Flashback bygger pepparkakshus!
2006-04-02, 19:31
Medlem
gazs avatar
Varför!!!!!! Lägger man savegame mappen i c:

Nu har allt försvunnit efter en ominstallation av Operartivsystemet.
Ok klantigt att inte kolla att den låg där men så är det. Undra om någon vet vart man kan få tag i savefiler har kollat runt på nätet men hitta inget
Kanske någon vänlig själ har dom??? Har inte lust och spela om allt igen.

Tack på förhand Gaz
Citera
2006-04-02, 20:45
Medlem
mogs avatar
Mina sparfiler är sparade i:

Kod:
C:\Documents and Settings\-Användaren-\Mina dokument\Bethesda\Call of Cthulhu
Citera
2006-04-02, 20:54
Medlem
gazs avatar
Ja det var ett bra ställe men dom är ialla fall borta eftersom c:/ disken vart helt rensad
Citera
2006-04-02, 21:02
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaz
Ja det var ett bra ställe men dom är ialla fall borta eftersom c:/ disken vart helt rensad
Ah, hmm...skapa då en mapp som heter "Bethesda" och i den skapar du en mapp som heter Call of Cthulhu" (den kommer säkert att skapas där efter att du installerar om spelet) och kör in sparfilen dit...funkar det ändå inte...tja, taskigt läge.

Edit: Nu när jag tittar i mappen "Call of Cthulhu" så ser jag att det finns 3 mappar till där (klantiga jag).

En (1) styck mapp som heter: Options

En (1) styck mapp som heter: AutoSave

En (1) styck mapp som heter: A Visit to the Old Town 2006-03-30 21.14.15 (dvs. dit jag hunnit) ... ja, jag har inte spelat så mycket än jag vet.

Så det verkar lite knepigare än jag trodde då...men testa att lägga in din sparfil i mappen AutoSave...
Citera
2006-04-04, 13:54
Medlem
gazs avatar
Ne he det finns tydligen ingen som spelat klart spelet. Om någon har savefilerna så kan man väll mejla dom till mig gazgiz@hotmail.com
Citera
2006-04-04, 17:09
Bannlyst
Har det kommit? Har väntat på det eftersom xbox verren var lite för buggig för min smak.
Citera
2006-04-04, 18:01
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eufori
Har det kommit? Har väntat på det eftersom xbox verren var lite för buggig för min smak.
mjorå, den har funnits ute ett tag nu...

Call.of.Cthulhu.Dark.Corners.of.the.Earth-RELOADED
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in