Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-14, 20:42
  #1465
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Lilleman ”in action” utan medicin?

Och menar absolut inget illa. Har själv upplevt hur folk i min närhet funkar med och utan sin medicinering.

Ja.. asså han e väl rastlös, de har haft det jobbigt.. och nu är han väl lättad. Tycker han känts återhållsam, deppig och irriterad..
tror hans ”trams” är ett gott tecken.
Han behöver dock praktikplats och rutin tror jag
Citera
2024-02-14, 21:16
  #1466
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Han behöver dock praktikplats och rutin tror jag

DÄR tror jag du är inne på något viktigt! Tror inte alls att han mår gott över att ha ett helt sabbatsår, utan att just rutiner som du säger - något ställe att gå till, skulle vara bra för honom.
Citera
2024-02-14, 22:14
  #1467
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Ett långt försvarstal rörande Davids beteende. Att 16 inte är 11-12 (typ) tycker jag inte den ömma modern insett. https://www.youtube.com/watch?v=pNq4lsdBt58
Citera
2024-02-14, 22:28
  #1468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Ett långt försvarstal rörande Davids beteende. Att 16 inte är 11-12 (typ) tycker jag inte den ömma modern insett. https://www.youtube.com/watch?v=pNq4lsdBt58
Nä och att sedan sitta o skylla på diagnoser, även med diagnoser kan man sköra sig o bete sig.
Citera
2024-02-14, 22:47
  #1469
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Nä och att sedan sitta o skylla på diagnoser, även med diagnoser kan man sköra sig o bete sig.

Absolut! I ett par av de senaste videorna har han ju betett sig helt bedrövligt...
Citera
2024-02-14, 23:12
  #1470
Medlem
Telepatisks avatar
Kul med hennes klassförakt när hon sitter där på gissningsvis 140 kg, har trashiga tatueringar på armarna, har barn med 3-4 olika män, pressar i sig mat värre än en gris

Hon borde förresten kunna söka sponsring hos Coca-Cola!? Hon skulle inte behöva göra något extra, bara att fortsätta dricka litervis med Coca-Cola som hon alltid gör i sina klipp
Citera
2024-02-14, 23:35
  #1471
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Kul med hennes klassförakt när hon sitter där på gissningsvis 140 kg, har trashiga tatueringar på armarna, har barn med 3-4 olika män, pressar i sig mat värre än en gris

Verkligen...

Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hon borde förresten kunna söka sponsring hos Coca-Cola!? Hon skulle inte behöva göra något extra, bara att fortsätta dricka litervis med Coca-Cola som hon alltid gör i sina klipp

Haha, ja det har du rätt i!
Citera
2024-02-15, 00:17
  #1472
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Kul med hennes klassförakt när hon sitter där på gissningsvis 140 kg, har trashiga tatueringar på armarna, har barn med 3-4 olika män, pressar i sig mat värre än en gris

Hon borde förresten kunna söka sponsring hos Coca-Cola!? Hon skulle inte behöva göra något extra, bara att fortsätta dricka litervis med Coca-Cola som hon alltid gör i sina klipp

Klassförakt?
Citera
2024-02-27, 00:47
  #1473
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Ny video med tex-mex, nästan som på den gamla goda tiden. Det proppas in gigantiska tuggor, pratas med munnen full och slafsas i största allmänhet.

https://www.youtube.com/watch?v=x4S722f_9PY
Citera
2024-02-27, 07:12
  #1474
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Ny video med tex-mex, nästan som på den gamla goda tiden. Det proppas in gigantiska tuggor, pratas med munnen full och slafsas i största allmänhet.

https://www.youtube.com/watch?v=x4S722f_9PY
Jag saknar verkligen 5-litersdunken med bearnaisesås. Det var tider det! Samt MAX- och McDonaldsbeställningar för 1000 kr...
Citera
2024-02-27, 10:52
  #1475
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag saknar verkligen 5-litersdunken med bearnaisesås. Det var tider det! Samt MAX- och McDonaldsbeställningar för 1000 kr...

Hear, hear!
Citera
2024-02-27, 11:01
  #1476
Medlem
Måste fråga FB?

Så varje gång hon äter en vanlig måltid så kallar man det Mukbang?

Är det jag som inte förstått vad mukbang innebär?


Eller är det hon som är skev?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback