Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-07-15, 13:11
Medlem
svenkolrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuFarInteVeta
Vi har en unge ihop, det är liksom det som stoppar mig. Hade vi inte haft barn ihop så hade det varit lättare att göra slut:-(
Skaffade ni barn efter en kort tid ihop?
Citera
2020-07-15, 14:26
Medlem
oväns avatar
Inget nytt att tillföra än det som redan skrivits.
Han kanske onanerar istället eller ligger med någon annan.
Gå på parklubb, ta kokain eller var otrogen.
Eller separera.
Det finns gott om fyrtioåriga män som vill ligga mycket, även med kvinnor med barn.
Citera
2020-07-15, 16:05
Medlem
Cijoks avatar
Kanske ni behöver gå några gånger på par-terapi ev någon sorts sex kurs ?
Citera
2020-07-15, 21:00
Moderator
Ancistruss avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2020-08-01, 15:58
Medlem
Demetrioss avatar
Du måste nog bestämma dig äntligen om du vill ha någon jätteaktiv snubbe som tar dig med storm vilket är på gränsen till våldtäkt, eller du vill ha någon lugnare och snällare?
Eller du vet inte själv vad du vill eftersom kontot likasom hjärnan är delad typ mellan 3 personligheter. ))
Citera
2020-08-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Du måste nog bestämma dig äntligen om du vill ha någon jätteaktiv snubbe som tar dig med storm vilket är på gränsen till våldtäkt, eller du vill ha någon lugnare och snällare?
Eller du vet inte själv vad du vill eftersom kontot likasom hjärnan är delad typ mellan 3 personligheter. ))

Lol

Nåja... Vi får veta mycket om snubben som inte vill ha sex men det finns alltid två sidor...

Tänker på mitt ex som alltid tjatade om spontant sex, bli upptryckt mot diskbänken och tagen hårt. Grejen var att hon var så avtändande mellan varven så jag fick aldrig chansen att få lust till det.
Jävla tjatande och missnöje hela tiden och vem fan blir kåt på sånt?
Citera
2020-08-02, 00:41
Medlem
Svavelvinters avatar
Du borde lämna honom. Stackars snubbe som har en kärring som uppenbarligen inte gillar honom men ändå stannar kvar.
Du är ju tydligen skitsnygg så du landar väl på fötterna eller ryggen?
Citera
2020-08-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuFarInteVeta
Som rubriken lyder...
Vi har en unge på 3 år. Vi har inte haft ett enda samlag efter att ungen fötts.
Jag blir kåt av och till och han med, men det sker vid olika tidspunkter och dagar. Jag älskar honom som person, men han är helt hopplös när det kommer till sex. Han tar aldrig. Aldrig initiativ. Han har alltid varit sådan.
Jag vill ha lite spontanitet, bli intryckt emot en vägg, ta en snabbis på badrummet etc, men han är allt annat än den typen.

Vad gör man då?

"Kul" att läsa att det trots all finns kvinnor/tjejer som vill det som du beskriver. Utifrån din situation att dömma kanske det är svårt att bara lämna...jag förutsätter att ni har pratat om det ett antal gånger och att du förmedlat dina önskemål? Jag befinner mig själv i samma situation som du fast min flickvän är den som aldrig tar initiativ vilket är oerhört frustrerande. Det du beskriver om spontaniteten är verkligen något även jag saknar...Kanske inte just biten att själv bli upptryckt mot en vägg men mer känslan av att jag hade kunnat trycka upp henne mot en vägg utan att behöva oroa mig för att bli avvisad

Men som jag skrev i min egna lilla tråd om detta problem så blir det kanske lätt att man hamnar i en ond cirkel. Som du skriver så vill ni vid olika tidpunkter osv men det positiva är väl trots allt att viljan finns från båda håll, utifrån det borde det finnas möjlighet att bygga vidare på det. Ni får kanske helt enkelt ställa upp lite mer för varandra så kanske det i slutändan ger sig?

Om inte något funkar så träffa någon vid sidan om. Trots att det går emot alla mina principer så överväger jag själv det starkt. Vet inte om det är för att man är rädd för att leva ensam eller att man lever på hoppet om att allt ska bli bättre som gör att man stannar och väljer att överväga något sådant istället...Hur det än är så är väl det en sista utväg.

Hoppet är det sista som lämnar...
Citera
2020-08-02, 23:37
Medlem
Det är inte ovanligt att män försöker leva familjeliv, fast de egentligen är homosexuella. En äldre släkting var gift och hade två barn, frun kom på honom med att ha homosexuella äventyr vid sidan om. Efter skilsmässan fortsatte han försöka med långvariga förhållanden med kvinnor. Först när hans föräldrar gått bort, bejakade han sin homosexualitet och lever idag lyckligt med en man.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in