• 1
  • 2
2020-05-16, 23:42
Medlem
JohnJensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truckerkeps89
Att däcken började spricka innebär att skitstället som säljer skiten handlar det billigaste som finns på kinesiska marknaden och säljer de som om det vore värt att ha. Du har ingen aning om jag belastat däcket, vad det är för typ av däck eller vilka miljöparametrar som påverkat däcket ändå anser du att du har tillräckligt för att svara på en tråd som uppenbart ligger långt utanför din expertis. Håll dig till sådant som du kan istället för att samla antal inlägg inom sådant som du inte har någon aning om.

Ja alltså däck, kompositionen; vilket inte är svårt att förstå t.o.m för en 6 åring hur det fungerar. Men visst du anser dig ha bevis på att det är Biltemas fel, var är bevisen? Hur har du belastat däcken, vad är det för typ av däck,vilka miljöparametrar pratar vi om som dina däck utsatts för - har du haft däcken i en ugn kanske? Du kommer med noll fakta, bara att Biltemas däck är skit, i en tråd som ej handlar om Biltemas däck. Min expertis inom däck är kanske inte så stor, men din läsförståelse är desto mindre än din mun.
Och sen slutligen, varför handla däck på Biltema? Varför spara pengar om du vet att Biltema handlar det billigaste som finns? Snacka om att skjuta sig själv.
Citera
2020-05-17, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truckerkeps89
Att däcken började spricka innebär att skitstället som säljer skiten handlar det billigaste som finns på kinesiska marknaden och säljer de som om det vore värt att ha. Du har ingen aning om jag belastat däcket, vad det är för typ av däck eller vilka miljöparametrar som påverkat däcket ändå anser du att du har tillräckligt för att svara på en tråd som uppenbart ligger långt utanför din expertis. Håll dig till sådant som du kan istället för att samla antal inlägg inom sådant som du inte har någon aning om.

Vill du ha "rätt svar" så att säga, så kan det ju vara värt att lägga fram lite mera info än vad du har gjort hittills....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in