2020-07-10, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymous81ogs
bara ett STORT FAN av alla s kallade tunga gansters som fr en sn skn avslut p karriren - nra skott i huvet - det r kta !!! THUG LIFE FOR LIFE -

Du snackar som om du har kontakter och vet exakt hur det har gtt till och vem som gjort det och du kallar mig ett fan? Fr att jag synar den flashbackgangster du egentligen r? Vet personerna som gett dig informationen att du sitter och skriver p Flashback?
Bde du och jag vet att du skulle pissa p dig om du ngonsin skulle ha hamnat i klistret med ngon av de tunga gangsters du nmner.
Du har skrivit saker hr som dock bekrftat till 100% att du inte har en aning om ngot du skriver. Men det r skert flera som redan frsttt att du r en pajas som inte kan backa upp dina pstenden.
Citera
2020-07-10, 09:30
Medlem
anonymous81ogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeThisThingBack
Du snackar som om du har kontakter och vet exakt hur det har gtt till och vem som gjort det och du kallar mig ett fan? Fr att jag synar den flashbackgangster du egentligen r? Vet personerna som gett dig informationen att du sitter och skriver p Flashback?
Bde du och jag vet att du skulle pissa p dig om du ngonsin skulle ha hamnat i klistret med ngon av de tunga gangsters du nmner.
Du har skrivit saker hr som dock bekrftat till 100% att du inte har en aning om ngot du skriver. Men det r skert flera som redan frsttt att du r en pajas som inte kan backa upp dina pstenden.

Du vet inte vad du pratar om din haschtomte.

Frst o frmst s har jag inte kallat dig ngot.

Fr det andra s vet jag mer n du vet

Fr det tredje har jag aldrig snackat om att jag har kontakter

Fr det 4:e s r jag ingen gangster! aldrig psttt det heller.

Fr det 5:e varfr skulle jag vara GOLARE ?

Allt jag skriver r precis som alla andras inlgg rena spekulationer blandad med lite fakta frn det verkliga livet.

dessutom allt jag skriver r fel sger du - s lgner

ALLT SOM SKRIVS HR DET VET REDAN POLISEN OM DIN DUMMA JVEL

OCH TILL SIST - varfr skulle jag hamna i jidder med sna pissluffare? de var lngst ner i kedjan frortsgangster i ETUNA . kom igen . r det ox din stora drm?

sluta med ngra skotthl i huvet - tuff kille du
Citera
2020-07-10, 09:52
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusHitlerChrist
Han r vl inte jude? Eller syftade du p semitfolk i allmnhet? 😂

Han hade iallafall ett judiskt beteende som man kan lsa om i olika trdar hr p Flashback.

Eskilstuna r en bttre plats utan denna genetiska defekt.
Citera
2020-07-10, 10:04
Medlem
Citat:
Du vet inte vad du pratar om din haschtomte.

Frst o frmst s har jag inte kallat dig ngot.

Fr det andra s vet jag mer n du vet

Fr det tredje har jag aldrig snackat om att jag har kontakter

Fr det 4:e s r jag ingen gangster! aldrig psttt det heller.

Fr det 5:e varfr skulle jag vara GOLARE ?

Allt jag skriver r precis som alla andras inlgg rena spekulationer blandad med lite fakta frn det verkliga livet.

dessutom allt jag skriver r fel sger du - s lgner

ALLT SOM SKRIVS HR DET VET REDAN POLISEN OM DIN DUMMA JVEL

OCH TILL SIST - varfr skulle jag hamna i jidder med sna pissluffare? de var lngst ner i kedjan frortsgangster i ETUNA . kom igen . r det ox din stora drm?

sluta med ngra skotthl i huvet - tuff kille du
Ditt namn sger ju att du r OG inom HA sen sger du att du inte r "gangster".????
Citera
2020-07-10, 10:16
Medlem
anonymous81ogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Ditt namn sger ju att du r OG inom HA sen sger du att du inte r "gangster".????

OG inom HA ? hahaha

s om jag byter ALIAS till joker2020 d r jag Batmans Joker eller?

r det du som r musikartisten ProtekK frn berlin?

Anonymous -hacking- organizations - member 81.

vad HA - har inget att gra med gatugangsters -
Senast redigerad av anonymous81ogs 2020-07-10 kl. 11:02.
Citera
2020-07-10, 11:05
Medlem
[quote=anonymous81ogs|72208178]
Citat:
Ursprungligen postat av Eskilstuna67

ja, det var ju bara att skjuta han p ppen gata !!!

Det r de tv alternativ dom finns?! Frr eller senare hade han vl gtt ut frn lgenheten. Eller mamman hade gtt ut.

Mamman har gtt bort efter hndelsen och jag tycker att idioterna som skt A, ska hllas ansvariga ven fr hennes bortgng.
Citera
2020-07-10, 11:15
Medlem
anonymous81ogss avatar
[quote=Eskilstuna67|72211525]
Citat:

Det r de tv alternativ dom finns?! Frr eller senare hade han vl gtt ut frn lgenheten. Eller mamman hade gtt ut.

Mamman har gtt bort efter hndelsen och jag tycker att idioterna som skt A, ska hllas ansvariga ven fr hennes bortgng.

Har mamman avlidit? trkigt att frortsgangsterslivet drabbar oskyldiga, tragiskt!!!

Om de torskar blir det livstid.i vilket fall.
Citera
2020-07-10, 12:09
Medlem
Citat:
OG inom HA ? hahaha

s om jag byter ALIAS till joker2020 d r jag Batmans Joker eller?

r det du som r musikartisten ProtekK frn berlin?

Anonymous -hacking- organizations - member 81.

vad HA - har inget att gra med gatugangsters -
81 brukar anvndas inom HA s det r ltt att missfrst och OGs vet du nog vad det r.
Du kanske vill att det ska uppfattas s, vem vet...
Citera
2020-07-10, 12:19
Medlem
anonymous81ogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
81 brukar anvndas inom HA s det r ltt att missfrst och OGs vet du nog vad det r.
Du kanske vill att det ska uppfattas s, vem vet...

du kanske har rtt du kanske har fel vem vet

huvudsaken A r ute ur leken mrdarna fria. mamman avliden? pstr nn.

mnga pekar p en viss O. jag tror inte det r han. intressant utveckling.

vem som r bakom kommentarer i forumet r mindre viktigt

knsliga pers br hlla sig borta frn fb om man inte vill lsa massa skit som skrivs hr
det r ett forum fritt fr skitsnack av all sort

inte ngons fel att a o s blev mulade frutom deras egna handlingar
sen hur det gick till, det r upp till var o en att ha synpunkter p
Senast redigerad av anonymous81ogs 2020-07-10 kl. 12:27.
Citera
2020-07-10, 12:42
Medlem
sandyhells avatar
Citat:

Hur dog mamman?
Citera
2020-07-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeThisThingBack

Hahah kalla aldrig de dr fr tunga gangsters....de r pillerpundartorskar och luffare hela bunten. Och innan du ens svarar, jag r absolut ingen gangster, risken att jag skulle behva backa upp min pstenden mellan 4 gon r ovsentlig d jag inte vistas i deras luffarmiljer i rby eller Skiftinge. Och nej, det hr r absolut inga tuffa killar.
Citera
2020-07-10, 14:12
Medlem
Citat:

r du seris? dog mamman nu? nr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in