Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-07-19, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayitsmaybelinee
Omjligen han r frn Afghanistan och kan inte ens svenska, hur ska han veta vad flashback r?

D gr han vl inte det.
Citera
2020-07-19, 13:25
Medlem
This.

Du r besatt av knslan av att frska f honom att visa sig srbar fr dig. Det r inte riktig krlek du knner, utan mer som ett levande hopp, eller en nskan. Att han inte visar dig ngot ger dig illusionen av vrde, men han ger inget av vrde - det r bara teater.

Nr du blir ldre s fattar du att dessa mn r gift och skrp! Den typen av mn finns i alla ldrar och har lgt marknadsvrde men r vrldens bsta skdespelare. Bara glm, g vidare, och lr dig...

Ps. Jag r man.

Citat:
Ja det r inte det lttaste. Han gr vad han vill kommer inte kontakta mer s klart, men jag har han kvar p alla medier. Men s fort man hr vatten piskas mot en betong tunnel eller ser en klottersanerare tnker man p han.

Han var aldrig snll mot mig heller. S borde ju bara vnda bort. Frstr inte varfr man r s dum. Konstigt det dr. Ingenting betyder ngot nd klnger man sig fast som en koala bebis vid knslan av att vilja ha honom. Efterblivet nstan. Fan s orttvist.
Citera
2020-07-19, 13:28
Medlem
Jsses! Du har blivit frlskad i en primitiv bergsget som behandlar dig illa.

Det sger en hel jvla del om ditt omdme men ocks om hur du ser p dig sjlv.

Citat:
Omjligen han r frn Afghanistan och kan inte ens svenska, hur ska han veta vad flashback r?
Citera
2020-07-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
D gr han vl inte det.

Nej han vet ingenting om hur jag knner. ven om han visste s ndrar ju inte det p ngot. Han vill inte han ska ha en afghanska.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in