Flashback bygger pepparkakshus!
2006-04-14, 12:41
Medlem
Funderar p att kpa mig en PSP och undrar hur utbudet r med piratkopiering av spel och crackade spel, detta pga av det inhumanska priset p spelen ute i butikerna?

Blir nog p Games jag kper enheten p. Funderade frst att kpa ett paket innehllandes enhet, bateri, hrlurar, laddare, filmen kill bill, selet fifa 06 och ett 32mb minneskort. Men det har ett annat paket utan spel men med 1Gb minneskort.

Annars ngon annan som vet ett stlle man kan kpa stora minneskort till PSP fr billiga pengar? Har hrt att 4GB samt 8GB kort kommer komma till marknadet innom en snar framtid men prisen p dessa lr vara svinhga.
Citera
2006-04-14, 14:51
Medlem
svenils avatar
Du kanske menar "inhumana"

frlt
Citera
2006-04-14, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tokemaster
Funderar p att kpa mig en PSP och undrar hur utbudet r med piratkopiering av spel och crackade spel, detta pga av det inhumanska priset p spelen ute i butikerna?

Blir nog p Games jag kper enheten p. Funderade frst att kpa ett paket innehllandes enhet, bateri, hrlurar, laddare, filmen kill bill, selet fifa 06 och ett 32mb minneskort. Men det har ett annat paket utan spel men med 1Gb minneskort.

Annars ngon annan som vet ett stlle man kan kpa stora minneskort till PSP fr billiga pengar? Har hrt att 4GB samt 8GB kort kommer komma till marknadet innom en snar framtid men prisen p dessa lr vara svinhga.

Det finns hur mycket spel som helst att tanka hem och lagra p minneskortet. Om jag inte missminner mig mste programvaran i PSP:n vara 1.5 el. tidigare fr att spela piratkopierade spel, och kper du i butik r det 2.0 el 2.5. Gr vl o nedgradera, men hur det fungerar verlter jag till ngon annan, mer kunning p just det omrdet.
Citera
2006-04-14, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenil
Du kanske menar "inhumana"
frlt

N jag menar inhumanska

Citat:
Ursprungligen postat av Enebykicker
Det finns hur mycket spel som helst att tanka hem och lagra p minneskortet. Om jag inte missminner mig mste programvaran i PSP:n vara 1.5 el. tidigare fr att spela piratkopierade spel, och kper du i butik r det 2.0 el 2.5. Gr vl o nedgradera, men hur det fungerar verlter jag till ngon annan, mer kunning p just det omrdet.

Ok. Fr leta runt lite efter mer information, eller s fr informationen komma hit. Bgge delarna fungera lika bra
Rtt s sjuka priserna r p spelen. 4-5 nya spel kostar minst lika mycket som sjlva enheten. Btw ngon som rekomenderar ngra bra spel samt berrtta lite mer med mjligheterna med PSP. Mp3spelare ska den tydligen fungera som, men r knappast ngon primr funktion med tanke p den snla minneshanteringen.
Tnkte frst inskaffa ett Nintendo DS d man r uppvxt med gamla 8-bitaren som sknt en flera rs av underhllning p hg niv, men vet inte riktigt. Ifs om ngon NDS-fanatiker vill frska konventera mig t derars hll s jivetvist kommer jag lysna p er. Har lite ftt bilden av att spelen till PSP r i princip samma som p PC/PS2 fast i nerbantad version fr att passa PSP, medans NDS erbjuder spel till sin enhet som bara finns till just den enheten, samt att de satsar mer p spelgldje n specialeffekter.
Citera
2006-04-14, 16:37
Medlem
HerrDoktors avatar
Du mste antingen ha firmwire 1.00 eller 1.50 fr att kunna lira pirat spel p din psp. Firmwire 1.51, 1.52 och 2.00 gr att "downgrada" till 1.50. Men firmwire ver 2.00 gr inte att "downgrada" i nulget.

Det r s jag har uppfattat det hela
Citera
2006-04-14, 16:59
Medlem
mogs avatar
guider till hur du kan anvnda din PSP fr att spela emulatorer, piratspel och annat:

http://piratbyran.org/?view=forum&a=thread&id=31980
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in