Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-06-09, 23:56
Medlem
Går det inte att bevisa att mamman har varit hemmafru utan egen inkomst?
Citera
2022-12-25, 07:50
Medlem
girigfans avatar
hur gick det med fallet? återigen ville jag understryka att hyran inte verkar marknadsmässig. https://qasa.se/p2/sv/home/385342/
ett exempel på en villa vars värde är betydligt högre än 3 miljoner kronor. nu vet jag inte mer om din situation specifikt men bor ni mer ut mot landet är fastighetens värde högre än själva marken och därför bör den marknadsmässiga hyran i sådant fall vara högre då markens värde anses som beständigt och därför bör räknas med lägre ränta.
Citera
2022-12-25, 10:55
Medlem
Mitt förslag om ni är en kristen ortodox familj är att upplyser din får om att Gud ser, vet och känner till din pappas beteende och lurendrejeri. Att Gud kommer döma honom.
Citera
2022-12-25, 10:58
Medlem
Mimmirider|82874444]Mitt förslag om ni är en kristen ortodox familj är att upplyser din pappa om att Gud ser, vet och känner till din pappas beteende och lurendrejeri. Att Gud kommer döma honom.
Citera
2023-01-01, 06:14
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Jag skulle pratat med min far, det är väl det viktigaste. Berätta att du vill att han lägger ner konflikten och att du vill att det löser sig till det bästa utanför rättsväsendet. Så berättar du vad du har sett kring att ni blev försörjda på bonusen, och att du berättar att du älskar dem bägge två men om han fortsätter, så kommer du ta din mammas parti eftersom du vet att hon också kämpar och inte vill ha konflikt i någon dyr tingsrätt. Berätta helt enkelt det du skrivit här, på ett ödmjukt men stolt sätt. Nu får du själv så att säga ta ansvar och göra detta till det bästa utifrån råden här, jag känner varken till dina föräldrar eller din kultur så jag vet bara det du berättat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in