2021-09-02, 16:29
Medlem
HomelessGs avatar
Finns det bild på Daniel tadesse?
Finns det bild på sara?
Länk till mordet på Daniels bror tack.

1 X 2 svaret var roligt

Snälla vänliga själar svara på alla mina tre frågor
Citera
2021-09-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Lyssna på förhöret med Karamou i prime crime. Så många lögner på så kort tid är grymt!!

Åklagarna smular sönder hans story och när han är som mest överbevisad så byter han svar till att han absolut inte har med ordet att göra. Förklaringen att han la bort sin lur pga en jobbig tjej kan vara den sämsta, när de kan se att de inte ens ringt eller messat nån tjej en enda gång den tiden han påstår.

Hon kontaktar mig i appar som inte reggas
Jag tog emot 2 lurar av en okänd man för att hålla dem.

Kwane är grymt bra korkad när han först säger att det var bra väder och sen syns han med luva över huvudet som om det vore vinter.

Ovanligt dåligt planerat.
Citera
2021-09-02, 18:32
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevevonschnabel
Huvudprotokollet

https://anonfiles.com/ddlav3F8u0/Huv...amlestaden_pdf

Tackar hjärtligast!
Citera
2021-09-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Åklagarna smular sönder hans story och när han är som mest överbevisad så byter han svar till att han absolut inte har med ordet att göra. Förklaringen att han la bort sin lur pga en jobbig tjej kan vara den sämsta, när de kan se att de inte ens ringt eller messat nån tjej en enda gång den tiden han påstår.

Hon kontaktar mig i appar som inte reggas
Jag tog emot 2 lurar av en okänd man för att hålla dem.

Kwane är grymt bra korkad när han först säger att det var bra väder och sen syns han med luva över huvudet som om det vore vinter.

Ovanligt dåligt planerat.

Helt otroligt förhör med 257 upprepningar och världens sämsta lögner
Kamal är rätt bra också med jackan full med krutstänk från mordvapnet men är heeelt oskyldig!
Citera
2021-09-03, 19:28
Medlem
Väntar med spänning på överklagandena till Hovrätten. Står givetvis redan klart att alla förutom atila can kommer att få reducerade straff. kom ihåg var ni hörde det först
Citera
2021-09-08, 00:21
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Karamo är verkligen fullkomligt intelligensbefriad
Citera
2021-09-09, 00:37
Medlem
Lyssnar på förhören i prime appen. Fasen va dom åtalade ljuger.

Vad är motivet till att BO blev mördad? Hans familj sitter och hylla honom (såklart) och säger han inte hålliit på med gängkriminalitet utan bara gjort ett rån på yngre dagar. Dom menar mer eller mindre att skjutits utan anledning. Kanske har jag missat det, men jag har inte heller hört att åklagaren lagt fram något motiv för mordet? Så någon som kan berätta vad motivet för mordet va?
Citera
2021-09-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Lyssnar på förhören i prime appen. Fasen va dom åtalade ljuger.

Vad är motivet till att BO blev mördad? Hans familj sitter och hylla honom (såklart) och säger han inte hålliit på med gängkriminalitet utan bara gjort ett rån på yngre dagar. Dom menar mer eller mindre att skjutits utan anledning. Kanske har jag missat det, men jag har inte heller hört att åklagaren lagt fram något motiv för mordet? Så någon som kan berätta vad motivet för mordet va?

Har du hunnit komma till Attila Can?
Citera
2021-09-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterslak
Har du hunnit komma till Attila Can?
Ja alltså ja har lyssnat på några av attila can, men inte alla. Lyssnat på systern, bror. Sen har ja börjar med attila och omer. Men inte lyssnat klart
Citera
2021-09-09, 17:46
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Karamo är verkligen fullkomligt intelligensbefriad

Tvärtom. Uttrycker sig väldigt bra för sitt umgänge och ålder. Sen är han inte fulländad än med sin intelligens. Men vem var det i hans ålder.
Citera
2021-09-09, 18:11
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Tvärtom. Uttrycker sig väldigt bra för sitt umgänge och ålder. Sen är han inte fulländad än med sin intelligens. Men vem var det i hans ålder.

Uttrycker sig bra? Han gjorde bort sig grovt och försöker uttrycka sig på ett sätt han inte behärskar. Humor på hög nivå.
Citera
2021-09-09, 18:21
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Uttrycker sig bra? Han gjorde bort sig grovt och försöker uttrycka sig på ett sätt han inte behärskar. Humor på hög nivå.

Ingen kan prata sig ur bevisningen som finns mot Karamo. Så han gjorde ett godkänt försök.
Men kunde lika bra kört ingen kommentar då åtalet mot honom är klappat och klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in