Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-10, 13:27
Medlem
flashbackawards avatar
Jahopp, sitter hr med ett litet problem. Har brjat prata med mitt ex igen. Som kan leda till ngot om jag gr in fr det. Problemet r att hon r s jvla emot mitt drogbrukande.

Gr p affe eller ladd nr jag arbetar fr det kar prestationen markant vilket leder till en stabil provision. Nu r det s att hon r p mig mer n jag henne s jag har vll "vertaget" lter lite sjukt men ska jag f frska f henne att acceptera det och se frdelarna istllet fr alla nackdelar?

Nu har jag ju inga knslor fr henne annars hade jag ju slppt drogerna fr hennes skull. Har inga problem att prova o se vad som hnder men jag orkar inte med hennes tjat jmt om att jag ska sluta med skiten.

Sitter och lser vad jag skrivit och mrker att det r ju ganska skevt alltihop, kanske ska jag ge det en rlig chans istllet fr att vara en sn egoist.
Citera
2020-05-10, 13:30
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward
Jahopp, sitter hr med ett litet problem. Har brjat prata med mitt ex igen. Som kan leda till ngot om jag gr in fr det. Problemet r att hon r s jvla emot mitt drogbrukande.

Gr p affe eller ladd nr jag arbetar fr det kar prestationen markant vilket leder till en stabil provision. Nu r det s att hon r p mig mer n jag henne s jag har vll "vertaget" lter lite sjukt men ska jag f frska f henne att acceptera det och se frdelarna istllet fr alla nackdelar?

Nu har jag ju inga knslor fr henne annars hade jag ju slppt drogerna fr hennes skull. Har inga problem att prova o se vad som hnder men jag orkar inte med hennes tjat jmt om att jag ska sluta med skiten.

Sitter och lser vad jag skrivit och mrker att det r ju ganska skevt alltihop, kanske ska jag ge det en rlig chans istllet fr att vara en sn egoist.
Jag fr nog hlla med det du sjlv kommit fram till. Ditt stt att hantera tillvaron lter ganska destruktiv. Jag tycker du ska slppa bde drogerna och henne och hitta en kvinna som du kan har kta knslor fr. Precis som droger s r vl phittade knslor bara surrogat fr ngot annat.
Citera
2020-05-10, 13:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Annars brukar det ju vara kvinnor som driver en man till flaskan eller droger.
Citera
2020-05-10, 13:41
Medlem
flashbackawards avatar
Som teleslinga skriver, kanske borde jag hitta nn annan om jag har snt bekymmer att sluta kanske det inte finns ngot att hmta dr end
Citera
2020-05-10, 13:48
Medlem
Softers avatar
Funkar ditt koncept bra s r det vll bara kra p och hoppas du inte ker p en drograttfylla etc.
r nog ganska lugnt om du inte r knd sen tidigare hos polisen och inte ker runt med tefatspupiller i bilen.

Du br hlla doseringen p speciellt kokain s lg som det bara gr, speciellt om du tar det varje dag. Det r betydligt mer skadligt n tjack vad jag har frsttt.
Citera
2020-05-10, 14:36
Medlem
warfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward

Det r slut. Du har inga knslor fr henne. Du orkar inte med hennes tjat om ditt drogande.

Det enda skeva i situationen r att du funderar ver att "ge det en rlig chans". Hur fan kan det ens vara ett alternativ nr du redan frn brjan vet att du inte vill? Det r som att insistera p att kpa en fuktskadad sommarstuga utanfr ml, det kommer inte att bli bra.
Citera
2020-05-10, 17:23
Medlem
orrecrists avatar
Man hller inte hur lnge som helst p affe kola s antingen ska du ha en plan eller s lgger du av direkt och brjar trffa henne igen
Citera
2020-07-12, 23:25
Medlem
anarkaragnars avatar
Jag frstr inte heller riktigt varfr du ens vervger att bli tillsammans med ngon som inte accepterar att du brukar droger, samtidigt som du sjlv egentligen inte vill sluta med drogerna fr egen del, samt inte heller har ngra knslor fr henne.
Du kommer ju uppenbarligen inte sluta med drogerna helt och hllet och hon kommer inte bli lycklig av att du brukar medan du r med henne. Om du inte har knslor fr henne, varfr ens ge sig in i detta dilemma nnu en gng, det verkar ju som att hon redan r ett ex av en anledning.
Citera
2020-07-13, 11:41
Bannlyst
Visa att du kan ta hennes rd nr du insett att hon r vrdig av det. Fr folk kommer och gr, kolla om hon verkligen finns kvar imorgon eller ngt liknande innan du brjar verkligen bry dig om hennes kritik eller sikter eller rttare sagt om henne ens.

https://www.youtube.com/watch?v=8J66KGKNPSo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in