Citat:
Ursprungligen postat av
Prora
Jag besöker bara svenska wikipedia om jag undrar över något genuint svenskt såsom Motala ström, Heinz Hopf eller liknande, eller då jag vill få en snabb sammanfattning över ett tämligen neutralt ämne, där den engelska sidan kan vara lite svår att överblicka.
Det ligger väl tyvärr i sakens natur att artiklar i ämnen som kan antas vara kontroversiella, såsom Israel/Palestina-konflikten, inte är att lita på i någon språklig edition, men den svenska är givetvis lättare att manipulera givet det lilla språkområdet.
En sorglig utveckling. Människor som går in för att förvanska, snedvrida och sprida desinformation på en sajt som bygger på ideella insatser är i mina ögon väldigt lågt stående och utan all form av stolthet och självrespekt. Men sådana har det ju funnits i alla tider. Och så lär det förbli.
Man kan också göra så som beskrivs i denna korta film.
De som är intresserade av hur man driver en kampanj för en positiv bild av en nation som ett bör se denna korta film. Tar ca. 5 minuter.
https://www.bitchute.com/video/IDRJd2QkDSeh/
Militär, civilanställda, studenter, pensionärer, diasporor i andra länder. Stora skaror är engagerade i att skapa en positiv bild och sudda bort negativ information.
Man blir aldrig för gammal för att lära från mästare.