2020-07-22, 17:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motarbetaren
Räkna inte med att dina väninnor är ärliga och öppna med sina lustar om dessa går längre än att lite busigt älska i missionären med ljuset tänt, istf släckt.

Jag kan ju inte veta helt säkert, men vi är ganska öppna med varandra och har inte många hemligheter, så jag skulle bli mycket förvånade om dom teg om en sån sak. Men jag har ingen garanti på det såklart.
Citera
2020-07-22, 17:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag har "varit" med ca 20 st. Genomfört m fem, några stycken också som velat, men inte kunnat.
Notera att en vaginalfödsel inte är någon garanti för att det skall gå att lirka in en hand.
Notera också att ett fistvant fruntimmer inte får förlossningsskador, jädrans skillnad mellan den ena modern till ett av mina barn som inte kunde ta emot handen, jmf med den andra modern, en riktig fistdrottning. Den förra har kvarstående problem, den senare inga alls.

Okej, det var för mig oväntat många får jag säga...

Däremot tror jag inte att det har att göra med om man har fött barn eller inte, jag tror att det är mera individuellt kanske?
Citera
2020-07-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Däremot tror jag inte att det har att göra med om man har fött barn eller inte, jag tror att det är mera individuellt kanske?

Som jag skrev, fistbarhet har ingen korrelation med om du fött vaginalt innan. Varit m mödrar av alla sorter. Trånga, inte fullt så trånga, fistbara, inte alls fistbara. Går inte att generalisera.

Gemensam nämnare är ett mindset som tillåter fisting samt de fysiska förutsättningar som krävs.

Om det inte skall vara som födslovåndor tar det några månaders arbete. Om inte mottagaren är en extrem painslut.
Citera
2020-07-22, 19:13
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Som jag skrev, fistbarhet har ingen korrelation med om du fött vaginalt innan. Varit m mödrar av alla sorter. Trånga, inte fullt så trånga, fistbara, inte alls fistbara. Går inte att generalisera.

Gemensam nämnare är ett mindset som tillåter fisting samt de fysiska förutsättningar som krävs.

Om det inte skall vara som födslovåndor tar det några månaders arbete. Om inte mottagaren är en extrem painslut.

Nyfiken fråga då jag vill veta

Har dom kvinnor som du har fistat velat fortsätta med det, eller har någon upptäckt att det inte är deras grej? Eller blir dom "fast i fisting"?
Citera
2020-07-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nyfiken fråga då jag vill veta

Har dom kvinnor som du har fistat velat fortsätta med det, eller har någon upptäckt att det inte är deras grej? Eller blir dom "fast i fisting"?

De fastnar i fistingträsket!
Citera
2020-07-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Kan tycka det är porrigt att se på film med tjejer som klarar väldigt stora dildosar... tilltalar mig med allt sex som kräver en ”träning” av tjejen så kan va inspirerande att se det på film ;P någon annan som gillar det?

Jamen eller hur! Jag kan också tycka det är ett tecken på engagemang och att tjejen ifråga varit ”duktig”. I like!
Citera
2020-10-23, 21:49
Medlem
flyer1s avatar
Få tjejer vill bli fistade men de gillar alla några fingrar och ett annat på klittan. Med tiden tar de mer o mer. Inte fått in hela handen på nån ännu, men alla gillar bli fingerknullade. Jag ser det som förspel så de är våta inför huvudakten. Blir kåt som fan själv av att se hur de tänder på det. Det börja nog när jag som ung hades svårt få in min grova, men nu har jag bättre teknik, men gillar det fortsatt.
Citera
2020-10-23, 22:05
Medlem
Dejtade en tjej i 18-års åldern och hon fistade sig själv nästan varje dag.. Sen har jag fistat några till men de har varit horor i 30 års åldern. Det är väl mest upp till tjejen hur erfaren hon är med pullandet! Svårt att få statistik på sånt
Citera
2020-10-24, 14:16
Medlem
Valde fel yrke.. Yrke som gett mig stora grovarbetarhänder. Hittills ingen donna som klarat dom. Även en van kvinna som verkligen ville lyckas, fick ge upp. Hon satt där och kämpade ett bra tag på min fist..
Men hoppas en vacker dag, finna den kvinna som passar mig som handen i handsken..
Citera
2020-10-24, 17:36
Medlem
Ziayas avatar
Inte vanligt och inte för den som ogillar smärta.
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Valde fel yrke.. Yrke som gett mig stora grovarbetarhänder. Hittills ingen donna som klarat dom. Även en van kvinna som verkligen ville lyckas, fick ge upp. Hon satt där och kämpade ett bra tag på min fist..
Men hoppas en vacker dag, finna den kvinna som passar mig som handen i handsken..
Eller så ger du upp idén om att skada en kvinnas underliv och skaffar en sexrobot att gräva in nävarna i.
Citat:
Ursprungligen postat av Eqpeak
Dejtade en tjej i 18-års åldern och hon fistade sig själv nästan varje dag.. Sen har jag fistat några till men de har varit horor i 30 års åldern. Det är väl mest upp till tjejen hur erfaren hon är med pullandet! Svårt att få statistik på sånt
Så det krävs betalt för att du ska köra upp näven i slidan på en kvinna. Erfaren har inget med det att göra eftersom fittor töjs ut tillfälligt av sex, allt annat är en myt.
Citat:
De fastnar i fistingträsket!
Självplågare troligtvis.
Citera
2020-10-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Inte vanligt och inte för den som ogillar smärta.

Eller så ger du upp idén om att skada en kvinnas underliv och skaffar en sexrobot att gräva in nävarna i. .

Oj, här har vi en pk-vänsterfeminist..

Nu är det så att detta har skett med väldigt snuskiga kvinnor där inget görs med tvång, utan i samförstånd.

Det finns dom som inte är så torra som dig.. Tack och lov!
Citera
2020-10-24, 18:07
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Oj, här har vi en pk-vänsterfeminist..

Nu är det så att detta har skett med väldigt snuskiga kvinnor där inget görs med tvång, utan i samförstånd.

Det finns dom som inte är så torra som dig.. Tack och lov!
Jag är man och ingen har ju klarat din grova näve i sin hyska, så noll snuskiga kvinns har det ju skett med. Sök dig till BDSM. Detta svar är bra och motsvarar säkert verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Vanligt som i någonsin provat eller vanligt som i en etablerad del i vardagssexlivet?

Jag utövar BDSM och för mig är det en hyfsad normal teknik inom en viss praktik.

I våra samtal innan utlevnad om hårda och mjuka gränser, etc, så är min anekdotiska kunskap att ungefär 20 procent av tjejer som utövar BDSM äldre än 30 har testat det och ca 10 procent aktivt vill att det ska ingå.

Förståeligt nog, sjunkande siffror på de som testat ju yngre de är och/eller desto färre partners de haft.

För mig personligen är det mycket vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in