• 1
  • 2
2020-06-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultraknas
Tusen tankar flyger igenom mitt huvud, vad ska jag göra nu? Ringa polisen känns sådär då de garanterat kommer tro att jag har psykos och drogtesta mig då jag är dömd sedan tidigare. Hjälp!?

Jadu, har de helt fel i det antagandet? Eller lider du bara av trollfeber?
Citera
2020-06-01, 11:52
Medlem
Eller så vidhåller du bara att du sa "ni har" till pizzabagaren och frågar hans mamma vad det är för vettvilling till son hon har. Kom ihåg du är offret här och har ingen aning vad hennes son eventuellt tror sig hört. Men jag har svårt att tro att denna story är sann, folk börjar väl inte jaga andra med kniv för lite förolämpningar om deras mamma?
Citera
2020-06-01, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mon81
Eller så vidhåller du bara att du sa "ni har" till pizzabagaren och frågar hans mamma vad det är för vettvilling till son hon har. Kom ihåg du är offret här och har ingen aning vad hennes son eventuellt tror sig hört. Men jag har svårt att tro att denna story är sann, folk börjar väl inte jaga andra med kniv för lite förolämpningar om deras mamma?

Om detta är sant så är detta den enda lösningen..
Citera
2020-06-01, 14:54
Medlem
yournotlikemes avatar
Förstår inte riktigt. VARFÖR skulle han plötsligt döda dig och började jaga dig med kniv? För du nämnde att du pratat med hans mamma och hon hade rekommenderat pizzerian?

Låter ju för skumt bara.
Citera
2020-06-01, 15:45
Medlem
dreadpirate420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mon81
Folk börjar väl inte jaga andra med kniv för lite förolämpningar om deras mamma?

Det är vän standard i alla knivslagsmål.

- Din mamma!
- Ey va fan sa du, jag ska hugga dig!
Citera
2020-06-01, 22:26
Medlem
Du glömde nämna att det kom in en massa folk på pizzerian, och alla applåderade.
Citera
2020-06-01, 22:46
Medlem
Otrivs avatar
Är det inte bäst om du smäller på hans morsa och ger henne din starkaste sås?
Citera
2020-06-01, 23:01
Medlem
Tommyshelbys avatar
Haha! vad som sägs som att beställa en pizza nykter nästa gång och säga "tjena var lite trött och sa fel senast". Annars får du plantera massa hasch i hans pizzeria och skicka snuten på honom.
Citera
2020-06-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultraknas
Go'kväll flashback, har råkat ställt till det för mig ordentligt och behöver råd...

Flyttade förra veckan till en mindre ort med under 5000 invånare och nu för ett par dagar sedan när möbleringen äntligen var klar strax efter att flytthjälpen åkt iväg meckade jag upp en ordentlig Amnesia Haze för att fira med en promenad deluxe ute i solen.

På vägen ut i trappuppgången med spliffen i käften precis när jag ska låsa dörren hör jag min grannes dörr bakom mig öppnas och en kvinnlig röst säger på brytande svenska "jaha är det du som flyttat in här nu", jag får lite halvpanik lägger snabbt som fan ner spliffen i fickan, låser klart dörren, vänder mig om och får se en skitsnygg milf i 40-50 års åldern varvid jag svarar med ett brett leende Jajamensan!

Vi pratar lite på vägen ut och jag frågar henne om det finns någon schysst restaurang med stark mat här (älskar starkt när jag rökt) varvid hon svarar att hennes son äger pizzerian ett par kilometer bort och att de har extra stark sås om man frågar. Perfekt tänker jag, vi skiljs åt och jag tänder spliffen kort därefter.

Jag som inte käkat på hela dagen eller rökt på ett par månader får nu galna munchies, kommer på vad hon sa om sonens pizzeria så jag letar upp den på google, ringer och beställer en kebabpizza med extra stark sås. 10 minuter välkommen!

Jag sätter mig på cykeln och här börjar weedet slå på så in i helvete men jag tänker att det är lugnt. Kommer fram till pizzerian där jag är den enda kunden, bara 2st jobbar och en färdig pizza ligger framme på bänken;

Jag: Är detta min kebabpizza? ringde för 10 minuter sedan

Ja, det blir 85 kronor

Jag: Perfekt, är det du som är (sonens namn)? *betalning godkänd*

Ja det är jag, vem är du hur vet du mitt namn?

Jag: Pratade med din mamma tidigare, hon sa jag hade den starkaste såsen i stan

Jag tar mitt bankkort och min pizza tänkandes att jag sa att hon sa att ni hade den starkaste såsen i stan. Ser hur hans ansiktsuttryck ändras till det argare och inser mitt misstag varvid han tar upp en kniv och skriker

JAG SKA D'O'DA DIG

Kutar ut med pizzan i högsta hugg, som tur var låste jag inte cykeln och kom iväg helskinnad då han var tvungen att springa runt en bänk för att komma utspringandes efter mig (!).

Trampade för kung och fosterland hem (tror han sket i att följa efter, såg ingen), sprang upp till lägenheten med pizzan sen ner igen snabbt för att ta upp cykeln också. Låste dörren och smällde i mig pizzan på vad som kändes som 5 sekunder (jävligt god var den men fick inte med mig någon starksås från pizzerian utan blev tabasco från kylen här hemma).

Tänkte *vad fan gör jag nu!?*, reggade detta konto på flashback sen däckade. Har sedan dess bara suttit hemma paranoid så in i helvete precis rökt upp resten av fivishen under köksfläkten ej vågat gått ut men nu har jag min första arbetsdag här om 5 timmar, tvärsöver gatan från pizzerian. Börjar även sina på käk i skafferiet och ortens enda matbutik ligger precis bredvid pizzerian, närmsta matbutik annars är 5 mil bort.

Ingen har (vad jag hört, lyssnat och tittat som fan i titthålet men kan ha missat) hälsat på hos milfen eller gått ut ur hennes lägenhet dessa dagar och hon bor ensam enligt ratsit men tänk så såg hon spliffen genom sitt titthål eller att hon har pratat med sonen eller något annat (!%?)

Tusen tankar flyger igenom mitt huvud, vad ska jag göra nu? Ringa polisen känns sådär då de garanterat kommer tro att jag har psykos och drogtesta mig då jag är dömd sedan tidigare. Hjälp!?
Hon sa att jag hade den starkaste såsen i stan? du menar: Att du har den starkaste såsen i stan* ??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in