Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-14, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Så kan det nog vara. Men jag har tagit initiativ och nu senast så dissade hon mig för att dra på annat.

Efter ett halvår syftar nog folk på andra initiativ än att bjuda på fika.

Bjöd du för övrigt på sånt eller fick hon betala för sitt?
Citera
2020-07-14, 12:32
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Så kan det nog vara. Men jag har tagit initiativ och nu senast så dissade hon mig för att dra på annat.

Det fattar du väl att det inte var ytterligare kompishäng jag menade med initiativ, men inte ens sådana aktiviteter har du alltså initierat tidigare. Självklart har hon gått vidare från att gilla dig, du låter ju som ett menlöst mähä i världsklass.
Citera
2020-07-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Det finns inget "det". Du har varit i friendzone så det är ingen relation vi pratar om här. Jobba på din manlighet och skyll ingenting på henne. Hon har behandlat dig exakt på det sättet du tillåtit henna att behandla dig.

Sprang ni verkligen på varandra eller har du stalkat fram på ett ungefär vart hon skulle befinna sig vid en viss tidpunkt?

Troligtvis hade du en chans vid första början men friendzonat dig själv med tiden och sedan bara svävat i friendzone i 5 månader. Det du ska, och det ENDA DU KAN göra är att aldrig höra av dig igen - fram tills hon ger dig signalen. Med tanke på att du hade en chans från början lever hoppet såklart men det är radio silence från ditt håll som gäller. Hon kommer att testa dig med onödiga sms eller snaps, dessa ska du ignorera tills hon ställer en konkret fråga som ger dig en öppning att BOKA DEJT. Du ska absolut inte svara på onödiga mess, memes eller snaps hon skickar. Jag förstår att det i din betahjärna inte går ihop men det är tyvärr så dagens tjejer funkar. Och vi män är inte heller så mycket bättre.

Vad du än gör ska du inte gråta ut och sånt shit, du måste bli en man. Du verkar vara 35-40 år gammal så det är på tiden. Gud har skapat dig för att du ska uppnå stora saker här i livet. Inte för att vara i friendzone i ett halvår och inte fatta ett shit.

När hon väl kontaktar dig igen får det inte finnas drama i luften. Var lättsam och avslappnad. Frågar hon vad du gjort ska du inte ge konkreta svar och låta hennes fantasi ta över. Säg bara att du träffat vänner och haft kul/tagit det lugnt.

Finns mer men du måste bli manligare. Du behöver principer, du behöver en stabil grund du står på. Du behöver en identitet. Vem är du EGENTLIGEN?

Äntligen någon som är redpill!
Har själv inte kommit in i game-rutinen men snart så.
Hur har dina relationer förbättras sedan du lärde dig kvinnonatur? Body count?
Citera
2020-07-14, 14:10
Medlem
CompressorVanes avatar
Ja vad är det jag har sagt så många gånger!?

En swipe eller tryck, sen är har hon en ny att knulla.

Det tar någon minut. Om ens det.

Antingen sätter du på henne, eller så gör någon annan det.

För min del har jag kört av mig så pass att jag orkar inte ens se åt deras håll längre. Ligga är överskattat.
Citera
2020-07-16, 23:56
Medlem
Citat:
Hej

Skulle behöva lite råd kring en vänskap/relation som ger mig just nu väldigt mycket ångest.

Senaste halvåret har jag hängt med en tjej som jag trott var intresserad av mig. Vi har det roligt tillsammans, kan prata om allt möjlgit utan filter och relationen har blivit starkare. När vi hänger sker det ofta att hon lutar sitt huvud på min axel, tar på mig ibland och det har känts som att det finns något mer där.

Men vår relation började sådär då det var svårt att planera något med henne vilket gjorde att jag inte försökte ta intiativet så mycket. Nu för snart tre veckor sedan var hon bortrest och vi snackade och hon frågade om vi skulle hänga när hon kom hem. Jag föreslog om vi skulle göra något nästa dag men hon visste inte vilken dag hon skulle komma hem så det blev inget. Dagen efter så springer jag in i henne och då är hon på väg att klättra. Vi snackar lite. Men sen slog det mig att hon inte hört av sig och struntade i mitt förslag och istället drog o klättrade. Nu har vi inte hörts av sen dess och jag har fått reda på att hon gått på några dejter med en kille via tinder.

TIll hösten flyttar hon för att studera. Jag har en del ångest för att jag inte förstår riktigt vad som hände och varför hon gör såhär, men blir också ledsen för att ha slösat tid med en person som behandlar mig såhär. Jag funderar på att bara vara tyst och låta det dö, eller fråga varför hon gör såhär. Vilket alternativ leder nog till en relation som dör.

Sånt trist beteende från hennes sida kan du vara utan, ta bort hennes nummer och hör inte av dig mer hon har liksom gjort sitt val
Citera
2020-07-17, 00:08
Medlem
Jesus. Varför kommunicerar inte folk med varandra längre.. Ring henne och säg hur du känner innan hon kärar ner sig i nästa kille. Har du turen på din sida är det ömsesidigt, men att hon inte har vetat hur du har känt.

Eller så inte, men låt det då förbli bara vänskap.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in