Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-05, 11:09
  #3169
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xindrlark
Myckeg möjligt att det är den vendorn jag också köpte från. Det gick rykten om att den var korskontaminerad med fentanyl och när jag rökte gav jag utslag på cannabis.

Killen som börja tappa det helt anklaga mig för massa saker, nu har han tagit bort alla annonser. Får väl bli och prova changa för första gången. Av 100+ beställningar så är det 2a gången jag fått en produkt som är totalt bunk, och att det är dmt av alla grejjer oxå.
Citera
2024-02-29, 06:53
  #3170
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Är det någon som köpt typ en vape med DMT i?
Läste på VICE om någon i London som gjorde och sålde sånna.
Tänker att de borde finnas på DNM men ej kollat utbudet på några år.

Finns att få tag på ibland via DNM. Oftast består utbudet av "Changa" och syntetisk 5-MeO-DMT i form av gult pulver.
Citera
2024-02-29, 07:02
  #3171
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Finns att få tag på ibland via DNM. Oftast består utbudet av "Changa" och syntetisk 5-MeO-DMT i form av gult pulver.
Tittade för någon månad sedan då såg jag endast 2 svenska vendors som hade det. Den ena i en vape penna. Syntetiskt 5-MeO-DMT låter läskigt?
Citera
2024-03-19, 04:55
  #3172
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Tittade för någon månad sedan då såg jag endast 2 svenska vendors som hade det. Den ena i en vape penna. Syntetiskt 5-MeO-DMT låter läskigt?

Han som svarade dig yrar bara. Det är vanligt N-Dimetyltryptamin aka DMT som är utvunnet ur plantor (oftast mimosa hostilis). Ej syntetiskt.
Citera
dmt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback