Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2022-07-20, 11:43
  #85
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
"Misstänkte, menade". I vilken nivå hamnar vi på då? Är det bevis, belägg, indicier eller efterhandsteorier med inslag av ren spekulation eller fantasi och hittepå.
Du får hamna på vilken nivå du vill, men polisen startade med en konspirationsteori. Min första tanke var en halvtokig beväpnad moderat i fladdrande poplinrock.
Citera
2022-07-20, 11:53
  #86
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Du får hamna på vilken nivå du vill, men polisen startade med en konspirationsteori. Min första tanke var en halvtokig beväpnad moderat i fladdrande poplinrock.

Finns inga bevis belägg eller ens indicier på att SE var halvtokig eller beväpnad. Inte heller att han var iklädd en poplinrock den aktuella kvällen. Vad det nu har med någonting att göra. Moderat var han däremot med största säkerhet. Så ingenting med substans, bara konspiration i ordets bemärkelse.
Citera
2022-07-20, 11:59
  #87
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
Finns inga bevis belägg eller ens indicier på att SE var halvtokig eller beväpnad. Inte heller att han var iklädd en poplinrock den aktuella kvällen. Vad det nu har med någonting att göra. Moderat var han däremot med största säkerhet. Så ingenting med substans, bara konspiration i ordets bemärkelse.
Jag har pratat med SE som verkade intelligent och trovärdig men speedad. Min första tanke kom strax efter första nyhetssändningen i radio 1:a mars 1986 innan jag hört talas om SE.

Polisen började med en konspirationsteori men det gjorde inte jag.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback