• 1
  • 2
2020-09-09, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Av vad drar du slutsatsen att hon "totalt övergett högern"???

Vet inte om du kommer ihåg, men det var högern som skapade denna tjej. Utan högern var hon ingenting.

Nu är hon tillbaka... och har gått lååååååångt ut ur sin väg att
1. Radera alla tidigare videos
2. Radera alla tidigare tweets

Genom detta har hon totalt tagit avstånd från allt hon tidigare sagt och gjort. Hon vill inte kopplas till någonting. Och nu har hon vandrat långt åt vänster med denna nya plattform.

Sanningen är att nu när hon gift sig och skaffat barn har hon helt enkelt ångrat sig. Det betyder att hon egentligen aldrig trodde på det hon höll på med från början. Denna "centrist"plattform vill hon ska bli hennes nya identitet och tjäna pengar på. Men det är så jäkla långt från den Lauren Southern vi vet att det är patetiskt hur hon vänt kappan efter vinden.

Lauren Southern är en sellout.
Citera
2020-09-09, 23:55
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Vet inte om du kommer ihåg, men det var högern som skapade denna tjej. Utan högern var hon ingenting.

Nu är hon tillbaka... och har gått lååååååångt ut ur sin väg att
1. Radera alla tidigare videos
2. Radera alla tidigare tweets

Genom detta har hon totalt tagit avstånd från allt hon tidigare sagt och gjort. Hon vill inte kopplas till någonting. Och nu har hon vandrat långt åt vänster med denna nya plattform.

Sanningen är att nu när hon gift sig och skaffat barn har hon helt enkelt ångrat sig. Det betyder att hon egentligen aldrig trodde på det hon höll på med från början. Denna "centrist"plattform vill hon ska bli hennes nya identitet och tjäna pengar på. Men det är så jäkla långt från den Lauren Southern vi vet att det är patetiskt hur hon vänt kappan efter vinden.

Lauren Southern är en sellout.

Bevisligen har hon INTE raderat alla tidigare videor. Såväl Borderless som Farmlands ligger fortfarande uppe på YouTube, liksom bland mycket annat videor hon gjort med Black Pigeon Speaks och Brittany Sellner. Var hon ute efter att helt distansera sig från sitt förflutna borde väl särskilt de sistnämnda ha rykt?

Har hon tagit bort en del andra videor och vissa tweets kan det finnas flera skäl till det. Kanske kände hon att hon inte riktigt kunde stå för just deras innehåll? Kanske tyckte hon helt enkelt att de var dåliga?

Så nej, jag ser fortfarande inga som helst skäl att anta att Southern har övergett högern och blivit en "centrist".
Citera
2020-10-25, 10:41
Medlem
SanktPeters avatar
Lauren Southern kommer ut som rasblandare: ”Det som är viktigt är lycka – inte ras”
I ett långt reportage med namnet ”Varför alternativhögerns kändaste kvinna försvann” berättar Lauren Southern bland annat om hur kränkt hon blev när hennes vita expojkvän ville att hon skulle lägga karriären åt sidan för att skaffa barn. Men också hur lycklig hon är efter att ha fött sin nya icke-vita pojkväns barn.
https://www.nordfront.se/lauren-sout...a-inte-ras.smr

Nu jobbar hon på SKY News som nyhets-uppläsare. Hon ser helt annorlunda ut:
https://youtu.be/cW7Bhz6grYI
Citera
2020-10-27, 01:06
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Lauren Southern kommer ut som rasblandare: ”Det som är viktigt är lycka – inte ras”
I ett långt reportage med namnet ”Varför alternativhögerns kändaste kvinna försvann” berättar Lauren Southern bland annat om hur kränkt hon blev när hennes vita expojkvän ville att hon skulle lägga karriären åt sidan för att skaffa barn. Men också hur lycklig hon är efter att ha fött sin nya icke-vita pojkväns barn.
https://www.nordfront.se/lauren-sout...a-inte-ras.smr

Nu jobbar hon på SKY News som nyhets-uppläsare. Hon ser helt annorlunda ut:
https://youtu.be/cW7Bhz6grYI

Men har Lauren Southern någonsin varit hård alt-right, eller är det bara vad vissa har tyckt om att inbilla sig?

Jag lutar åt det senare, men har inte följt Southern från första början så jag är öppen för att jag kan ha fel.
Citera
2020-10-27, 13:18
Medlem
SanktPeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Men har Lauren Southern någonsin varit hård alt-right, eller är det bara vad vissa har tyckt om att inbilla sig?

Jag lutar åt det senare, men har inte följt Southern från första början så jag är öppen för att jag kan ha fel.
Hård och hård. Det är inte poängen.
Poängen är att hon bara är ännu en dum bimbo som kom upp sig för att runkgubbar hejar på och lyfter fram henne
Citera
2020-10-28, 07:15
Medlem
HarryLonsdales avatar
Ha ha, så hon gifte sig med en neger och har nu kommit tillbaka för att tjäna mer pengar på politik.

Det är bara teater alltihop.
Citera
2020-10-28, 07:41
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLonsdale
Ha ha, så hon gifte sig med en neger och har nu kommit tillbaka för att tjäna mer pengar på politik.

Exakt så. Uppmärksamhetstörstande narcissister lajvar politiker för egen vinning. Rötan är enorm i hela spektrat.
Citera
2020-11-04, 01:23
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Hård och hård. Det är inte poängen.
Poängen är att hon bara är ännu en dum bimbo som kom upp sig för att runkgubbar hejar på och lyfter fram henne

Dum bimbo?

Dum jämfört med vem?

Och att påstå att hon bara skulle ha kommit upp sig för att hon ser bra ut är väl ändå inte hederligt? Hon har definitivt varit mer produktiv och tagit större risker än de flesta inom högern (hur man än definierar denna).

Citat:
Ursprungligen postat av HarryLonsdale

Mig veterligen är hennes man asiat. (Inte för att jag tycker det har någon egentlig betydelse.)
Citera
2020-11-10, 01:29
Medlem
Pansarhyenas avatar
Ny bra video (som inte på något sätt antyder att hon plötsligt blivit "centrist"):

https://www.youtube.com/watch?v=F0Vx6gS2vAE
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in