Citat:
Ursprungligen postat av
TageBanan
Ja att rykten sprids och det görs lätt en höna av en fjäder är ju tyvärr inget ovanligt, särskilt inte i småorter där "alla känner alla". Så jag beklagar å forumets vägnar att din mor beskyllts för prostution.
Jag undrar av nyfikenhet om du och din syster har fått leva ett normalt liv efter en sådan händelse?
Tack TageBanan!
Normalt liv? Vet ej om nån lever ett sånt egentligen.. Men vi har en underbar Far som kämpat hårt för vår skull.. Gör så fortfarande, han va här senast idag o hjälpte till att snickra på mitt husbygge...
Ja har levt ett äventyrligt liv.. Luffat mycke, mest i europa, lirat musik o njutit o slagits för vett o rättvisa... Efter en sån grej som hände bler man väl antingen helt nere i galoscherna (vikket har skett även i perioder) eller bestämd att leva så jävla gott de går vikket ja tror att Morsan skulle vilja att ja gjorde. Va snäll o ente ta nån skit, när möjlighet finns, krossa dom som behandlar folk illa.
Ja lever ett spännande liv iallafall 🧙♂️
Vad syrran anbelangar kämpar hon på sitt sätt... Hon har en otroligt känslomässig styrka & ett enormt hjärta.. Hon har dock lidit oerhört mycket på grund av vår Mors död... (dels på grund av deras många likheter både till utseende & möjligen lynne... En hel del otur me karrar åsse..
Men vi klarar oss nog ändå 😏