2025-04-17, 18:36
Medlem
När jag jobbade i byggbranschen sket jag stopp i en av toaletterna i våran "central" där många samlades för lunch. Det var typ ett halvt huvudkontor som de flesta åkte till om de jobbade hyfsat nära.

Givetvis försökte jag dölja det. Efter att jag klämt ut mina enorma skitkorvar och märker att vattnet vara stiger vid spolning får jag panik. Givetvis svämmar toaletten över med allt dess innehål, och jag smyger sakta ut. Jag trodde jag kommit undan, men en kille såg mig gå ut. När nästa person går in märker han röran och skriker högljutt vem fan har gjort detta. Alla spelar ovetandes, men golaren skvallrar så klart till killen som sedan konfronterar mig.

Jag bortförklarade mig genom att säga att jag inte märkt något. Tvivlar på att han köpte det, men han låtsades iaf. Därefter blir det mitt uppdrag att fixa stoppet och skyffla upp mina skitkorvar. Blev hädanefter kallad bajsorvar fram tills dess att jag gick på studieledighet 1 år senare.
Citera
2025-04-17, 22:02
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Arbetsliv och arbetsmarknad --> Humor
/Moderator
Citera
2025-04-19, 13:59
Medlem
Har varit med på några kurser online och man har ju hört både en och annan fis i kameran, samt en del andra pinsamma saker när folk glömmer bort kamerorna, eller snarare micarna.

En gång var det en kille som hade sex med sin tjej, läraren mutade honom.
Killen ville ha en snabbis innan mötet började
Citera
2025-04-20, 10:14
Medlem
RollonHomies avatar
I början av 2000-talet var jag på en kommunal verksamhet för missbrukare och nysläppta kåkfarare.
Verksamheten fanns för de som ville styra upp sitt liv, bryta med det gamla få hjälp med att komma in i det vanliga samhället. Vi arbetade inom olika verksamheter, hade normala arbetstider men grundlönen var ändå socialbidraget + två tusen extra. Det var en religiös verksamhet vill jag minnas. Utåt märktes det inte, men de som styrde stället hade alla någon koppling till kyrkan eller något liknande. Jag minns i alla fall att chefen var präst.

Utöver det så fanns det kuratorer och psykologer tillgängliga, hjälp med mediciner, KBT och lite såna grejer.

De flesta var väl där 1-2 år. Som det brukar vara på såna ställen så är det blandade resultat. En del ryker efter några månader på grund av att de missköter sig, andra kämpar på och lyckas. Man får dock några varningar innan man ryker.

Jag ville bryta med mitt missbruk av alkohol och droger. Jag trivdes riktigt bra där vill jag minnas och lyckades efter 2 år komma ur mitt miserabla liv. Men även jag hade en del återfall och drog på mig tre varningar innan jag insåg allvaret. Det var ju trots allt jag själv som sökt en plats i verksamheten.

Jag hade varit "sjukskriven" i en vecka. Ville ha en veckas semester där jag kunde köra ett tjackrace och även få i mig lite alkohol. Jag hade ju varit så skötsam i nästan ett halvår och fick tillbaks det där glada humöret och framtidshoppet. Då brukade det ofta komma ett snedsteg inom kort, vilket det nu gjorde för mig.

Som bekant blir man ett perverst, sexuellt vilddjur under ett tjackrace och jag njöt både av kvinnor och enorma mängder porr.

Efter min veckas ledighet kom jag tillbaks till verksamheten och såg väl inte så vidare fräsch ut. Efter ett par samtal med kuratorn och min andra varning var jag åter i rutinerna, men jag hade ändå det enorma porrsuget kvar efter mitt race. Allt jag tänkte på var porr. Jag måste få tag på porr så jag kan runka järnet när jag kommer hem.

Chefen hade en dator med CD-brännare på sitt kontor, det visste alla. Vi brukade fråga om vi fick låna den och surfa på ibland, då många av oss saknade uppkoppling hemma. Då passade vi på att bränna datorspel åt varandra. Ibland när chefen åkte bort ett par timmar så kunde vi sitta där och bränna utan att någon hade koll.

Jag kom på snilleblixten att jag skulle tanka så mycket porr jag kunde, bränna ett par cd-skivor som jag sedan kunde kolla på när jag kom hem. Jag satt inlåst där i ett par timmar men var så slutkörd efter mitt veckorace att jag tillslut somnade framför datorn. Bokstavligen pannan i skrivbordet.

Vaknar sedan av att chefen och en av kuratorerna skriker åt mig. I högtalarna har nån sån där sex-reklamgrej från en av porrsidorna stått och tuggat när jag har sovit. Nån tjej som skrek "knulla mig hårt, nu!", ja det var faktiskt på svenska. Den hade gått på repeat och andra ur personalen hade hört det efter ett tag, öppnat dörren till rummet och kikat in. Synen kan ju inte ha varit alltför vacker, de blev nog lite rädda, för de ringde efter chefen som sedan kom dit och väckte mig.

På skärmen är det naturligtvis grov porr, cd-brännaren har gått klart och skivan har åkt ut. På bordet bredvid mig låg ett par brända skivor som jag skrivit innehållet på med markerpenna.

Gangbang
Cumshots och facials

Jag fick med mig skivorna av bara farten innan de skickade ut mig. Jag var så slutkörd att jag nog inte ens skämdes. Allt jag fokuserade på var att inte glömma skivorna. Datorn hann jag inte stänga av, så det fick ju antingen chefen eller nån ur personalen göra. Jag har alltid funderat över om den personen gick igenom sökhistoriken och kollade på alla klipp och filmer som låg över hela skrivbordet. Kanske väckte de några perversa lustar?

Det blev blev avstängning en tid och de diskuterade om hur min fortsatta planering skulle se ut. Jag fick en sista varning och samtal med kurator. De fick för sig att jag var sexmissbrukare och trodde att jag behövde prata av mig. Jag lyckades få dom att förstå biverkningarna som kan komma av ett återfall och allt lugnade ner sig efter en tid. Men jag kände mig ändå lite småpervers när jag i fortsättningen träffade på dom i korridorerna eller i matsalen på luncherna. Det värsta var nog att en av de kvinnliga kuratorerna jag hade var riktigt fräsch. Hon hade alltid ett leende när hon mötte mig och jag hade svårt att tyda det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in