Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-07-11, 17:35
  #25
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Börja drick vatten och skit direkt på morgonen så fort du kliver upp. En halvliter kan du enkelt få i dig utan att blinka direkt och därmed får du också i dig lite energi.

Ja detdär får du nog utveckla! 0,5l vatten innehåller ingen energi alls!
Citera
2020-07-11, 17:39
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ja detdär får du nog utveckla! 0,5l vatten innehåller ingen energi alls!

Tvärtom. Pröva och drick en halvliter vatten först och se om det fungerar.

Har inte ditt humör förändrats efter en halvtimme och du blivit lite piggare så lovar jag att skjuta mig själv i foten.

Dessutom hörde jag ett citat jag gillade för några år sedan som jag lever efter idag. "du har mer nytta av och dricka ett glas vatten än att sätta i dig en tallrik med snabbmakaroner..." Och det citatet sitter kvar.
Citera
2020-07-11, 18:14
  #27
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Tvärtom. Pröva och drick en halvliter vatten först och se om det fungerar.

Har inte ditt humör förändrats efter en halvtimme och du blivit lite piggare så lovar jag att skjuta mig själv i foten.

Dessutom hörde jag ett citat jag gillade för några år sedan som jag lever efter idag. "du har mer nytta av och dricka ett glas vatten än att sätta i dig en tallrik med snabbmakaroner..." Och det citatet sitter kvar.

Ska testa!
Citera
2020-07-11, 19:51
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ska testa!

Jag är laddad o klar.
Citera
2020-07-12, 12:04
  #29
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Börja drick vatten och skit direkt på morgonen så fort du kliver upp. En halvliter kan du enkelt få i dig utan att blinka direkt och därmed får du också i dig lite energi.
Att försöka tvinga sig att bajsa fast det inte är dags är inte nyttigt. Kroppen säger till när det är dags oavsett vad klockan är. Sitt aldrig längre än 5 minuter på toaletten om du inte har diarré.
Citera
2020-07-12, 12:13
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Att försöka tvinga sig att bajsa fast det inte är dags är inte nyttigt. Kroppen säger till när det är dags oavsett vad klockan är. Sitt aldrig längre än 5 minuter på toaletten om du inte har diarré.

Tack för informationen! Dock har jag inte nämnt tarmtömning en ända gång i den här tråden. Det var mer ett uttryck för att folk ska inse att så fort man kliver upp så är det dags att börja agera och att man inte ska tro att det blir bättre av att ligga på latsidan!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in