Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-17, 15:44
  #37
Medlem
BekraftadNegers avatar
När avgår Hallengren?

Det kan inte vara långt kvar innan S måste offra någon, lämpligen Lena Hallengren, för att inte hela Regeringen ska behöva avgå.

Vaccinationerna är ett totalfiasko. Hallengren hänvisar ofta till kommunernas ansvar men hon måste ändå vara ytterst ansvarig?

Hur länge kan hon klamra sig fast? 4-6 veckor?
Citera
2021-01-17, 15:50
  #38
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Det kan inte vara långt kvar innan S måste offra någon, lämpligen Lena Hallengren, för att inte hela Regeringen ska behöva avgå.

Vaccinationerna är ett totalfiasko. Hallengren hänvisar ofta till kommunernas ansvar men hon måste ändå vara ytterst ansvarig?

Hur länge kan hon klamra sig fast? 4-6 veckor?

Jag tror inte att de kommer slänga Hallengren framför bussen. Tror hon sitter mandatperioden ut. Sen ha la kommuner och regioner ett tungt ansvar i genomförandeprocessen?
Citera
2021-01-17, 15:57
  #39
Medlem
Jon.Holmss avatar
Tror inte heller att Hallengren offras i första taget. Löfven gillar henne för mycket.

Dessutom så är hon mästare på att slingra sig ur kritiska frågor. Verkar som att journalisterna ger upp till slut eftersom de inte orkar lyssna på kärringens utsvävningar, om ingenting.

Undrar om hon är med i kvällens Agenda special om corona?
Citera
2021-01-17, 16:06
  #40
Medlem
Asmodeusvults avatar
Att avgå visar på att man tar ansvar för att man gjort fel.

Något (S) inte kommer att göra eller tillstå.

Så, nej, ingen kommer att avgå.
Citera
2021-01-17, 17:26
  #41
Medlem
Hur kan man nu redan säga att vaccinationen är ett fiasko?? Den har ju pågått i några veckor bara.
Citera
2021-01-17, 18:28
  #42
Medlem
Hallengren är snygg och jag vill se henne i rutan!
Inget utbyte.
Citera
2021-02-19, 22:54
  #43
Medlem
Daikokus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Hallengren är snygg och jag vill se henne i rutan!
Inget utbyte.
Men inte menar du att hon är snygg på riktig? Lönnfet och med dallrig kalkonhaka........ Visst, hon är uppspacklad av proffs inför framträdanden och har ett snyggt hårsvall, men mer än så är det inte. Sedan är regerings-TV noga med att filma ur bästa möjliga vinkel - titta bara på puttefnasken Morgan, han ser ju ut att vara åtminstone 175 cm i den vinkeln han filmas (fast du har rätt på sätt o vis, alternativen är inget vidare - Amanda med skitiga håruppsättningen och häxan Ann Linde är inte bättre)
Citera
2021-02-19, 23:27
  #44
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Hallengren är snygg och jag vill se henne i rutan!
Inget utbyte.
Snygg? Hon ser ju ut som en hjärndöd padda med döda fiskögon..
Citera
2021-02-20, 12:15
  #45
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Snygg? Hon ser ju ut som en hjärndöd padda med döda fiskögon..

Jag brukar likna henne vid en brugd. Mer på grund av hennes enorma svalg än fiskögonen.

Hur som helst är det på tiden att hon avgår.
Citera
2021-02-20, 19:16
  #46
Moderator
Meijis avatar
Trådar om samma ämne sammanfogade.

/Moderator
.
Citera
2021-02-20, 19:25
  #47
Medlem
Hon kommer sitta kvar till och med efter 2022. Socialdemokraterna bildar regim tillsammans med moderaterna, Miljöpartiet och kanske centern är på sidan.

Svenskarna får politiker som de förtjänar. Det är bara en extremt liten majoritet nationella som vill något annat.
Citera
2021-04-01, 12:54
  #48
Avstängd
Kan någon summera exakt vad det är hon har gjort eller inte gjort. Förutom kriget mot narkomanerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in