Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-11-22, 23:03
Medlem
Kraogesnyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Ja att rykten sprids och det görs lätt en höna av en fjäder är ju tyvärr inget ovanligt, särskilt inte i småorter där "alla känner alla". Så jag beklagar å forumets vägnar att din mor beskyllts för prostution.

Jag undrar av nyfikenhet om du och din syster har fått leva ett normalt liv efter en sådan händelse?

Tack TageBanan!

Normalt liv? Vet ej om nån lever ett sånt egentligen.. Men vi har en underbar Far som kämpat hårt för vår skull.. Gör så fortfarande, han va här senast idag o hjälpte till att snickra på mitt husbygge...

Ja har levt ett äventyrligt liv.. Luffat mycke, mest i europa, lirat musik o njutit o slagits för vett o rättvisa... Efter en sån grej som hände bler man väl antingen helt nere i galoscherna (vikket har skett även i perioder) eller bestämd att leva så jävla gott de går vikket ja tror att Morsan skulle vilja att ja gjorde. Va snäll o ente ta nån skit, när möjlighet finns, krossa dom som behandlar folk illa.
Ja lever ett spännande liv iallafall 🧙‍♂️

Vad syrran anbelangar kämpar hon på sitt sätt... Hon har en otroligt känslomässig styrka & ett enormt hjärta.. Hon har dock lidit oerhört mycket på grund av vår Mors död... (dels på grund av deras många likheter både till utseende & möjligen lynne... En hel del otur me karrar åsse..

Men vi klarar oss nog ändå 😏
Citera
2020-11-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraogesnygg
Tack TageBanan!

Normalt liv? Vet ej om nån lever ett sånt egentligen.. Men vi har en underbar Far som kämpat hårt för vår skull.. Gör så fortfarande, han va här senast idag o hjälpte till att snickra på mitt husbygge...

Ja har levt ett äventyrligt liv.. Luffat mycke, mest i europa, lirat musik o njutit o slagits för vett o rättvisa... Efter en sån grej som hände bler man väl antingen helt nere i galoscherna (vikket har skett även i perioder) eller bestämd att leva så jävla gott de går vikket ja tror att Morsan skulle vilja att ja gjorde. Va snäll o ente ta nån skit, när möjlighet finns, krossa dom som behandlar folk illa.
Ja lever ett spännande liv iallafall 🧙‍♂️

Vad syrran anbelangar kämpar hon på sitt sätt... Hon har en otroligt känslomässig styrka & ett enormt hjärta.. Hon har dock lidit oerhört mycket på grund av vår Mors död... (dels på grund av deras många likheter både till utseende & möjligen lynne... En hel del otur me karrar åsse..

Men vi klarar oss nog ändå 😏

Vad skönt att det verkar ha gått bra för er ändå?
Citera
2020-11-23, 21:14
Medlem
Van Nostrands avatar
Stort tack Kraogesnygg för att du delar med dig och nyanserar bilden av din mor. Jag blev djupt berörd.

Vill också påpeka att det är mycket olyckligt/olämpligt att du, som bara var ett mellenstadiebarn när det begav sig, har namngivits i tråden.

Jag har inga problem med att gärningsmän hängs ut här, men i min värld är det "Flashbackhyfs" att inte vanära brottsoffer eller dess anhöriga.

Sköt om dig!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in