Flashback bygger pepparkakshus!
2006-04-11, 15:09
Medlem
Tänkte att det bara måste finnas en hel drös, utöver mig själv, om än tillfälligt, frustrerade spelare som låter sin trötthet över att följa ett spels story, regler och problemlösningsordning utmynna i exempelvis extremvåld mot extremt opassade individer på extremt opassande platser. Det är det enda sättet att få lite kittling i det läget, våldet är snarare riktat mot spelet, testa fanskapens bristningsgräns.

Har själv inga jätteroliga historier, hoppades att nån annan kunde bidra med det. Men min frustration brukar resultera i just våldsamma utspel mot auktoriteter.
Senast under gårdagen kilade jag in med min gubbe i Godfather på polisstationens unkna bakgård. Uttröttad över långa vägar att färdas och obegripliga uppdrag blev helt enkelt den lönnfeta polischefens självgoda leende för mycket. Istället för 1000 dollar och en klapp på axeln fick han en kolv i buken och en hagelsvärm i skallen, varpå helvetet givetvis brakade loss. Jag barrikaderade mig på bakgården och skjöt snut efter snut på alla möjliga platser på kroppen, sprängde deras bilar och knäppte en civil lite här och där. Massmordssagan slutade med att jag fick slut på ammunition och bestämde mig för att avsluta mitt eget miserabla liv, tillsammans med två sketna blåställ, med ett fyrverkeri i form av en molotovcocktail.
Ryckte sen ur sladden på datorn och gick och vilade en timme.
Citera
2006-04-11, 15:14
Medlem
Ebba Grön - Skjut en snut

Det är sjukt att va snut

det är sjukt att bli en sån

som försvarar dom övergöddas jävla lagar

I en cell och jag var full

och snutten har inget att göra

Dom hoppar på mej när jag gick där

och hoppades på en rolig kväll

Ockupation - 60 snutar slår på allt

vi var bara 10 när dom stormade in

5 man bar ambulansmännen ut

Fy fan för att bli snut

Det är sjukt att va snut...

Jag hatar snuta precis som jag hatar

dom övergöddas lagar

Dom är inte människor

dom är vapen mot oss
Citera
2006-04-11, 15:48
Medlem
volvo 240s avatar
Äh jag är ganska tvärtom, hade gärna spelat som polis i tex GTA, och då menar jag inte de trista uppdragen man får i polisbilarna.
Citera
2006-04-11, 16:53
Medlem
redbull72s avatar
Jag gör oxå det, när man får ett nytt spel i näven så kör man ju enligt regler o ordning, men efter att man varvat det eller lessnat eller bara känner för det så är det ju gött å bara mejja med värsta vapnet! eller lägga upp fällor i form av ett gäng handgranater eller minor, eller smyga upp bakom dom o sätta en kula i bakhuvudet....spelar postal 2 ganska mycket, eftersom man kan rensa en bana eller 2 på folk bara på skoj, blir som en avreagering, rensa skallen lite med meningslöst våld..... å aldrig har jag slagits heller, så det där med att "videovåld" skulle vara skadligt gäller inte mig iallafall....
Citera
2006-04-12, 09:34
Medlem
Damortes avatar
Jag blev så frustrerad utav att misslyckas med ett uppdrag i san andreas på grund av ett par elaka snut facister. Att jag slet på mig min gimp suit och bestämde mig för att ta en flygtur. Efter en stunds cruisande och frustration över förra uppdragets misslyckande så fick jag syn på en snutbil på motorvägen så jag landade nere på motorvägen, drog fram min jättestora rosa dildo, och slog söndersnutbilen, sedan slog jag sönder poliserna själva också, tog deras bil körde fram och tillbaka över dem och slirade runt på dem en stund. Sedan tog jag fram dildon igen och manglade deras lik en gång till. Efter det blev jag lite trött på det hela, så jag tog och hoppade in i mitt flygplan igen och fög till flygplatsen, stal deras jumbojet och krashade den rakt in i närmsta polishus.

Efter det kände jag mig återigen väldigt lycklig.
Citera
2006-04-13, 01:01
Medlem
KillLovelyPonys avatar
jag minns på det första GTA så fanns det en trasig bro, en stor bro med motroväg på.

om man hade snuten efter sig kunde man på nått sätt ta sig över den bron så man hamnade på andra sidan. och då bara fortsatte snutbilarna köra från ena sidan och rakt ner i vattnet och man kunde själv stå på den andra sidan av bron och se på när dom gjorde bort sig.

det var härligt!
Citera
2006-04-13, 01:07
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
jag minns på det första GTA så fanns det en trasig bro, en stor bro med motroväg på.

om man hade snuten efter sig kunde man på nått sätt ta sig över den bron så man hamnade på andra sidan. och då bara fortsatte snutbilarna köra från ena sidan och rakt ner i vattnet och man kunde själv stå på den andra sidan av bron och se på när dom gjorde bort sig.

det var härligt!
Ah, nostalgi! Det funkade bäst om man hade den lilla motorcykeln, fan vad långt man kunde flyga då, jag var kung på det .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in