2025-01-05, 07:36
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Vilka galor har han varit p egentligen ?

Du har mer koll men New Jersey och sjlvklart Miami kommer jag ihg. Miamikorten r ju ingen hgoddsare att han dyker upp p direkt och sedan s var det ngon dr dom ppekade att han var p en UFC gala i egenskap av den frsta amerikanska presidenten ngonsin men vart det var kommer jag inte ihg fr det var ett bra tag sedan nu.

Sedan har vi den nr han inte r dr personligen men sitter hemma och tittar och ringer upp Colby under segerintervjun 🤣

Har inte s bra koll p vilka galor han varit p men vet att det var i New York/Madison square garden han blev utbuad.
Citera
2025-01-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Har inte s bra koll p vilka galor han varit p men vet att det var i New York/Madison square garden han blev utbuad.
Ja det r ju en stad i en traditionellt demokratisk delstat om jag inte minns fel.
Citera
2025-01-05, 20:37
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Ja det r ju en stad i en traditionellt demokratisk delstat om jag inte minns fel.

Ocks den staden dr han gjort sin "populra" fastighetsaffrer.
Citera
2025-01-06, 07:53
Medlem
Gissar nr Khamzat fr chans p titeln vlir de antingen i Saudi/Abu dhabi.
Vinner ddp mot Strickland blir hans frsvR i Sydafrika, hur de r med ge visum vet jag
ej,men rykten sger han aldrig fr visum ditt.

Vinner Strickland vill han nog frsvara i USA, han kommer vgra riskera bli bortdmt i arabvrlden, Johan tyvrr hade nog inte verlevt ens ..

Fr se om han fr visum till Australien galan och fr se DDP vs Strickland p plats.

Nn sger han kommer f svrt med visum ven i r,han fick inte visum till Canada, och det r ILLA, alla fr visum till Canada typ
Senast redigerad av drhasch81 2025-01-06 kl. 07:55.
Citera
2025-01-18, 01:13
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Felpost.
Citera
2025-01-22, 20:45
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Gissar nr Khamzat fr chans p titeln vlir de antingen i Saudi/Abu dhabi.
Vinner ddp mot Strickland blir hans frsvR i Sydafrika, hur de r med ge visum vet jag
ej,men rykten sger han aldrig fr visum ditt.

Vinner Strickland vill han nog frsvara i USA, han kommer vgra riskera bli bortdmt i arabvrlden, Johan tyvrr hade nog inte verlevt ens ..

Fr se om han fr visum till Australien galan och fr se DDP vs Strickland p plats.

Nn sger han kommer f svrt med visum ven i r,han fick inte visum till Canada, och det r ILLA, alla fr visum till Canada typ
Hans mjligheter att f visum i USA har nog hjts sen Trump blev president igen. Dana och Trump r gamla polare och Trump gillar MMA. Skulle inte frvna mig om de skulle kunna lsa det, om de ville.

Edit: Inser att detta ptalats tidigare i trden, men i alla fall.
Citera
2025-01-24, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Hans mjligheter att f visum i USA har nog hjts sen Trump blev president igen. Dana och Trump r gamla polare och Trump gillar MMA. Skulle inte frvna mig om de skulle kunna lsa det, om de ville.

Edit: Inser att detta ptalats tidigare i trden, men i alla fall.
Jo jag har varit inne p det tankeresonemanget ocks s vi fr se vad som hnder med tanke p Trumps intresse fr UFC samt hans nra vnskap med Dana White.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in