Citat:
Ursprungligen postat av
Macklin
Hur ska jag hantera detta, hon har tagit bort sina notiser på snapchat senaste veckorna, kollade på hennes dator och hon var autoinloggad, tog med sig en övernattningsväska och sa att hon skulle sova hos en kompis. Men hon skrev att hon ”går emot allt hon tror på” till sin kompis och övernattar hos han nu. Hon misstänker nog att jag misstänker.
Hon frågade varför jag beter mig så konstigt när vi pratar i luren. Vad föreslår ni att jag gör, jag kommer inte vara kvar med henne. Men detta är så sanslöst tungt, jag sitter på lokala hotellbaren och krökar nu. Känns som när man tar pwo in träning när det bara sticker i benen, men dessa stick är som trådar som bara vill slita en genom marken.
Det gör nästan fysiskt ont. Mina tidigare tillitsproblem kommer eskalera totalt. Har precis startat ett nytt ansträngande jobb, vet inte hur jag ska klara detta eller hur jag ska hantera det.
Att hon på riktigt tog min bil dit också är ju hysteriskt, ibland undrar man om livet är en komedi😁.
Ville bara skriva av mig lite, tack!
Äh skit i henne.
Annars, ja, lägg fram det.
Vi är ju bara människor, ni mer än vissa andra, just nu.
Själv skändade jag Freja själv, när jag hörde hon icke kunde stå emot den vidriga tjatse, hruntger eller vilken fiskande jävla bög-jätte det vart.
Godnattsagor af människor till människor blev svaret och en osynlig blixt till knäfall igen, ett knä i taget.