2022-01-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Om dom nu knullade så tror att dom skötte det snyggt. Palme var ju ändå gift och en ledande politiker i Sverige och hon var en känd hollywoodskådis.
Det gjorde dom. Hon har själv medgett det. I filmen om henne är "Palme" med utan att ge hans rätta namn. Hon har berättat det i intervjuer iaf.
Citera
2022-01-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Det gjorde dom. Hon har själv medgett det. I filmen om henne är "Palme" med utan att ge hans rätta namn. Hon har berättat det i intervjuer iaf.
Kan tilllägga att flesta möten skedde utomlands.
Citera
2023-01-09, 17:13
Medlem
Jag kan bara sääga att det du säger låter väldigt trovärdigt och stämmer överns med mina egna tankar. Frågan är bara hur karln vågar ljuga som han gör. Det är inte smart.
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Den mannen är inte trovärdig. Han ligger risigt till pga sin slöhet på ämbetet.
Han måste givet skydda sina polare som tillsatt honom.
Kanske var han själv kund?
"Jag kände Hopp väl" säger han som ett argument att han minsann vet mer än de flesta.
Han gör ju en Fälldin den token.
Allt är lögn sa Fälldin eftersom mitt namn är på listan.

Hund begraven.
Citera
2023-01-11, 17:54
Medlem
Ditt inlägg är verkligen spot on.
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Det går att ha den allra största medkänsla med OPs familj, efter vad de fått gå igenom under drygt 20 år. Först få en familjemedlem mördad - sedan behöva bevittna en patetisk mediecirkus med bisarra spekulationer av guds nåde. Sånt borde ingen människa tvingas att uppleva....

MEN - frågan är vilken "medkänsla" Mårten och dom andra känner för de som är kärandepart i just det aktuella målet..... bl.a. de två kvinnor som var barn då de i mitten av 70-talet blev utnyttjade av samhällets stjärn-horbockar??
Känner de något alls, beträffande dessa (då) barn som samhället svek å det skändligaste?
DETTA kunde Mårten eller nån annan skriva lite om !
Citera
2023-09-26, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Är det inte dags att sanningen kommer fram nu?

Thomas Gjutarnäfve intervjuar på sin Y-T kanal en äldre polis Erik N och Eva B .
Där får vi svaren svart på vitt.

Om Bordellaffären har med mordet på OP vet jag inte men även H Holmer var med på den tiden och mörkade.

Det går rykten om att en polis i Palmeutredningen hävdade att han blev mördad p.g.a privata skäl.

Bra intervju lyssningsvärd!
TG har också gjort en intervju med en agent , tar också upp BA. Viktigt att läsa information, ingressen
under videon.
Citera
2023-09-27, 08:33
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Thomas Gjutarnäfve intervjuar på sin Y-T kanal en äldre polis Erik N och Eva B .
Där får vi svaren svart på vitt.

Om Bordellaffären har med mordet på OP vet jag inte men även H Holmer var med på den tiden och mörkade.

Det går rykten om att en polis i Palmeutredningen hävdade att han blev mördad p.g.a privata skäl.

Bra intervju lyssningsvärd!
TG har också gjort en intervju med en agent , tar också upp BA. Viktigt att läsa information, ingressen
under videon.

Välkommen till tråden, man kan inte få en länk?

/Provokatör
Citera
2023-09-27, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Välkommen till tråden, man kan inte få en länk?

/Provokatör

Jag försöker länka men ....det fungerar inte!

Lite anvisningar : Gå in på Y-Tube sök Thomas Gjutarnäfve

Han har lagt ut intervjuer den senaste veckan , senast i dag , med ett av offren. Hon var 14 år vid tillfället.
Bra intervju med Polis som utredde Bordell härvan och han har även intervjuat en "agent" som också diskuterar om Bordell härvan.

Gå gärna in och lyssna , hör gärna av dig med dina åsikter.

Filmen "call girl" finns nu att se på tv4 play .
Såg den när den var aktuell men nu med de här intervjuerna i ryggen blir den riktigt trovärdig.

Ja , vad säger man ....jag är mållös!
Citera
2023-09-27, 11:47
Medlem
Bordellaffären 1970-76. Intervju med Eva Bengtsson
Citera
2023-09-27, 14:37
Medlem
Provokatörs avatar
Här är länken till Thomas Gjutarenäfves Youtubekanal: https://www.youtube.com/@thomasgjuta...tab9099/videos

Och här är hans bio: "Jag är journalist och reporter, skådespelare, dokumentärfilmare samt regissör/producent av egna filmer. Dessutom Civil- och Nationalekonom i botten, från Lunds universitet."

Jag har ingen koll på vem Thomas Gjutarenäfve som driver kanalen är och inte heller Google är till någon större hjälp. Den första videon (jag har bara sett den ännu) med den 85-årige f.d polismannen (och fängelsekunden) var lite intressant, han tog tid på sig att tala till punkt men om man skruvar upp uppspelningshastigheten så går det att lyssna på honom, frispråkig minst sagt.

Ett av hans citat (kanske inte ordagrant): "Ut ur rummet bögdjävel" som hans chef tydligen sa till Ebbe Carlsson när han la näsan i blöt.

Intressant att han med bestämdhet hävdar att han vet vart samtliga band med telefonavlyssningar är, hoppas dom kommer fram snart.

I den här härvan så hävdar jag att Hans Dahlgren som satt i Palmes dementigrupp tillsammans med Holmer och Ebbe Carlsson sitter på viktig information, han är den enda som lever fortfarande från den gruppen, han har klarat sig oförskämt bra under alla dessa år och är klart värd en ordentlig genomlysning.

/Provokatör
Citera
2023-09-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Här är länken till Thomas Gjutarenäfves Youtubekanal: https://www.youtube.com/@thomasgjuta...tab9099/videos

Och här är hans bio: "Jag är journalist och reporter, skådespelare, dokumentärfilmare samt regissör/producent av egna filmer. Dessutom Civil- och Nationalekonom i botten, från Lunds universitet."

Jag har ingen koll på vem Thomas Gjutarenäfve som driver kanalen är och inte heller Google är till någon större hjälp. Den första videon (jag har bara sett den ännu) med den 85-årige f.d polismannen (och fängelsekunden) var lite intressant, han tog tid på sig att tala till punkt men om man skruvar upp uppspelningshastigheten så går det att lyssna på honom, frispråkig minst sagt.

Ett av hans citat (kanske inte ordagrant): "Ut ur rummet bögdjävel" som hans chef tydligen sa till Ebbe Carlsson när han la näsan i blöt.

Intressant att han med bestämdhet hävdar att han vet vart samtliga band med telefonavlyssningar är, hoppas dom kommer fram snart.

I den här härvan så hävdar jag att Hans Dahlgren som satt i Palmes dementigrupp tillsammans med Holmer och Ebbe Carlsson sitter på viktig information, han är den enda som lever fortfarande från den gruppen, han har klarat sig oförskämt bra under alla dessa år och är klart värd en ordentlig genomlysning.

/Provokatör

Ja kommer dessa band fram så får den breda allmänheten en god lyssning i självaste Rapport!
Nej, skulle inte tro det.
Dessa band är naturligtvis högvaluta , Polisen är ovanligt frispråkig men jag uppfattar honom som ärlig.
I en annan intervju är Eva med (14 år vid tillfället) det "blurras" när hon säger namnen men det går att läsa via läpprörelser.

Har dock lite svårt att se när de diskuterar en välkänd författare.

Det var en annan tid på 70-talet i Sverige , att köpa sex verkar i vissa kretsar lika enkelt som att handla mjölk till middagsbordet.
Lättare att veta priset på 1 timmes massage, än vad en liter mjölk kostar!

Men en hög politiker borde förstå att en utpressningsituation , då från främmande makt , är möjlig!

Det är många inom Socialdemokraterna som klarat sig undan etik och moral och detta mörkande , de får så mycket hjälp från rättstaten.
Ja Hans Dahlgren har klarat sig elegant genom åren...under Tsunamin -Thailand var han den på UD som klarade sig bäst!
Citera
2023-11-13, 17:04
Avstängd
Intressant att GW Persson åter igen håller makten om ryggen. Han ljuger sig blå både i bordellhärvan och Costa-fallet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in