Flashback bygger pepparkakshus!
2006-04-17, 15:11
Medlem
Blev ordentligt överraskad av detta spel online och då har jag spelat BF1942, BF2, CS och allt det där i stort sätt dagligen under lång tid. Men detta är fan hur kul som helst. Det är snyggt som attan och många jäkligt roliga maps.

Är positivt överraskad. Detta är ett bland det roligaste jag spelat online!

Hur många kör CoD 2 online?
Citera
2006-04-17, 15:34
Medlem
techno_the_kings avatar
Rätt så ofta men mest battlefield 2 för tillfället,,lirar jämt som tysk å kallas för Darkhell...
Citera
2006-04-17, 20:12
Medlem
SuperMarios avatar
Har kört det lite Live på Xbox360. Dock är det svårt att mäta sig med dem bästa, då jag siktar som en kratta med gamepaden. På Xbox360 kan man max vara 8 personer på en karta samtidigt, vilket är dåligt. Antar att man kan vara fler samtidigt online på PC-versionen?
Citera
2006-04-17, 21:14
Medlem
jechts avatar
Lirar på xbox360!
Citera
2006-04-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMario
Antar att man kan vara fler samtidigt online på PC-versionen?

Ja det är ju precis som BF serien upp till 60 spelare eller nått sånt. Fullt med servrar därute. COD 2 är det ju inte så mycket snack om sen BF2 kom... men herregud vilket onlinespel! Jävligt sköna vapen, grymma maps, allt är ursnyggt och battlen är hysteriskt roliga. För att inte säga beroendeframkallande.

Säger bara KÖP!
Citera
2006-04-18, 06:27
Medlem
Fûrims avatar
Jag spelar det vädligt ofta och har gjort så sedan det släpptes i stort sett.
Är admin på Swe S.W.A.T servern. Den är crackad så ni kan ju ta och hoppa in en dag om tillfälle gives.

Det är speciellt roligt att lira nu då den enormt efterlängtade patchen äntligen är här, och med den 2 nya banor samt PB stöd!
Citera
2006-04-18, 08:01
Medlem
Sotarmurres avatar
Jo en hel del på crackade servrar
Citera
2006-04-18, 10:06
Medlem
mogs avatar
har spelat CoD 2 onaljn sen det släpptes, men iom. att klanen jag brukade spela med drog ner på sin verksamhet så blev det mindre spelande och nu har jag slutat helt.

själv så blev jag rätt besviken faktiskt. många av banorna man spelar på är bara omgjorda versioner från CoD och CoD: United Offensive.

snyggt, visst, men jag föredrar nya banor istället för snygg grafik.

men helt klart köpvärt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in