• 1
  • 2
2020-05-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Det här är en kur-rapport inte en frågetråd.
Passar ändå på att fråga, är ny här i forumet vet inte skillnaden
Citera
2020-05-24, 17:10
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar20201
Passar ändå på att fråga, är ny här i forumet vet inte skillnaden

Finns andra trådar som handlar om just testo. Den här tråden handlar om en SARM och är som sagt en kur-rapport.
Citera
2020-06-09, 06:49
Medlem
Dags för en uppdatering, inne på vecka 5 nu, de som är absolut mest påtagligt är hur jag tappar fett konstant även om jag äter som ett odjur, alltid haft problem med bukfett men nu syns rutorna som aldrig förr, ådror som endast framkommit vid pump syns konstant nu. Drog en 5a på 120 bänk, innan kuren för ca 5 veckor sen gjorde jag en 6a på 110 så det är trevligt. Väger 99kg nu så 2kg upp och ner i fett % de ska man väll inte klaga över.

Folk beskriver ofta att de känner otrolig energi på rad vilket jag inte alls gör, känner mig varken generellt piggare eller tröttare.

Gällande biverkningar har jag inga direkt, lite lätt acne på bröst möjligtvis och högre kroppstemperatur, inget drastiskt dock.
Citera
2020-07-06, 20:00
Medlem
Tjaba!

Hur går det? Fortsatt nöjd?

Mvh
Citera
2020-07-09, 19:18
Medlem
NordicWellnesss avatar
Glöm inte att uppdatera, är jätte nyfiken hur det har gått för dig!
Citera
2020-07-13, 16:48
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuuuh91
Dags för en uppdatering, inne på vecka 5 nu, de som är absolut mest påtagligt är hur jag tappar fett konstant även om jag äter som ett odjur, alltid haft problem med bukfett men nu syns rutorna som aldrig förr, ådror som endast framkommit vid pump syns konstant nu. Drog en 5a på 120 bänk, innan kuren för ca 5 veckor sen gjorde jag en 6a på 110 så det är trevligt. Väger 99kg nu så 2kg upp och ner i fett % de ska man väll inte klaga över.

Folk beskriver ofta att de känner otrolig energi på rad vilket jag inte alls gör, känner mig varken generellt piggare eller tröttare.

Gällande biverkningar har jag inga direkt, lite lätt acne på bröst möjligtvis och högre kroppstemperatur, inget drastiskt dock.

Uppdatering?
Citera
2020-07-23, 00:42
Bannlyst
Fick han en hjärtattack och dog? Hade gärna velat se lite fler uppdateringar!
Citera
2025-01-14, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av numbdoll
Fick han en hjärtattack och dog? Hade gärna velat se lite fler uppdateringar!

Blev typ lite nojig för hans del nu 😅 rad140 verkar ju va grymt prepp men risky om man får för hög kroppstemperatur. För ja antar de är de som gör att man bränner fett?

Säg isf att han skrev inlägg samma år fast i augusti..så han har ju varit inne och bör ha sett inlägg i hans tråd
Citera
2025-01-17, 21:11
Medlem
Inspirit81s avatar
Hur skulle en dos 10-20mg rad140 fungera ihop med testoinjektioner? jag menar de går ju på samma receptorer, skulle det bli bra effekt eller skulle de bara ta ut varandra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in