2020-06-02, 15:40
Medlem
Sitter man på livstid så är man ju under en mycket lång tid på anstalt, där man inte sitter med motsatt kön. Hur vanligt blir det att livstidsdömda i desperat läge våldtar en annan intagen för att få ut sin sexuella lust eller att man kommer överrens om avsugning eller runk med sin rumsgranne?
Citera
2020-06-02, 16:16
Medlem
everythingiss avatar
Var inte orolig, du vänjer dig nog efter ett år. Jag har dock inte något fängelsestraff, det närmaste jag kommit är 2 år villkorligt. Jag tror inte att det är särskilt vanligt, antagligen inte vanligare än ute i samhället.
Citera
2020-06-02, 17:20
Medlem
Tarrous avatar
I USA är det relativt vanligt. Men där finns en annan kultur av gäng, rastillhörighet och förnedring.
Citera
2020-06-02, 17:28
Medlem
Pajasmicras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Var inte orolig, du vänjer dig nog efter ett år. Jag har dock inte något fängelsestraff, det närmaste jag kommit är 2 år villkorligt. Jag tror inte att det är särskilt vanligt, antagligen inte vanligare än ute i samhället.
Tror det ökat brutalt och kommer att öka mera inom svenka fängelser då vi alltmer får en mer "man-är-inte-bög-om-man-är-den-som-knullar" mentalitet som återfinns i Mena då de utgör en statistiskt "orimligt"stor andel av de som fängslas i dagens Sverige. Det är fakta i kombo med lite insikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in