Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-05, 22:37
  #1
Medlem
Hejhej. Finns så olika information så jag valde att fråga folket här.
Det är så att jag rökte på för 13 dagar innan, en joint delad med en vän.
Har tränat ett par gånger under tiden också, blivit en del alkohol och mycket vatten under tiden också. 13 dagar efter blev jag tvungen att lämna kissprov, tror ni det syns och tror ni man får problem för det? Mvh
Citera
2020-07-05, 22:42
  #2
Medlem
Nej det borde vara lugnt verkar inte som du röker dagligen så spåren i kroppen försvinner som jag förstått det på under en vecka.
Citera
2020-07-05, 22:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxAR
Nej det borde vara lugnt verkar inte som du röker dagligen så spåren i kroppen försvinner som jag förstått det på under en vecka.

Brukade röka dagligen för 3-4 år sen innan jag slutade helt. Hoppas det blir som du säger, tack så mycket
Citera
2020-07-05, 22:47
  #4
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLT
Hejhej. Finns så olika information så jag valde att fråga folket här.
Det är så att jag rökte på för 13 dagar innan, en joint delad med en vän.
Har tränat ett par gånger under tiden också, blivit en del alkohol och mycket vatten under tiden också. 13 dagar efter blev jag tvungen att lämna kissprov, tror ni det syns och tror ni man får problem för det? Mvh

Nej, om du inte rökt väldigt mycket innan är det NOG lugnt.
Kan man få problem om det är positivt? Vad tror du själv? Hur kommer det sig att du behövde pissa efter 13 dagar?
Citera
2020-07-05, 22:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Nej, om du inte rökt väldigt mycket innan är det NOG lugnt.
Kan man få problem om det är positivt? Vad tror du själv? Hur kommer det sig att du behövde pissa efter 13 dagar?

Nja du har helt rätt egentligen, är bara förvirrad. Men undrar mer hur långt dem kan se från ett urintest och ifall dessa 13 dagar kommer rädda mig från att bli stämplad.
Det blev lite tjafs och bråk och jag lyckades vara där. Dem tog blodprov och urintest.
Måste nog tillägga att jag vart full när Polisen tog mig.
Citera
2020-07-06, 05:00
  #6
Medlem
Apansiktets avatar
Jag är övertygad om att det syns.
Citera
2020-11-22, 17:18
  #7
Medlem
lånar tråden lite.
intog 3 linor kokain i fredags mellan tiden 19-00 sedan gick och la mig.

ska göra ett kissprov imorgon måndag kl 10.00
har druckit ca 5l vatten om dagen sedan dess, sprang 8km igår och 5km idag + gymmade för att få igång kroppen.

kommer mitt pissprov visas positivt?
brukar inte idag kokain eller nån annan drog dagligen men kan hända på helgen.

tacksam för svar.
MVH
Citera
2020-12-05, 06:37
  #8
Medlem
Nu jävlar ska ni får höra.

Jag åkte nyss baksäte i polisbil in till psykakuten (nej, inte något som egentligen var akut) - men både psykakuten och polisen hade för ovanlighetens skull helt dött på jobb, så till min vinning kunde jag ”använda mig” av dessa instanser för snabbare hjälp, istället för den ”vanliga vården” som har evighetstider på allt under dessa förlägna tider.

Hur som helst ... Jag har rökt som en jävla skorsten, nästintill dagligen, i 2 & 1/2 år. Värt att tillägga är även att det alltid varit bra skit. Inget standard eller annat skräp. De senaste månaderna har dessutom enbart bestått utav det allra bästa, av både det gröna och det bruna som man troligen kan få tag på här i landet, på FS osv.

Däremot så rökte jag sista jollen för prick en vecka sedan och ingenting sen dess, men innan så har det alltså varit dagligen i över 2 & 1/2 år.

Hur som så fick jag den hjälp jag behövde och ville ha, men de vägrade att ”släppa ut mig” innan jag hade lämnat (tre!) olika urinprover (varför 3 olika? Någon som vet?). De pratade om att det skiljde dessa tester åt, med hur starka svaren var. Att det ena visade en kortare tid tillbaks, men starkare trovärdighet. Det tredje testet skulle visa tex THC i upp till tre månader tillbaks.

Jag försökte dra ut på det för att slippa ”torska”, och spelade dum och ovetandes. Jag sa att jag omöjligt kunde pissa på beställning och med publik. Frågade om de inte kunde ta ”något sorts blodprov” istället haha, men det var blankt nej.

3 liter vatten senare (jag höll fan på att pissa på mig), så förstod jag att jag verkligen skulle få sitta där tills jag hade lämnat dessa JÄVLA pissprov! Jag hör hur de pratar och grejar inne i rummet som jag fick lämna efter att ha pissat i dessa koppjävlar. Magen knöt sig, och tusentals tankar snurrade i huvudet om hur fan jag skulle kunna spela dum och ljuga bort detta ..... haha.

Sen kommer de ut, ler och säger: ”Du sa att du var öppen för allt och att därför skulle vara ärlig med allt - och det har du uppenbarligen varit. Alla provsvar är blanka. Du är alltså ren.”

Hur FAAAAAAAN är detta möjligt!? Hahaha
__________________
Senast redigerad av S1000rr 2020-12-05 kl. 06:51.
Citera
2020-12-05, 06:51
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S1000rr
Hur FAAAAAAAN är detta möjligt!? Hahaha

Dom tog väl ett snabbtest. Skulle dom skicka det till analys så vore det förmodligen kört.

Du kan förövrigt vägra piss och begära blodprov. Men dom försöker med alla kort för att få en göra deras jobb enklare.

Gratulerar.
Citera
2020-12-05, 21:06
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Dom tog väl ett snabbtest. Skulle dom skicka det till analys så vore det förmodligen kört.

Du kan förövrigt vägra piss och begära blodprov. Men dom försöker med alla kort för att få en göra deras jobb enklare.

Gratulerar.

Borde det inte synas ändå tänker jag? Haha ... Jag menar ... det var 7 dagar senast, och det var ett stort intag varje dag 💨 Haha
Citera
2020-12-06, 00:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S1000rr
Borde det inte synas ändå tänker jag? Haha ... Jag menar ... det var 7 dagar senast, och det var ett stort intag varje dag 💨 Haha

Eftersom du druckit flera liter vatten så kan det nog bero på det (utspätt helt enkelt). Jag pissade rent efter typ 2 veckor efter flera års dagligt rökande, och då ansträngde jag mig inte ens för att påverka provresultatet. Dock fick jag nåt ”studsvärde” eller vad det nu kallas, och pissade positivt igen några dagar därefter. Så det är lite lurigt, men du får skatta sig lycklig :-) När jag pissat hos polis har de varit mycket restriktiva med att bjussa på mer vatten än absolut nödvändigt.

On topic då, 13 dagar efter ett enstaka röktillfälle bör vara hellugnt! Vet många som lämnat negativa UP veckovis och ändå rökt varje vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in