• 1
  • 2
2020-05-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Så han skulle alltså ha förmått en ny kvinna varje dag under 30års tid(356x30=10000+) att börja sälja sex, låter inte så värst troligt. Matematiken går inte ihop, Hundratalet låter mer realistiskt

Ja i all sexhandel så verkar inga kvinnor tala med varandra. Ändå har de flesta mobil även i stora delar av Afrika. Kan det vara så att sexhandel ger 100 ggr större inkomster än annat jobb även med en hallick och 1000 ggr utan?
Citera
2020-05-30, 15:54
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Det visste jag inte, nej det är jag inte

Vet du vad för tråd du skriver i över huvud taget?

I trådens rubrik: .. tvingat tiotusentals kvinnor ...

I trådstarten: Tony Jimon är en av dem som har lurat tiotusentals nigerianska kvinnor till Europa. Här tvingas de in i prostitution.

Sånt här hjälper dig inte menar du? Jobbar du på Samhall kanske?

Själv önskar jag att alla extremfeminister som ägnar all sin tid till att hata vita män istället kunde fokusera sin aktivism på kärnan i problemet. Kanske är problemet att dom är som dig?
Citera
2020-05-30, 16:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Det är klart det görs en och en, skulle han deala och förhandla med 5 st samtidigt, kan lätt bli väldigt snurrigt.

Hallo, can you, you, you and you and you and me talk little bit...i have a grate idea for all of you, my idea is that all of you blablablabla........stor risk!

Just den biten ja, men dom skyfflas inte över havet en och en. Men det är knappast så att sådant där görs av en ensam person. Han var en del av ett stort nätverk.
Citera
2020-05-30, 16:17
Medlem
Citat:
Så han skulle alltså ha förmått en ny kvinna varje dag under 30års tid(356x30=10000+) att börja sälja sex, låter inte så värst troligt. Matematiken går inte ihop, Hundratalet låter mer realistiskt
Så är det antagligen. Rubriken är felaktigt formulerad. I citatet i TS står det ju dessutom:
Citat:
Tony Jimon är en av dem som har lurat tiotusentals nigerianska kvinnor till Europa.
Det rör sig alltså om sammanlagt tiotusentals kvinnor och denne Tony Jimon står alltså bara för en del av dem.
Citera
2020-05-30, 17:27
Medlem
Pajasmicras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Så är det antagligen. Rubriken är felaktigt formulerad. I citatet i TS står det ju dessutom:

Det rör sig alltså om sammanlagt tiotusentals kvinnor och denne Tony Jimon står alltså bara för en del av dem.
Tony Jimon är ju såklart ett offer själv då han är svart och fattig. Skyldiga kan bara vita män vara.
Citera
2020-05-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajasmicra
Tony Jimon är ju såklart ett offer själv då han är svart och fattig. Skyldiga kan bara vita män vara.
Vad har det här med mitt inlägg att göra?
Citera
2020-05-30, 18:26
Medlem
Pajasmicras avatar
Citat:
Vad har det här med mitt inlägg att göra?
Inte ett dugg. Bara ett fånigt ironiskt försök i samhällsdebatten i vår tid.
Citera
2020-05-30, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Om alla är med på det vad är det för slags slaveri?
Slaveri är inte prostitution.
Citera
2020-05-30, 23:44
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:

Såg det nu, SVT kan iofs dra till med vad som helst och folk går på vad som helst, så det hade inte förvånat mig om de hade påstått detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in