• 4
  • 5
2020-07-27, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ok. Jag kom att tänka på också att tjejer som dopar sig genom att ta testosteron blir kåta så in i helvete.. Om du kört salvan ett tag och smetat på så där mycket så har hon fått i sig om det är samma partner du har hela tiden. Tänk på det. Det kan vara farligt för henne. Jag har aldrig använt salvan men det är väl typ en liten dutt man ska ta bara på underarmen och gnida underarmarna mot varandra ? Inte farligt med snuskprat där. Det klarar jag

Salvan jag använde var från en vän från skottland som hade en tumör i hjärnan och fick utskrivet.
Jag själv injecerar sustanon, deca och winstrol när jag tränar.
Kvinnor som får i sig för mycket testo får ofta en så kallad testoklitta och den är inte vacker. Byggartjejer kan få en 3 cm klitta och vem gillar det.

Jag gned in salvan på innanlåren. Den funkade men bara lite.
Citera
2020-07-27, 19:18
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipananka
Nej, man får inte en bättre personlighet eller bättre självförtroende av att använda AAS. Det är så korkat att använda AAS, ni som använder det förstör för er själva. Fatta det!!! Det är en drog och det finns anledning till att det är förbjudet.
Och ingen vettig normal tjej vill ha en kille som använder det. SIC!

På 1177.se:

Undersökningar visar att personer som använder AAS riskerar att få allvarliga skador. AAS ger skador på bland annat hjärta och lever. Skadorna kan leda till skrumplever, förstorat hjärta, åderförkalkning och blodproppar. Risken för självmord kan öka.

För den som har ett skadligt bruk av AAS är risken större att få psykos. Det kan leda till hallucinationer och vanföreställningar. Kroppens egen könshormonproduktion begränsas. Många mår mycket dåligt och blir deprimerade efter att ha slutat med preparaten.

Huden blir grövre och talgkörtlarna stimuleras av AAS vilket gör att du ofta får problem med oren hy och akne. Du kan få bristningar i huden av att musklerna växer fort. Bristningarna sitter vid armhålorna och ryggen.

Biverkningar hos män
Bröstkörtlarna kan börja växa hos män som har tagit AAS. Det kan göra ont i de spända brösten och droppa bröstmjölk från bröstvårtorna. En tid efter det att du slutat använda preparaten går en del av bröstkörtlarna tillbaka, men en del behöver opereras.

Du kan få svårt att få stånd efter en tid när du använt AAS. Problemen kommer gradvis. När du slutat använda preparaten kan det ta upp till ett halvår innan sexlusten och förmågan att få stånd kommer tillbaka.

Produktionen av spermier minskar, och de spermier som finns kvar har sämre kvalitet. Testiklarna blir mindre. Det är en förändring som kan bli bestående även om du slutar med AAS.

Andra besvär är förstorad prostatakörtel. Svårighet att få stånd och få till en graviditet kan bli bestående. Dessa problem kan ge psykiska effekter, som till exempel svartsjuka.

Varför i hela friden skulle man vilja sluta för? Och svårighet att INTE få stånd menar du? Jag garanterar att risken för åderförkalkning är större hos otränade som vräker i sig sprit och socker. Jag gick upp 33 kilo utan några stora fula bristningar. Hålla i längden? Tja, är fullt frisk fortfarande runt 50, och började som 18-åring. Vet du vad du pysslar med går det att göra minst lika säkert som rökning eller helgsupande.

Du är i fel forum, lillen.
Citera
2020-07-30, 00:23
Medlem
Marsipanankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Skulle nog inte ens titta på dig ifall jag såg dig ute vilket du nog vet om därför du blir så offended.
Har legat med ett antal upptagna tjejer som har velat få i sig modellen större, vilket inte deras betahane har haft.

Inga problem att få den stenhård och finns inga imopotensproblem här.
Antar att du är den som dricker rödtjut på nån hipsterbar på södermalm och diskuterar genus,patriarkatet onda krafter och den vita mannen

Gud vad töntig du är. Reptilhjärna som tror att en stor kuk är det viktigaste på jorden. Egentligen borde jag inte slösa min tid på en person som inte tillhör begåvningsreserven.
Men du har totalt fel. Tyvärr dricker jag inte rödtjut och är varken hipster, genuspolitiker, vänster eller bor i Sthlm. Och ser dessutom bra ut och jobbar i vården. Har sett många k-k-r. Dock inte din och vill inte se den heller.
Däremot dricker jag vitt vin, champagne och älskar sex med vita män, inte sådana narcissister o skrytmånsar som du, utan sådana som inte har behov av att skryta och som ser det som ett fint härligt samspel.
De kallar jag män.
Önskar dig lycka till På din bana som womanizer och mansgris.
Citera
2020-07-30, 00:41
Medlem
Marsipanankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklagaard
Tack för dagens skratt

Brukar du också påpeka till tjejer som gjort silikontuttar, använder push-up BH, har sprutat in botox/fillers i ansiktet eller använder smink hur jävla fejk eller låg intelligens dom har? Riktiga jävla lågvattenmärken dessa kvinnor måste vara. Fy fan så fejk.

Ja, om de har silikontuttar, botox/fillers så är de i mina ögon korkade. Att göra ingrepp som inte är medicinskt motiverat och som kostar pengar och göder de penningkåta plastikkirurgerna är korkat.
Men ni som p g a fåfänga inte accepterar att se normala ut och som tror att ni blir lyckligare av en massa operationer, olagliga droger och tabletter som egentligen är till för sjukdomar , jag beklagar hur lättlurade ni är. Fåfängans marknad. Den är kortsiktig, olycklig och dyr.
Citera
2020-07-30, 22:26
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ja, om de har silikontuttar, botox/fillers så är de i mina ögon korkade. Att göra ingrepp som inte är medicinskt motiverat och som kostar pengar och göder de penningkåta plastikkirurgerna är korkat.
Men ni som p g a fåfänga inte accepterar att se normala ut och som tror att ni blir lyckligare av en massa operationer, olagliga droger och tabletter som egentligen är till för sjukdomar , jag beklagar hur lättlurade ni är. Fåfängans marknad. Den är kortsiktig, olycklig och dyr.

Tack för att du som normal lägger tid på oss som tillhör samhällets förtappade skara.

Trots din självförespråkade normalitet och insiktsfullhet går det inte annat än att ana en ton av bitterhet och förakt i dina inlägg. Och med det sagt så känns det lite dystopiskt att det tillhör det normala att vara så bitter och visa andra människor sådant förakt som du gör. Hoppas innerligt att jag inte möter sådana normala som du när jag är i kontakt med sjukvården.
Citera
2021-02-28, 03:12
Medlem
Citat:
Man undrar vad det är för tjejer en AAS-påverkad (= en missbrukare) får för tjejer.
Tror inte det är tjejer som är/pluggar till läkare, jurister, ekonomer, fysioterapeuter, sjuksköterskor, psykologer, ingenjörer eller andra kunskapsyrken.
Ingen i min bekantsskapskrets skulle falla för en fejkad man som inte kan vara sig själv och som har så dåligt omdöme att han använder AAS, som dessutom är olagligt. Verkligen ett lågvattenmärke.
Vi tjejer som har vett i huvudet förstår att undvika dylika ”fake men” Det finns dessutom annat än muskler som sticker ut, exempelvis intelligens och män med fötterna på jorden eller någon som inte är så självfixerad.

Definera "fejkad", dessutom är det ju inte så att någon större massa går runt och skyltar med ett eventuellt bruk av aas.
Och en vältränad kropp kan ju delvis vara ett pluspoäng, en statussymbol och ett mått på disciplin, något som är attraktivt för många.
Sen är fötterna på jorden och intellekt ingen motsägelse till det övriga, ett snyggt yttre och ett självförtroende till det kan ju knappast vara en nackdel?
Har dejtat och haft förhållande med fler tjejer inom de "kunskapsyrken" du nämner än andra f.ö.

edit: förstår varför du fick med sjuksköterskor i dina exempel, läste precis att du jobbar inom vården. Trevligt, gillar ssk-or och dom verkar gilla mig...
Senast redigerad av Otten 2021-02-28 kl. 03:14.
Citera
2021-03-01, 10:51
Medlem
Citat:
Gud vad töntig du är. Reptilhjärna som tror att en stor kuk är det viktigaste på jorden. Egentligen borde jag inte slösa min tid på en person som inte tillhör begåvningsreserven.
Men du har totalt fel. Tyvärr dricker jag inte rödtjut och är varken hipster, genuspolitiker, vänster eller bor i Sthlm. Och ser dessutom bra ut och jobbar i vården. Har sett många k-k-r. Dock inte din och vill inte se den heller.
Däremot dricker jag vitt vin, champagne och älskar sex med vita män, inte sådana narcissister o skrytmånsar som du, utan sådana som inte har behov av att skryta och som ser det som ett fint härligt samspel.
De kallar jag män.
Önskar dig lycka till På din bana som womanizer och mansgris.

Jag är ledsen, Stumpan, men det finns ingen efterfrågan på intelligenta tjejer. Det är dock ett mycket frekvent använt svepskäl.

Det är spännande förresten hur du lovordar intellekt medan du själv uttrycker dig som en tonåring.
Citera
2021-03-01, 22:15
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Man undrar vad det är för tjejer en AAS-påverkad (= en missbrukare) får för tjejer.
Tror inte det är tjejer som är/pluggar till läkare, jurister, ekonomer, fysioterapeuter, sjuksköterskor, psykologer, ingenjörer eller andra kunskapsyrken.
Ingen i min bekantsskapskrets skulle falla för en fejkad man som inte kan vara sig själv och som har så dåligt omdöme att han använder AAS, som dessutom är olagligt. Verkligen ett lågvattenmärke.
Vi tjejer som har vett i huvudet förstår att undvika dylika ”fake men” Det finns dessutom annat än muskler som sticker ut, exempelvis intelligens och män med fötterna på jorden eller någon som inte är så självfixerad.

De andra yrken i all ära, men sen när har sjuksköterskan fått hög status? Jobbar själv som det och har knappt råd att leva.
Citera
2021-03-01, 22:23
Medlem
Letsgethuges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Grejen är inte att man får självförtroende på grund av sina muskler utan pga testosteron nivåerna i kroppen gor att man inte är en liten fitta som velar eller är rädd och osäker vad ska hända? På ass sliter man faktiskt i och bara kör på och det har inget med musklerna att göra.

Även om du är helt otränad och jag trycker i dig ett gram test så kommer hundarna som vanligtvis skäller att hålla käften för dom känner av att du kan slita huvudet av dom vilket ögonblick som helst. Likt hundar så känner även kvinnor av detta, att du inte är en incel alltsa.

Garvade ihjäl mig på den alltså!!
Citera
2021-03-01, 22:35
Medlem
yidarmy123s avatar
Det kan vara en av komponenterna i vad som attraherar en kvinna, ja.

Dock beror det mycket på vilka steroider man använder och vilken typ av fysik man har uppnått.

Kurar du dig till att bli en uppsvälld vattenbuffel utan långsiktigt tänk så lär du ju givetvis inte få samma look som någon som vet hur preparaten fungerar, i vilka syften de passar och vilka preparat som inte passar för dina syften osv.

Hjärndöda unga tjejer och slyniga bimbos med trasiga bakgrunder kanske gillar en uppsvälld dåre som ser farlig ut, men inte normala kvinnor.

Lyckas du däremot kriga dig till en mer Chris Bumstead-liknande fysik så tror jag det går hem betydligt bättre även hos vettiga kvinnor.

Missförstå inte mig nu som att jag inte förstår att Chris har helt perfekta gener för att kunna nå den fysiken; det jag menar är bara den 'typen' av fysik, inte själva nivån utav den.
Citera
2021-03-01, 22:43
Medlem
Jag tar steroider och har så gjort i 10 år drygt.
Tar man dem för att få brudar är man fel ute.
Att se bra ut ger tjejer med eller utan steroider.
Men doping skall inte användas för att få ligga, då är man på tunn is.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in