Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackaward
Jahopp, sitter hr med ett litet problem. Har brjat prata med mitt ex igen. Som kan leda till ngot om jag gr in fr det. Problemet r att hon r s jvla emot mitt drogbrukande.
Gr p affe eller ladd nr jag arbetar fr det kar prestationen markant vilket leder till en stabil provision. Nu r det s att hon r p mig mer n jag henne s jag har vll "vertaget" lter lite sjukt men ska jag f frska f henne att acceptera det och se frdelarna istllet fr alla nackdelar?
Nu har jag ju inga knslor fr henne annars hade jag ju slppt drogerna fr hennes skull. Har inga problem att prova o se vad som hnder men jag orkar inte med hennes tjat jmt om att jag ska sluta med skiten.
Sitter och lser vad jag skrivit och mrker att det r ju ganska skevt alltihop, kanske ska jag ge det en rlig chans istllet fr att vara en sn egoist.
Det r slut. Du har inga knslor fr henne. Du orkar inte med hennes tjat om ditt drogande.
Det enda skeva i situationen r att du funderar ver att "ge det en rlig chans". Hur fan kan det ens vara ett alternativ nr du redan frn brjan vet att du inte vill? Det r som att insistera p att kpa en fuktskadad sommarstuga utanfr ml, det kommer inte att bli bra.