Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-07-07, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Ja. Fast det är fel att kalla det småsintheter. Jag vet inte hur det känns att bli bedragen men kan bara tänka mig hur förstörd man blir av det. Därför så tycker jag att det verkar vara bättre att ligga lågt och ta det lugnt för ett tag innan man kanske ger sig ut på krogen och kastar sig in i något som egentligen kan få en må värre..
Medhåll här. Det skadar aldrig att dra sig tillbaka och slicka sina sår en stund, tror man gör sig själv en otjänst med att hoppa på nästa dam direkt det första man gör utan att ha haft tid att processa det som varit ordentligt.
Citera
2020-07-08, 08:34
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Medhåll här. Det skadar aldrig att dra sig tillbaka och slicka sina sår en stund, tror man gör sig själv en otjänst med att hoppa på nästa dam direkt det första man gör utan att ha haft tid att processa det som varit ordentligt.

Håller med om det. Tror det vore bättre för ts att ta det lugnt ett litet tag så att han hinner återhämta sig och samla tankarna. Hoppas han kommer tillbaka i tråden och ger oss en uppdatering om hur det har gått med det här..
Citera
2020-07-18, 15:23
Medlem
Tog inte tillbaka henne 😁 Den klassiska cuck-anklagad är obefogad. Jag köper ut henne från lägenheten på måndag, om 2 veckor är hon borta. Sedan blir det fokus på jobb och självförbättrande. Men att försöka skälla ut henne efter 2 flaskor vin och sömntabletter gick sådär.

Men jag är hoppfull inför framtiden.
Citera
2020-07-18, 15:49
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Tog inte tillbaka henne 😁 Den klassiska cuck-anklagad är obefogad. Jag köper ut henne från lägenheten på måndag, om 2 veckor är hon borta. Sedan blir det fokus på jobb och självförbättrande. Men att försöka skälla ut henne efter 2 flaskor vin och sömntabletter gick sådär.

Ja att skälla biter inte för de vänder allting så att det är ditt fel.

Sörj, läk och gå vidare!
Citera
2020-07-18, 16:36
Medlem
Autumnals avatar
Citat:

Vad skönt att se att du är okej och att du verkar ta det rätt bra. Får man kanske fråga om hur det gick den där kvällen och så? Och vad har hänt sen du var inne på Flashback senaste gången?
Citera
2020-07-18, 23:28
Medlem
Den kvällen var absurd, folk som har krökat på sömntabletter vet hur det är. Jag hade en diskussion om hennes otrohet, somnade ”halvt” mitt i och började skrika osammanhängande saker. Kollade på färddatorn i bilen så kag inte hade tagit bilen men och det bekräftades att jag inte hade gjort det. Efter det har det varit ganska lugnt, jag har druckit lite oftare än vanligt och tyvärr inte orkat träna. Men jag har efter min kväll med minneslucker varit den större personen. Och hon verkar må riktigt dåligt och hon vill fortsätta träffas och starta om jag kommer nytt. Men hon ska se mig välvårdad, nytt högbetalt jobb och lugn och må piss över att hon valde bort mig. Jag bär ett visst ansvar för jag sköt henne ifrån mig sista halvåret för att känslorna började sina, men hon borde varit kvinna och gjort slut!
Citera
2020-07-21, 22:47
Medlem
Citat:
Den kvällen var absurd, folk som har krökat på sömntabletter vet hur det är. Jag hade en diskussion om hennes otrohet, somnade ”halvt” mitt i och började skrika osammanhängande saker. Kollade på färddatorn i bilen så kag inte hade tagit bilen men och det bekräftades att jag inte hade gjort det. Efter det har det varit ganska lugnt, jag har druckit lite oftare än vanligt och tyvärr inte orkat träna. Men jag har efter min kväll med minneslucker varit den större personen. Och hon verkar må riktigt dåligt och hon vill fortsätta träffas och starta om jag kommer nytt. Men hon ska se mig välvårdad, nytt högbetalt jobb och lugn och må piss över att hon valde bort mig. Jag bär ett visst ansvar för jag sköt henne ifrån mig sista halvåret för att känslorna började sina, men hon borde varit kvinna och gjort slut!

Tack för uppdateringen. Men var hon verkligen otrogen eller bara fejkade hon det för att provocera dig?

Vad är det för typ av "vän" som ligger med sin vän?
Citera
2020-07-22, 01:42
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

Hon verkar ha dålig självkänsla och du med. Det är ganska uppenbart. Gör slut med henne och jobba med dig själv. Ta aldrig tillbaka henne och se framåt!
Citera
2020-07-30, 16:06
Medlem
Nå Macklin, hur går det för dej/er ?
Citera
2020-07-30, 18:53
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Hur ska jag hantera detta, hon har tagit bort sina notiser på snapchat senaste veckorna, kollade på hennes dator och hon var autoinloggad, tog med sig en övernattningsväska och sa att hon skulle sova hos en kompis. Men hon skrev att hon ”går emot allt hon tror på” till sin kompis och övernattar hos han nu. Hon misstänker nog att jag misstänker.

Hon frågade varför jag beter mig så konstigt när vi pratar i luren. Vad föreslår ni att jag gör, jag kommer inte vara kvar med henne. Men detta är så sanslöst tungt, jag sitter på lokala hotellbaren och krökar nu. Känns som när man tar pwo in träning när det bara sticker i benen, men dessa stick är som trådar som bara vill slita en genom marken.

Det gör nästan fysiskt ont. Mina tidigare tillitsproblem kommer eskalera totalt. Har precis startat ett nytt ansträngande jobb, vet inte hur jag ska klara detta eller hur jag ska hantera det.

Att hon på riktigt tog min bil dit också är ju hysteriskt, ibland undrar man om livet är en komedi😁.

Ville bara skriva av mig lite, tack!

Äh skit i henne.

Annars, ja, lägg fram det.

Vi är ju bara människor, ni mer än vissa andra, just nu.

Själv skändade jag Freja själv, när jag hörde hon icke kunde stå emot den vidriga tjatse, hruntger eller vilken fiskande jävla bög-jätte det vart.

Godnattsagor af människor till människor blev svaret och en osynlig blixt till knäfall igen, ett knä i taget.

Citera
2020-07-30, 19:39
Medlem
Fy fan! Hade jag varit en diktator så hade otrohet som hade kunnat bevisats bestraffats med en brännmarkering på ett väldigt synligt ställe som hade varit förbjuden att täcka för i sällskap.
Citera
2020-07-30, 19:56
Medlem
Samla ihop alla hennes grejer o ställ utanför ytterdörren.
Byt lås.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in