2020-05-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApNegern
Ett brott mot konsumentköpslagen §16:

https://lagen.nu/2008:486#P10S1

Försök driva det så åker du nog på sexköp så som läget är just nu.

Till er andra som är upprörda kan jag bara säga att det är en jävla tur för er att ättestupa är avskaffat.
Citera
2020-05-26, 17:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Försök driva det så åker du nog på sexköp så som läget är just nu.

Till er andra som är upprörda kan jag bara säga att det är en jävla tur för er att ättestupa är avskaffat.
Du har rätt. Att bli upprörd av thotterier från en thot, det är som att bli upprörd över att en hund viftar på svansen.
Citera
2020-05-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Nästan, riktigt lågt wt luder som inte ens kan stå för sin kropp utan nu måste byta ut skiten mot ngt bättre.

Tösabiten är på rakt spår ner i prostitution o misär, sanna mina ord.

håller med i allt här. men det som är mest sorgligt här är att det finns en tråd om den här ointressanta fula white trash ludret. jag har aldrig varken sett eller hört talas om henne innan det här. känner inte heller att jag vill om jag ska vara ärlig. konstigt att någon eller några vill se spektaklet naken och måste skapa en tråd?

ja desperationen är stor. fyfaaan
Citera
2020-05-27, 18:50
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkudde
håller med i allt här. men det som är mest sorgligt här är att det finns en tråd om den här ointressanta fula white trash ludret. jag har aldrig varken sett eller hört talas om henne innan det här. känner inte heller att jag vill om jag ska vara ärlig. konstigt att någon eller några vill se spektaklet naken och måste skapa en tråd?

ja desperationen är stor. fyfaaan
Vad taskiga ni är
Hon är jättesöt och snäll.
Citera
2020-05-28, 11:38
Medlem
Handeldsbankens avatar
Fattar inte poängen med att fejka i det här fallet. Skillnaden mellan att posta fejknudes och äkta är egentligen inte speciellt stor när det kommer till hur ens eget anseende påverkas.
Citera
2020-05-28, 12:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldsbanken
Fattar inte poängen med att fejka i det här fallet. Skillnaden mellan att posta fejknudes och äkta är egentligen inte speciellt stor när det kommer till hur ens eget anseende påverkas.
Förutom att man framstår som en thot så framstår man ju även som en lögnare och bedragare. Men det kanske inte spelar roll för många så länge cash, likes och allmän bekräftelse rullar in.
Citera
2020-05-28, 14:42
Medlem
Handeldsbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Förutom att man framstår som en thot så framstår man ju även som en lögnare och bedragare. Men det kanske inte spelar roll för många så länge cash, likes och allmän bekräftelse rullar in.

Nä precis. Hon är ju redan så långt ner så jag kan inte förstå varför hon inte bara viker ut sig på riktigt. Pengarna skulle rulla in bättre, och hon skulle inte behöva lägga ner tid på kassa photoshops.
Citera
2020-05-28, 14:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldsbanken
Nä precis. Hon är ju redan så långt ner så jag kan inte förstå varför hon inte bara viker ut sig på riktigt. Pengarna skulle rulla in bättre, och hon skulle inte behöva lägga ner tid på kassa photoshops.
Det hade jag ändå kunnat respektera på något sätt.
Citera
2020-05-28, 19:36
Moderator
Humbugs avatar
Tvekamt om tråden platsar här. Tråden låses.
/mod
Citera
2020-06-04, 10:10
Moderator
Carlboms avatar
Öppnar denna tråd med anlendning av att influencern nu uppmärksammas i Expressen.

/Mod
Citera
2020-06-04, 10:11
Moderator
Carlboms avatar
https://www.expressen.se/noje/influe...kvinnas-kropp/

Citat:
Influencern Tova Helgesson sålde nakenbilder för 200 kronor styck på sajten Only fans – men det visade sig att det inte var hon på bilderna.

I en video har hon avslöjat att allt bara var ett stort prank, något hon blivit starkt kritiserad för.

Nu väljer hon att be om ursäkt.

– Det jag har gjort är fruktansvärt fel, och det är pinsamt och jag skäms, säger Tova Helgesson i en video på Youtube.
Citera
2020-06-04, 12:53
Medlem
56ks avatar
Folk klagar på att Paulo Roberto pudla sig men jag tycker att Tova Helgesson är betydligt värre, det är så pinsamt uppenbart att videon som ska föreställa planeringen av "pranket" är en efterhandskonstruktion för att försöka rädda snedsteget.

Är det bara jag som har väldigt svårt för hennes dialekt, hon låter så jävla dryg vilket gör att hon framstår ännu mer skyldig än om hon hade pratat rikssvenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in