2024-11-13, 12:06
Medlem
Körde detta sätt ganska mycket förut för många år sedan och då fungerade det hur bra som helst varenda gång, fick en liten rush och smak av det precis som det ska vara. Nu när jag har testat igen några gånger på den senaste tiden så känner jag knappt av något nästan ingenting alls. Jag har till och med testat att göra starkare lösningar men knappt något då heller, hur kommer det sig? Är det någon mer som har upplevt detta att denna metod inte fungerar på samma sätt som innan?
Citera
2024-11-14, 03:59
Medlem
Vem fan kör rövpanna haha då kan man lika gärna svälja skiten i en bomb eller vad som.. rakt in i blodet ska man ta det det skjutsar på om man är ute efter det
Citera
2024-11-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokamedgas
Vem fan kör rövpanna haha då kan man lika gärna svälja skiten i en bomb eller vad som.. rakt in i blodet ska man ta det det skjutsar på om man är ute efter det

Nu är ju rövpanna faktiskt betydligt mer effektivt än både bomba och snorta. Perfekt för folk som vill hålla sig borta från nålar. Tycker det skjutsar på rätt bra när man tar det i stjärten, men man känner sig lite smutsig. Skulle dock känt mig betydligt mer smutsig om jag använde nålar.
Citera
2024-11-15, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokamedgas
Skulle man ta bort alla onödiga inlägg som ditt så skulle denna tråd vara hälften så lång.
Citera
2024-11-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganjapati
Skulle man ta bort alla onödiga inlägg som ditt så skulle denna tråd vara hälften så lång.

Hehe jaa absolut, tycker tråden är lite humor ändå.. OT: måste ju va att stå på alla fyra och använda en rejäl pump inga 2 1/2 eller 5ml räcker nänänä vi snackar 100ml och man får se till att den ska långt in och förbli där en stund tills vätskan slukats upp mmmmm… ärligt talat känns det mer pundigt än att sticka sig i armen för min del och det går ju inte jämföra skjutsen. Men du har rätt onödigt inlägg, men jag skulle letat upp en venkarta och stas om jag var oerfaren eller bett om hjälp. Förstår även inte hur svårt det är att köra upp en pump i arslet och spruta i sig tjack den vägen men bra att det finns guider som denna hehehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in