Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-14, 03:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Betydligt mindre risk med privatsköterska som enbart träffar ett fåtal patienter.
Och lägger mer tid per patient.
Är det inte bättre för dig om du bor kvar i lägenheten då?
Istället för att gå ner till bron och lägga dig?
Jag menar även så att de som bor där det inte finns någon bro i närheten kan se ett hopp i ditt inlägg?

Lägenheten hyra räcker inte för låg pension...
Ev husvagn då...

Jag vill inte ha smärta när man andas. För plågsamt. Man vill hellre somna i frid och ro..
Du vet inget om privatpersonal som får civid19 genom dans och folktorg ...
Citera
2020-05-14, 04:11
  #14
Medlem
[quote=Akademian|71562296]Du menar att vårdpersonalen regelbundet åkte mellan Malmö och Kiruna bara för att smitta folk? Verkar osannolikt.

Jag pratar inte om de enda smittar hela Sverige. Jag pratade om de personal som hade bön grupp i annat religion i en sån byggnad för träff och kindpussarna sedan de åker hem till jobbet ... 100 personal åker till en byggnad för att få välsigna av dessa på mattor... sedan 100 åker hem till olika i hela Sverige ....
Citera
2020-05-14, 04:13
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademian
Du menar att vårdpersonalen regelbundet åkte mellan Malmö och Kiruna bara för att smitta folk? Verkar osannolikt.



To each their own??



Du menar att ett *land* ("Kina") ska be om ursäkt för att en smitta på något vis uppkommit i livsmedelshantering, och sedan spridit sig via internationellt resande? Som typ - alla pandemier? Och att det är Kinas fel att en person i t.ex. Sverige dör? Hur...tänker du nu?
Du menar att ett *land* ("Kina") ska be om ursäkt för att en smitta på något vis uppkommit i livsmedelshantering, och sedan spridit sig via internationellt resande? Som typ - alla pandemier? Och att det är Kinas fel att en person i t.ex. Sverige dör? Hur...tänker du nu?[/quote]

De tar in levande grisar och delar med fladdermöss på marknad med samma slaktkniv...
Jag begär att KINAs djurhantering för alla ska prioritera till olika platser minst 2-3 mil eller 5 mil från olika djur.
Inte samma på lokal på 5 cm bredvid för levande grisar och råttor...
Du är nära släktet med gris..... det smittar så lätt..
KINA borde tänka bättre 2020 år men inte som 50 år sedan. Det upprepade 10 ggr samma sak..
KINA ska åtalas för folkmord!
Citera
2020-05-14, 04:18
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Efter att ha jobbat nästan 10 år inom vården kan jag säga att jag aldrig kommer bosätta mig på ett äldreboende. Förhoppningsvis löser jag problemet själv med att skjuta typ två gram heroin och dör av det. Jag hoppas att mina egna föräldrar avlider innan de behöver hamna där.

Jag nickar och jag ser till att de ska inte vara på äldreboende för "brist språkligt"...
Citera
2020-05-14, 04:22
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Är man själv o fortfarande viril så lär man gå där och penetrera damerna. Sista chansen Corona or no Corona.
Ska man sitta i nån egen holk med div sjukdomar ? äh!

Penetrera..... penisfälla ska man ha... med sax inne i fälla det jag bygger en ..
Både i två hål *anus* och andra...
Citera
2020-05-14, 04:28
  #18
Medlem
Har faktiskt sysselsatt större delen av min dötid i flera decennium åt att fundera över sånt här, så visst kan man säga att man har planerat för det. Dessvärre lever inte realiteten upp till förväntningarna så aldrig i helvete.

Men sen har jag inga planer på att stanna här heller, så det känns inte som att det är min huvudvärk längre.
__________________
Senast redigerad av nilltre 2020-05-14 kl. 04:36.
Citera
2020-05-14, 04:51
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Efter att ha jobbat nästan 10 år inom vården kan jag säga att jag aldrig kommer bosätta mig på ett äldreboende. Förhoppningsvis löser jag problemet själv med att skjuta typ två gram heroin och dör av det. Jag hoppas att mina egna föräldrar avlider innan de behöver hamna där.


ja, dessutom plundras gamlingarna av dom giriga kommunisterna, riktiga UTSUGARE, paa
hela sin pension + besparingar genom hutloesa avgifter. Gifter,ja,tillsaetts det i deras mat,
foer att snarast omvandla hela hemmet till 'flyktingboende' ?
Citera
2020-05-14, 05:43
  #20
Medlem
cacas avatar
Kommunala ålderdomshem är för pöbeln! Kommer själv satsa på alternativ som finns. https://www.expressen.se/dinapengar/...st-in-i-doden/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in