2020-05-29, 06:04
Medlem
Är osäker på om det är en nyproduktion eller en gammal som det nu sitter 3vxl på för bortsett från det så skiljer sig något baktill på den vill jag minnas, typ hur lyset ser ut.. Men hur som helst, vad ligger andrahandsvärdet på en gammal och en nyproduktion? Den är lite rostig på vissa ställen men bör inte kosta så mkt att rusta upp.. modellen liknar antingen en Black phantom eller så är det helt enkelt en nyproduktion och bör då vara en Cruise deluxe och deluxen antar jag då inte är värd speciellt mkt. Mvh
Citera
2020-05-29, 08:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Är osäker på om det är en nyproduktion eller en gammal som det nu sitter 3vxl på för bortsett från det så skiljer sig något baktill på den vill jag minnas, typ hur lyset ser ut.. Men hur som helst, vad ligger andrahandsvärdet på en gammal och en nyproduktion? Den är lite rostig på vissa ställen men bör inte kosta så mkt att rusta upp.. modellen liknar antingen en Black phantom eller så är det helt enkelt en nyproduktion och bör då vara en Cruise deluxe och deluxen antar jag då inte är värd speciellt mkt. Mvh

Det är också en väldigt stor skillnad på värde om det är en herr- eller damcykel. Herrmodellerna är betydligt mer värda.
Citera
2020-05-29, 10:33
Medlem
Millediablos avatar
Dom äldre Schwinn från 70-talet hade ramar som byggdes av Fuji i Japan. Men då är det inte 3-vxl standardcyklar.
I bra skick så 1.500 men rost, trasiga, repade grejer 500-1000 kr.

Utan bilder är det omöjligt att säga.
Citera
2020-05-29, 23:43
Medlem
Kan försöka ordna bild på den och lägga upp så får folket avgöra vad ni tror skulle uppskattas iaf. God natt folk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in