Citat:
Ursprungligen postat av svenil
Du kanske menar "inhumana"
frlt
N jag menar inhumanska
Citat:
Ursprungligen postat av Enebykicker
Det finns hur mycket spel som helst att tanka hem och lagra p minneskortet. Om jag inte missminner mig mste programvaran i PSP:n vara 1.5 el. tidigare fr att spela piratkopierade spel, och kper du i butik r det 2.0 el 2.5. Gr vl o nedgradera, men hur det fungerar verlter jag till ngon annan, mer kunning p just det omrdet.
Ok. Fr leta runt lite efter mer information, eller s fr informationen komma hit. Bgge delarna fungera lika bra
Rtt s sjuka priserna r p spelen. 4-5 nya spel kostar minst lika mycket som sjlva enheten. Btw ngon som rekomenderar ngra bra spel samt berrtta lite mer med mjligheterna med PSP. Mp3spelare ska den tydligen fungera som, men r knappast ngon primr funktion med tanke p den snla minneshanteringen.
Tnkte frst inskaffa ett Nintendo DS d man r uppvxt med gamla 8-bitaren som sknt en flera rs av underhllning p hg niv, men vet inte riktigt. Ifs om ngon NDS-fanatiker vill frska konventera mig t derars hll s jivetvist kommer jag lysna p er. Har lite ftt bilden av att spelen till PSP r i princip samma som p PC/PS2 fast i nerbantad version fr att passa PSP, medans NDS erbjuder spel till sin enhet som bara finns till just den enheten, samt att de satsar mer p spelgldje n specialeffekter.