Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-07-21, 19:16
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Cub77
Hur lnge har ni som lngst varit blockerade eller blockerat ngon ni innan var nra vnn till p sociala medier?

Vad ledde fram till att ni blev blockerade?

Har sjlv varit blockerad i nu ver 2r pga att jag fortsatte frska ha kontakt med en vnn som ville vara ifred. Dumt att jag inte lt vnnen vara ifred men jag gjorde de inte med flit utan trodde att personen var arg p mig ver ngot - ja vet att de lter efterblivet.

fd KK's som blockat mig. Vet inte varfr och bryr mig inte. Det r upp till dom, inte direkt s att vi har ngot att gra med varandra iaf .

Har blockat en barndomsvn fr att denne r destruktiv mot sig sjlv och mot alla i sin omgivning.
Citera
2020-07-22, 14:54
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Jag blockerade en gammal "vn" frn studietiden hromdagen. Trots att det gtt flera r sedan jag tog examen hr han av sig var och varannan dag p messenger. Det r egentligen inget strre problem. Det stora problemet r han som enskild individ. ADHD, asperger och grova alkoholproblem. I princip varenda klassfest/utekvll som anordnades slutade med att vi fick tillkalla polis och s fick han sova av sig ruset i fyllecell. Han fick avbryta sina studier p grund av att han hade blivit underknd i de flesta delmomenten. Nej, lite mer skrpta mnniskor n s vill jag ha i min bekantskapskrets.

Vad jag vet har jag sjlv aldrig blivit blockerad av ngon men ven om s vore fallet hade jag knappast brytt mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in