens miljontals läkare?

Folk har visst ifrågasatt dödstalen. En del dårar påstår att allting kring Covid 19 är bluff. "Sjukhusen står tomma" etc. Märkligt att patienter och personal kan vittna om motsatsen.





Du läste inte mitt inlägg. Min poäng är att de läkare som är bekanta med virussjukdomar inte känner igen beteendet hos detta "virus". Dom har aldrig sett något liknande. Tre av dom har jag pratat med och dom är nu övertygade om att det inte kan röra sig om ett virus, utan detta är något annat.

Att människor blir jättesjuka och att onödigt många avlider b3höver inte diskuteras, det är ett faktum. Istället måste vi nu fokusera på detta egentligen handlar om, så att människor inte blir lurade att ta något vaccin, i tron att det skulle hjälpa dom.

Du måste utvidga dina tankar kring begreppet "bluff". Bluff behöver inte betyda att detts inte händer. Det kan lika gärna betyda att detta händer, fast av en helt annan orsak än vad dom försöker få oss att tro.

Har du gjort threedigits-testet?
Citera
2020-07-26, 21:46
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag har ingenting att bevisa. Forskare och läkare får stå för den biten. Förnekar du att pandemin pågår? Är covid 19 en bluffdiagnos? Är bilder och filmer från Covidvården på NKS-intensiven bluff?


Nej. Men det är ju inte det vi diskuterar här.
Citera
2020-07-27, 02:40
  #191
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Du läste inte mitt inlägg. Min poäng är att de läkare som är bekanta med virussjukdomar inte känner igen beteendet hos detta "virus". Dom har aldrig sett något liknande. Tre av dom har jag pratat med och dom är nu övertygade om att det inte kan röra sig om ett virus, utan detta är något annat.

Att människor blir jättesjuka och att onödigt många avlider b3höver inte diskuteras, det är ett faktum. Istället måste vi nu fokusera på detta egentligen handlar om, så att människor inte blir lurade att ta något vaccin, i tron att det skulle hjälpa dom.

Du måste utvidga dina tankar kring begreppet "bluff". Bluff behöver inte betyda att detts inte händer. Det kan lika gärna betyda att detta händer, fast av en helt annan orsak än vad dom försöker få oss att tro.

Har du gjort threedigits-testet?
Varför skulle jag göra det löjliga threedigitstestet?

En hel del pekar på att det inte är något vanligt virus. Det är mycket möjligt att det är något framtaget i ett laboratorium men det blir ju svårt för mig (eller någon här på FB) att bevisa så än så länge är det bara spekulationer.
__________________
Senast redigerad av Cineasten 2020-07-27 kl. 02:46.
Citera
2022-02-24, 13:40
  #192
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Fåren hinner precis släppa sitt corona innan dom är helt besatta av nästa mediahype: Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in